• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شیاطین زیر شدیدترین فشار خانواده ها

  • کد خبر : 25911
  • 28 ژوئن 2020 - 9:57

فراق: خانواده های قهرمان اسیران فرقه رجوی با حرکت حساب شده شان توانستند فرقه رجوی را به معنای دقیق کلمه به لرزه در بیاورند.

بعد از اقدام هوشمندانه و حساب شده خانواده ها در دو ماه اخیر مبنی بر اینکه تلاش کردند تا خواست بر حق خودشان را به گوش جهانیان برسانند و خواهان دیدار با فرزندانشان در اسارتگاه مانز (اشرف ۳) در کشور آلبانی گشتند و صدای بر حق خودشان را توسط یک طومار و امضاء هایشان بین المللی نمودند، فرقه رجوی تحت شدیدترین فشارها قرار گرفت تا جایی که ابتدا به ساکن گیجی ناشی از ضربه، آنها را وادار به سکوت نمود یا شاید هم فکر می کردند که انعکاسات این اقدام خانواده ها به جایی نخواهد رسید و بهتر است که سکوت نمایند اما خیلی سریع و به ناگه متوجه شدند که صداهای در گلو خفه شده خانواده ها گوش های شنوا در عرصه جهانی و بین المللی پیدا کرده است و روز به روز مسیر خود را هموار تر کرده و به هدف نهایی نزدیک تر می نماید.

لذا عناصر تبهکار فرقه رجوی دست به کار شدند و تلاش کردند و می کنند که با اقدامات مذبوحانه مانع گسترش سونامی به وجود آمده توسط خانواده های نگون بخت شوند زیرا آنان به جز دیدار با فرزندانشان هیچ چیز دیگری نمی خواهند. سران جنایتکار رجوی نه تنها هیچ تمایلی در این رابطه نشان ندادند بلکه مثل همیشه به خیره سری خود ادامه دادند و تا توانستند و تا می توانند مانع تراشی کرده و با شیطان سازی های مزخرف مانع از دیدار پدران و مادران پیری می شوند که اغلب نزدیک به سه دهه است که امکان دیدار با عزیزانشان را نداشته اند زیرا رجوی آنان را به گروگان گرفته است.

بعد از انتشار اخبار درخواست خانواده ها، ابتدا شاهد آن بودیم که دولت آلبانی و بخشی از پارلمان کشور آلبانی سوالاتی را در این خصوص مطرح نمایند که فرقه را آچمز نمود در قدم بعدی سران فرقه و به ویژه مغز متفکر آنان یعنی مریم رجوی تلاش کردند که در یک اقدام احمقانه دیگر اذهان را دچار تشویش خاطر نموده و با ایجاد حرکت مشابه خانواده ها، ابهام ایجاد نمایند، لذا با آوردن چند مزدور به شکل خانواده خواستند که دولت آلبانی و پارلمان آن کشور را نسبت به جنایات خود توجیه نمایند و بعد افکار عمومی را با این حرکت نابخردانه منحرف نموده و به بیراهه بکشانند اما نمی دانستند که حرکت قدرتمند خانواده ها آنقدر دقیق بود که کسی فریب این حرکت های مذبوحانه فرقه دد منش رجوی را نخواهد خورد.

واقعا چقدر این فرقه تروریستی رجوی دچار مشکل ذهنی است که فکر می کند که اکنون و در عصر ارتباطات و آگاهی توده ها می تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و از واقعیت ها منحرف نموده و فریب دهد؟

با درود بر خانواده های با صلابت و مطهر، امیدواریم که اقدام بر حق و قدرتمند شان به زودی زود به ثمر رسیده و پیش به سوی تسخیر آلبانی راهی شوند، دیوارهای اختناق رجوی را فرو بریزند همچنانکه دیوارهای اختناق قلعه اشرف را درهم کوبیدند. به امید اینکه به زودی زندان رجوی درهم ریخته و تمام زندانیان و گروگان ها رها شوند.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25911

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی