• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سکوت رجوی در برابر جنایت های ارباب / بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان عاجز مانده است

  • کد خبر : 25765
  • 11 ژوئن 2020 - 11:06

نمی‌توانم نفس بکشم؛ این جمله «جورج فلوید» ۴۶ ساله است که به عنوان گارد امنیتی در رستورانی در شهر «مینیاپولیس» کار می کرد و توسط مامورانی که در واکنش به اعلام وقوع جرم به محل بازداشت او رفته بودند، کشته شد.

با ورود هفته دوم از قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، سیاه‌پوست آمریکایی‌تبار به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا همچنان صحنه اعتراضات به نژادپرستی است.

این اعتراضات به کشورهای دیگر همچون کانادا، آرژانتین، اتریش، فرانسه و … نیز رسیده است.

پلیس آمریکا برای سرکوب معترضان به روش‌های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر گرفتن افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است. طوفان خشم در سراسر آمریکا در اعتراض به تکرار اقدامات نژادپرستانه و قتل یک شهروند دیگر سیاهپوست به دست نیروهای پلیس این کشور و تهدیدات دونالد ترامپ به مقابله نظامی با معترضان در شهرهای مختلف این کشور رو به گسترش است و نیروهای پلیس و ارتش که برای سرکوب اعتراض‌های مردمی به صحنه آمده اند در مقابل کاخ سفید با گاز اشک آور به مردم معترض حمله کردند.

دولت آمریکا بزرگترین مدعی حقوق بشر در جهان است که به خود اجازه می دهد با سپر دفاعی کمک به دموکراسی و آزادی، در تمامی امور کشورها از  شمال تا جنوب و شرق و غرب و بویژه خاور میانه دخالت کند؛ اما خود در داخل در دفاع  از ابتدایی ترین حقوق اولیه انسانی عاجز در مانده است.

در این میان تمامی رسانه های دنیا و افکار عمومی جهان اعتراضات و تظاهرات نژاد پرستانه ملت امریکا را در سر خط خبر های خود آورده و به نحوی اظهار نظر کردند  بلاخره حرفی زده شد . اما در کمال تعجب می بینیم که فرقه رجوی در لاک خود فرو رفته و انگار نه انگار که آمریکا در آتش و دود فرو رفته است.

سکوت فرقه رجوی در رابطه با شلوغی های آمریکا نشان از حمایت از دیکتاتوری آمریکا است نه تنها خبری در سیمای نفاق منصوب به مزاحمین خلق پخش نگردید بلکه سکوت آنها تائید کننده این اقدامات وحشیانه توسط پلیس و دولت آمریکا است.

اگر منافقین هر گونه واکنشی به این اوضاع در هم ریخته امریکا را نشان دهند قطعا از حمایت ارباب خود در مانده خواهند شد. آمریکا همواره حامی منافقین بوده و دور از انتظار نیست که از منافقین توقع داشته باشیم که علیه اقدامات سرکوبگرانه ارباب خود واکنشی  نشان دهد .

یادداشت از: انجمن نجات کردستان محمدی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25765