• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

غلامرضا جعفری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی: حق پدری را صرفا با یک تماس تصویری هم می توان به جا آورد!

  • کد خبر : 26605
  • 02 سپتامبر 2020 - 10:53

غلامرضا جعفری، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی، خطاب به برادر اسیر خود گفت: پدر را بیشتر از این در انتظار غیر قابل تحمل نگذار، اگر می خواهی خسره الدنیا و الاخره نشوی، حق فرزندی را در حق پدرمان به جا بیاور و آن هم صرفا با یک تماس تصویری می شود انجام داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز کرمانشاه، برادر علیرضا جعفری نوشت:

برادر عزیزم علیرضا از سال ۶۷ تاکنون ۳۲ سال می شود که گروگان و گرفتارهستی. بعد از این همه انتظار، مادرمان در انتظار چشم از این دنیا فروبست و تنها آرزویش دیدار پسرش بود. چرا حتی صدای خود را از او دریغ نمودی؟

مگر یک تماس و یا یک پیغام ولو غیر مستقیم چه پیامد جبران ناپذیری برایت و برای تشکیلات پوشالی فرقه رجوی ساخته داشت که تمامی عواطف و احساسات مادری که ۳۲ سال به عشق دیدار یا شنیدن صدای پسرش زنده بود را دریغ کردی؟
برادر عزیزم همه رفتنی هستیم. مادر رفت و پدر هم در وضعیت جسمی خوبی نیست. حداقل در رابطه با پدر کوتاهی نکن و مرتکب اشتباه دیگری نشو. لااقل تماس بگیر و احوال او را بپرس. تا او هم در فراق تو چشم فرو نبسته، پدر را بیش از این در انتظار غیر قابل تحمل نگذار.
من نمی دانم و نمی خواهم بدانم که تو واقعا چرا با خودت هم لج کرده ای! مگر ما تو را نمی شناسیم؟ تو اصلا مشکلت این نیست که نتوانی و انسان بی جربزه ای باشی اما اینکه چرا به وضعیتی که نه خودت به آن پایبند هستی و نه ایمانی به آن داری ادامه می دهی برایم سوال است؟
من به عنوان برادر بزرگت و آخرین اتمام حجت به تو می گویم اگر می خواهی خسره الدنیا و الاخره نشوی، حق فرزندی را در حق پدرمان به جا بیاور و آن هم صرفا با یک تماس تصویری می شود انجام داد و السلام .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26605

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی