• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حمایت خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل از سخنان امام جمعه محبوب این شهر / وحشت سران فرقه رجوی از افشاگری امام جمعه اردبیل

  • کد خبر : 26107
  • 19 جولای 2020 - 11:30

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل با انتشار بیانیه ای از سخنان امام جمعه محبوب اردبیل علیه منافقین اعلام حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در این بیانیه که ظهر امروز از طریق انجمن نجات استان اردبیل در اختیار این رسانه قرار گرفت، آمده است:

به دنبال سخنان کوبنده امام جمعه محبوب اردبیل علیه فرقه منفور رجوی در روزهای گذشته شاهد بودیم که تخریب هایی از سوی منافقین علیه ایشان صورت گرفت.

سخنان افشاگرایانه امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه ۲۰ تیر ماه در مورد ماهیت جنایتکارانه فرقه تروریستی رجوی چنان تیری بر سینه آنها وارد نمود که تمام تلاش خود را جهت تخریب چهره ایشان به کار گرفتند.

 آنها با انتساب جملاتی غیر واقعی به ایشان سعی نمودند افشاگری ها در مورد فرقه را با هدایت به سمت یک سوژه حاشیه دار فرافکنی نموده و از افکار عمومی دور نمایند.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این شهر به درستی و به حق اظهار داشتند: « این فرقه بارها ماهیت جنایتکارانه و خیاتکارنه خود را آشکار کرده است. آنها از عوامل اصلی تشویق آمریکا به تحریم ایران بوده‌اند و الان هم هر روز در گوش امثال پمپئو و ترامپ می‌خوانند که با پیروزی بر ایران و تسخیر دوباره ایران یک قدم بیشتر فاصله ندارید. منافقین مسؤولان بلند پایه آمریکا و اروپا را به عنوان سخنران جلسات خود دعوت می‌کنند و بابت این سخنرانی‌ها پول هنگفت به آنها می‌دهند. اینها این پول‌ها را از کجا می‌آورند؟ هر کس هم نداند ملت ما به خوبی از منابع مالی آن‌ها اطلاع دارند. آنها یک ساختمان عظیم در آلبانی دارند که هزاران نفر را استخدام و در آنجا برای جاسوسی از ایران و ورود به فضای مجازی ایران و راه اندازی جنگ روانی، شایعه پراکنی و بمباران روحی ملت ما فعالیت می کنند. حقوق این‌ها از کجا تامین می‌شود؟ وزارت خزانه داری آمریکا تمام جرائم نقض تحریم ایران را دربست در اختیار آنها قرار می‌دهد. آنها چندین کانال هوایی دارند که احتیاج به بودجه بسیار هنگفتی دارد. سیا و موساد قوی‌ترین و گران‌ترین تجهیزات جاسوسی را در اختیار آنها قرار داده‌اند و عملیات روزانه جاسوسی و استخباراتی آنها از ایران و از ملت ما نشان می‌دهد که به یک بودجه بسیار عظیم وصل هستند یعنی آمریکا به جدّ، به تلاش آنها امید بسته است. عملیات روزانه جاسوسی و استخباراتی منافقان از ایران و از ملت ما نشان می‌دهد که به یک بودجه بسیار عظیم وصل هستند. منافقین در مدت هشت سال جنگ تحمیلی بهترین خدمت را به صدام ارائه دادند. اکثر بمباران شهرها در طول آن ۸ سال با گرای آنها صورت می‌گرفت. وقتی جنگ تمام شد و صدام دید هزینه ۸ ساله او به آنها به جایی نرسید بسیار عصبانی شد و آنها را مجبور به حمله انتحاری به ایران کرد. آنها ۱۲ هزار انسان نخبه و برجسته از ملت ما را ترور کرده‌اند. خون نخبگان کشور ما مثل شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر، شهدای محراب و مخصوصاً خون دانشمندان هسته‌ای ما با دست شوم آن‌ها ریخته شده است. آنها فکر همه چیز را کرده بودند اما نفهمیده بودند که حق، مؤید ذاتی دارد و خداوند در وعده نصرت خود هیچ وقت خلف نمی‌کند. این همان اشتباهی است که ۴۰ سال است آمریکایی‌ها مخصوصا روسای جمهور آمریکا مرتکب می‌شوند و همه با ذلّت کاخ سفید را ترک می‌کنند، اما ملت ما سرافرازانه ایستاده است.من توصیه‌‌ای خیرخواهانه به حکومت آمریکا دارم. شما چهل سال از این جانیان حمایت کردید و در بودجه آمریکا برای اینها ردیف سرّی باز کردید. آیا می‌توانید برای این بودجه هنگفت که از مالیات ملت آمریکا تامین می‌شود یک خروجی عمده و چشم پر کن نشان دهید؟ سردمداران این‌ها با پول شما چهل سال است که در بهترین ویلاها در بهترین نقاط آمریکا و اروپا خوش‌گذرانی می‌کنند و به ریش شما می‌خندند. درست است که شما شدیداً به سرنگونی نظام ما حریص هستید و لذا مثل انسان در حال غرق به هر چوبکی چنگ می‌زنید اما بی عقلی حدی دارد و شما روزی در برابر ملت آمریکا باید جوابگوی خیانت به ملت آمریکا و شرکت در جنایات منافقین باشید. یادتان باشد که «مَن جَرَّبَ المُجَرَّب، فَعَقلُهُ مُخَرَّب»! »

این اقدام های کور، اخیرا از سوی دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای فرقه در حالی در دستور کار قرار گرفته که خود آنها به شدت درگیر بحران بزرگی به نام خروج و اعلام جدایی اعضای ناراضی هستند.

در این میان حتی پدران و مادران سالخورده اعضا نیز از این اقدام ها و توهین ها بی نصیب نیستند؛ پدران و مادرانی که به فرموده امام صادق (ع): نباید به آنها خیره شد مگر اینکه همراه با رحمت و عطوفت باشد (بحار الانوار-جلد ۷۴- صفحه ۳۹)

دروغ ها، تهمت ها و پنهان کاری های این فرقه زبانزد عام و خاص می باشد. این فرقه و رهبرانشان در سابقه خود رفتارهای ضد انسانی، اعمال تروریستی و آدم ربایی دارند که توسط برخی دادگاه های ذی صلاح در حال پیگیری می باشد.

در پایان ما خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن حمایت و تایید سخنان امام جمعه دانشمند و مردمی شهر دارالارشاد اعلام می داریم که تخریب بزرگان دینی و ملی نه تنها تاثیری بر ملت غیور ایران ندارد بلکه موجب افزایش چند برابری محبوبیت و جایگاه اجتماعی این عالمان نیز می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26107

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود