• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سران فرقه رجوی هنوز از ضربه خانواده ها بیرون نیامدند

  • کد خبر : 26674
  • 06 سپتامبر 2020 - 12:05

سران فرقه رجوی بر این تصورند، هنوز که هنوز است، ضربه بزرگ طومار خانواده های اسیران که با امضای ۱۱هزار نفری جهت ملاقات با عزیزان دربندی شان انجام گرفته، دفع نشده است.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، البته درخواست ویزا و یک ملاقات خانوادگی هرگز یک جریان سالم و مردمی را تهدید نمی کند و ضربه ای بر علیه او شمرده نمی شود، اما ساختار مجاهدین خلق به گونه ای است که با انجام این گونه درخواست ها، گویی که شیشه عمرش را در دست گرفته و مدام درحال زدن به سنگ هستی.

بنابراین اگر مجاهدین خلق این امر را ضربه ای هولناک تصور کرده و در مقابل آن شدیدترین مواضع را می گیرند، تقصیر خودشان است که ضعفی به این بزرگی دارند. آنها در برابر یک دیدار ساده و در کشوری که مسئولانش همکار باند جوی می باشند این همه می لرزند.
در این رابطه به نام یکی از اسرای فرقه مطالبی منتشر شده که در پاسخ به آن باید گفت: شما هزار روسپی سیاسی به کار می گیرید، رادیو تلویزیون ۲۴ ساعته در اختیاردارید، کشورهای اسرائیل و عربستان و جناح های خون ریز هیئت حاکمه آمریکا را پشت سر خود دارید که از سر بغض شان به جمهوری اسلامی حقوق ما و فرزندان اسیر ما را پایمال می کنند. شما صدها وکیل و خبرنگار خودفروش را می توانید بر علیه ما بکار گیرید و …آنگاه از وجود یک خبرنگاری که به سادگی می تواند از طرف جدا شدگان راهنمائی شده و درد دل خانواده ها را در مطبوعات آلبانی منعکس کند، خشمگین شده اید؟ شما حضور قابل اعتنایی در ایران ندارید که بخواهید سرکوب شوید و شیطانی هستید که کسی زحمت شیطان سازی برعلیه شما را به خود نمی دهد و ما خانواده ها ابدا تحت فشار نیستیم.
اعضای خانواده های شما همگی دارای گذرنامه هستند و هر وقت امکان مالی و میل درونی داشته باشند، می توانند به هر جایی ازجهان مسافرت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26674