• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تیک تاک ِدجال

  • کد خبر : 26793
  • 14 سپتامبر 2020 - 10:11

اخیرا در پیامی منتسب به مسعود رجوی آمده است: « اما شورشگران سردی و سکون و خاموشی نمی‌پذیرند. برمی‌شورند و راه قیام می‌گشایند. پیوسته گفته‌ایم که باید صد بار بیشتر بجنگیم و ایران را پس بگیریم. هر مرگ را باید به تیک تاک قیام و سرنگونی تبدیل کنیم».

این بدان معنی است که مسعود رجوی در هر دقیقه، ۶۰ قربانی می خواهد، در هر ساعت ۳ هزار و ۶۰۰ و در هر شبانه روز ۹۰ هزار قربانی.

تیک تاک و ثانیه شمار ساعت رجوی، با خون می چرخد. برای همین این رهبر مفقود، جنایتکار نامیده می شود. اگر به اراده مسعود رجوی باشد همه مردم ایران را به قربانگاه می برد تا اینکه بر کرسی قدرت تکیه بزند.
البته دیگر بر همگان و از جمله خود مسعود رجوی، روشن شده است که توان سرپا ایستادن را ندارد، چه برسد به سرنگونی! پس حیات رجوی اکنون به در اسارت نگه داشتن سالخوردگان باقی مانده در اردوگاههایش بسته است اما این حیات او هم نیازمند خونریزی هرچه بیشتر در ایران است تا او در جایگاه اپوزیسیون باقی بماند.
در این پیام کذائی هم، رجوی به دنبال به میدان کشیدن چند کانون خرگوشی خیالی است تا بلکه با آن خبرها به فسیل های خود در آلبانی باور نماید که در تلاش برای محقق کردن سرنگونی جدی است.
ساعت سرنگونی مسعود رجوی، با تیک تاک های خود، فقط خون می ریزد و بس. خودش هم به این مسئله در پیامش معترف شده است، اما مسعود رجوی هرگز نفهمیده است که جان انسان ها، در کسر رهائی او مورد بازی قرار نخواهد گرفت، دور نیست که آن کسر رهائی بر سر خود و همسر دجالش، خراب خواهد شد.
لازم به گفتن است در این پیام منتسب به مسعود رجوی، ۵۶امین سالگرد تاسیس سازمان به مریدان! تبریک گفته نشده بود، مسعودی که من ۱۰ سال به اجبار در کنارش بودم، اینقدر فراموشکار نبود، مگر اینکه نگارنده این پیام ۱۷ شهریور، کسی جز مسعود باشد. البته در سن ۷۳ سالگی این حد از آلزایمر زیاد غیر طبیعی نیست به خصوص برای کسی که معلوم نیست زنده است یا مرده.

یادداشت از: فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26793