• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
نگاهی به سوءاستفاده های فرقه تروریستی رجوی از نام دانشجو

فعالان دانشجویی از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی

  • کد خبر : 25661
  • 28 می 2020 - 10:56

فرقه تروریستی رجوی ید طولایی در مصادره فعالان به اصطلاح دانشجویی به نام خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق در نخستین روزهای اردیبهشت ماه بود که خبری مبنی بر دستگیری دو تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با نام‌های علی یونسی و امیرحسین مرادی منتشر شد اما اولین واکنش رسمی به این موضوع توسط فرقه منفور رجوی بود. علت  ماجرا آشکار بود! علی یونسی فردی است که خانواده او سابقه عضویت در فرقه تروریستی رجوی را دارد؛ برادر او یعنی «رضا یونسی» که در حال حاضر مقیم سوئد می باشد، دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر است که فعالیت خود را در سال‌های ابتدایی دهه هشتاد در خبرنامه امیرکبیر آغاز و سپس به واسطه «زیبا» خاله‌‌اش که از اعضای شورای مرکزی منافقین در پاریس بود،‌ ارتباط‌گیری با این فرقه را شروع کرد و به عنوان یک سمپات منافقین به فعالیت در محیط دانشجویی پرداخت.

 سیاهه فرقه تروریستی رجوی به قدری آمیخته با جنایت و سبوعیت است که تقریبا هیچ یک از طیف‌های مخالف با حکومت ایران علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها ندارند اما با این همه، بودند برخی افراد که با پوشش دانشجو در تشکل‌های دانشگاهی فعالیت داشتند و بعضاً با سفر به خارج از کشور سر از میتینگ‌های فرقه تروریستی منافقین در‌آوردند.

«شبنم مددزاده» یکی از این افراد بود که تا پیش از آذرماه سال ۹۵ خود را یک فعال دانشجویی معرفی می‌کرد اما از میتینگ فرقه تروریستی رجوی سر درآورد. در این گزارش به بهانه مانورهای فرقه رجوی روی نام دانشجو سوابق این عنصر خودفروخته را بازخوانی می کنیم:

شبنم مددزاده کیست؟

آذرماه سال ۹۵، «شبنم مددزاده» که تا پیش از آن خود را یک فعال دانشجویی معرفی می‌کرد و حتی سابقه عضویت در شاخه تهران دفتر تحکیم وحدت را نیز داشت، در میتینگ فرقه تروریستی منافقین در پاریس حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مددزاده سال ۱۳۸۷ بازداشت شد و پس از طی مراحل بازپرسی و دادرسی به جرم ارتباط با فرقه تروریستی منافقین به ۵ سال حبس محکوم شد. جالب آنکه در تمام مدت بازداشت این عنصر وابسته به تروریست‌ها، حامیان وی از جمله برخی چهره‌ها عنوان می‌کردند که اتهام ارتباط مددزاده با فرقه تروریستی منافقین بی‌پایه است و او ارتباطی با این فرقه نداشته است.

ادعای وکیل مددزاده

محمد اولیایی‌فرد وکیل شبنم مددزاده نیز در مهر ۸۸ در مصاحبه با سایت ضدایرانی رادیوفردا اظهارات سخنگوی وقت قوه قضاییه مبنی بر ارتباط شبنم مددزاده با فرقه تروریستی منافقین را واهی و فراکنی دانست.

مددزاده که بهمن ماه ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد، یکی از منابع گزارش‌دهی به «احمد شهید» گزارشگر اسبق سازمان ملل در امور ایران بوده است. گزارش‌هایی با اطلاعات سراسر کذب و وارونه که به خوراک خبری و تحلیلی سیاستمداران و رسانه‌های غرب علیه ایران تبدیل می‌شد و بعضا زمینه ساز فشار‌های حقوق بشری به کشورمان می‌گشت.

البته مددزاده تنها به اصطلاح دانشجویی نبوده که طی سال‌های اخیر به فرقه تروریستی رجوی پیوسته است.

فرزام معینی؛ از تهییج دانشجویان تا مجیزگویی سرکردگان منافقین

در اسفند ۹۶ فردی به نام «فرزام معینی» که در سوم اردیبهشت ۹۶ پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، بعنوان یک دانشجو در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی، با سخنرانی به تهییج دانشجویان پرداخت، با سفر به آلمان در جمع عناصر (البته اجاره‌ای) فرقه تروریستی منافقین حاضر شد و به مجیزگویی سرکردگان جنایتکار این فرقه پرداخت.

محتوای سخنانی که این فعال دانشجویی پیش از انتخابات در دانشگاه شهید مدنی بر زبان راند، شباهت بسیار زیادی با ماهیت فرقه تروریستی منافقین داشت. فرقه ای که در ایران به عنوان داعشی‌های دهه ۶۰ معروف هستند و دقیقا این فرد نیز در آن سخنرانی، تاثر و ناراحتی خود را از زوال داعش در سوریه با توهین به شهدای مدافع حرم اعلام داشت.

البته این فرد که آن روز‌ها بعنوان فعال دانشجویی  شناخته می‌شد و این روز‌ها دریوزه و مجیزه‌گوی سرکردگان فرقه تروریستی منافقین است، در سخنرانی مزبور، تنها به توهین به مدافعان حرم اکتفا نکرد بلکه دامنه جسارت و درشت گویی خود را به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز کشاند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25661

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود