• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
نمایش مجازی فرقه تروریستی رجوی از نگاهی دیگر

اگر می توانید با ۳۰۰۰ نقطه ارتباط بگیرید چرا با خانواده های اعضای خود نه؟ / سرکردگان این فرقه غیرقانونی را ملزم به پاسخ گویی کنید

  • کد خبر : 26339
  • 10 آگوست 2020 - 11:02

نمایش مجازی فرقه تروریستی رجوی چندی پیش در آلبانی برگزار شد و  هم زمان شبکه صهیونیستی_ سعودی «ایران اینترنشنال» به صورت زنده آن را پوشش رسانه‌ای داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در شوی امسال بیش از هر چیزی، عدم استقبال از آن و کمی جمعیت در محل برگزاری آن مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرارگرفت و باعث شد که بیشتر به تمسخر و کنایه نسبت به برگزاری این مراسم بپردازند.

پس از آن هم این همه تغییر رنگ، دوگانگی و سرافکندگی افرادی که روزگاری تنها دست مایه و افتخار آنان مبارزه با آمریکا بود، بیشتر برجسته شد که اکنون به مزدوران درجه یک، خط عبری – عربی- آمریکایی تبدیل شده اند و بدون اجازه آنان آب هم نمی توانند بخورند.

مثل همیشه این عجوزه بدبخت هم (مریم رجوی) با دروغگویی و خودنمایی های مهوع خویش بیشتر مورد انزجار قرار گرفت. باید گفت تجلیل از مصدق و بزرگان تاریخ ایران که  افتخارشان مبارزه با امپریالیسم و آمریکا بوده لقمه بزرگتر از دهان گشاد شما بدبخت های جیره و مواجب بگیر است.

فرقه منحوس و نجس با  وقاحت و پررویی تمام اعلام می کند که با بیش از سه  هزار نقطه جهان توانستیم ارتباط برقرار کنیم در حالی که صدها خانواده، از جمله مادران و پدران دردمند سالخورده سالها در فراق و انتظار یک تماس و دیدار و حتی چند دقیقه تماس تلفنی می سوزند و می سازند.

این خیانت و نابکاری و این هرزه درایی های یک فرقه از خدا بی خبر و وطن فروش از یاد مردم ایران و ما خانواده های دردمند و فراق کشیده نمی رود.

زندانی کردن،  فشار و تنبیه و تباه کردن عمر و جان جوانان عزیز ما گناهی نابخشودنی است که تا به ابد گریبانگیرتان خواهد بود.

در حالی که کشور آمریکا یکی یکی مردم خود را در خیابان ها  شکنجه می کند و می کشد چرا خفقان گرفته و صدایتان در نمی آید ولی به فرموده، نمایشات مبتذل حقوق بشری اجرا می کنید.

باید به مریم رجوی گفت اگر راست می گویید و قادر به ارتباط با سه هزار نقطه هستید بگذارید فرزندان ما با خانواده هایشان تماس بگیرند و سلامی کنند و ما از احوال آنان با خبر شویم.

من در همین جا در مقام یک مادر از تمام مجامع حقوق بشری، از کمیته حقوق بشر سازمان ملل و از دولت آلبانی می خواهم که سرکردگان این فرقه غیرقانونی را ملزم به پاسخ گویی کنند و امکانات تماس و دیدار خانواده های دردمندی که سالها در فراق عزیزانشان هستند را برقرار کنند و خود را در جرم و گناهان این فرقه شریک نکنند.

ظاهرا هم مریم عجوزه و سایر سرکردگان از خود اجازه و قدرتی ندارند! حداقل شما مجامع بین المللی از جمله کمیته بین المللی صلیب سرخ و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان که به قصد رهایی و فراهم کردن تسهیلات زندگی فرزندان ما را به آلبانی بردید به  قول خود عمل کنید و ارتباط آنها را با خانواده ها برقرار کنید.

یادداشت از: ثریا عبداللهی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26339