• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کرونا دکان افطاری رجوی را گل گرفت

  • کد خبر : 25506
  • 12 می 2020 - 13:36

ماه رمضان برای تمامی مسلمان جهان ماهی مبارک است که در آن تمام خشونت ها و دشمنی ها کنار گذاشته می شوند ولی در فرقه رجوی هیچکدام از این ارزش ها حرمت و اصالتی ندارد و این فرقه تنها به دنبال سوء استفاده سیاسی از این ماه مبارک است.
به عقیده من بیشتر اعضای فرقه رجوی که در حال حاضر در آلبانی هستند و با مرگ دست و پنجه نرم می کنند با نیرنگ ها و دسیسه های رجوی در این ماه آشنایی کامل دارند و خود اعضای فرقه هم دیگر به آن اعتقادی ندارند. به گفته یکی از قدیمی ترین کادرهای سازمان در یکی از نشست های انتقادی اکثر اعضا و حتی مسئولین بالا نه نماز می خوانند و نه روزه می گیرند و فقط تا آنجا که بشود حفظ ظاهر را دارند، آنها به طور نمایشی عمل می کنند و تا حد امکان عدم پایبندیشان به شعائر را به بهانه های مختلف از چشم و کنترل جاسوسان رجوی پنهان می کنند.

این موضوع به قدری عمومیت یافته بود و خود مسئولین به آن واقف بودند که شخص رجوی در یکی از نشست ها به صراحت گفت ما فقط شکل می خواهیم با محتوا کاری نداریم، اگر معتقد هم نباشید شکل را مراعات کنید، حتی اهل تسنن هم اینجا در تشکیلات برای اینکه شکافی به وجود نیاید با دست باز و با مهر نماز بخواند ولی وقتی به ایران و خانواده اش رفت همان نماز خود را با دست بسته و بدون مهر اقامه کند تا نگویند ما شما را به زور شیعه کرده ایم!
در طول آن سالیانی هم که ما در اشرف بودیم در سال هایی که ماه رمضان به روزهای بلند تابستان می افتاد و عملیات یا درگیری بود مسعود رجوی که می دید اکثر افراد از گرفتن روزه طفره خواهند رفت و دستگاه تشکیلات و فرمانبری سوراخ خواهد شد و ممکن است راه به مسائل دیگر سیاسی و تشکیلاتی نیز ببرد فتوا می داد که همه افراد و مسئولین روزه ماه رمضان را بخورند و قضایش را در یکی از ماه های قمری که به زمستان می افتد بگیرند که یک موردش هم ماه محرم بود که روزه قضا گرفتند و این مساله بیشترهم مایه تمسخر و طنز افراد نسبت به احکام دینی شده بود. من فکر می کنم که رجوی خودش هم هیچ اعتقادی به این احکام ندارد و فقط به دنبال منافع شخصی و حفظ جایگاهش و تشکیلانش است. حتی من دقیقا یادم می آید در آن زمان که در پادگان بدنام اشرف بودیم یکی از سرخر های فرقه رجوی که بالاترین مسئول مرد در مقر ما بود یعنی مقر هشتم، به نام اسداله مثنی، که فرد بسیار لمپن و کثیفی بود و به هیچ چیزی هم اعتقاد نداشت در ایام ماه رمضان در حالی که ادعا می کرد روزه است هر روز نزدیک های ساعت دو  بعد از ظهر با یک ساک کوچک که مواد غذایی داخلش بود به حمام می رفت و در داخل حمام غذا می خورد.

من به دلیل اینکه مسئول سرویس های بهداشتی بودم چندین بار او را دیده بودم و اتفاقا هم همین موجود کثیف نماز را هم فقط شب ها می خواند، آن هم به دلیل اینکه نماز جماعت بود می آمد.
از سوی دیگر فرقه رجوی در همان زمان قدیم که در عراق حضور نکبت بار داشت با راه اندازی سفره های رنگارنگ برای عراقی ها و دعوت پر هزینه و دادن پول و امکانات مادی فراوان از جمله مسافرت به یک کشور اروپایی می کوشید برخی مسلمانان کشورهای مختلف را که هیچ گونه آشنایی با این فرقه مافیایی ندارند و با سوء استفاده از معتقدات و عواطف مذهبی آنها مورد بهره برداری در جهت خواسته ها و اهداف ضد انسانیش از جمله نگهداری اسرایش در جهنم عراق قرار بدهد.

در اردوگاه اشرف سابق در زمان حفاظت آمریکایی ها در ماه رمضان هر شب گروهی از مردم و شیوخ عشایر عراق را به اشرف آورده و با پول های خود این مردم که در زمان صدام به تاراج برده بودند به آنها افطاری می دادند تا آنها از خط شکست خورده سازمان مبنی بر باقی ماندن در عراق حمایت کنند. اما امروز بر همگان ثابت شد که تمام خط مشی های رجوی که با هزینه سرسام آور در عراق پیاده کرد همگی نقش بر آب شد و همان مردم این جرثومه های فساد را از عراق بیرون انداختند و مریم رجوی هم از این خط شکست خورده درس عبرتی نگرفته و دوباره در همین پاریس هم دقیقا همان خط قدیمی را در سالیان گذاشته پیاده می کرد. فرقه رجوی و شخص مریم قجر از ماها قبل منتظر رسیدن ماه رمضان برای اجرای طرح های خود بود ولی امسال با آمدن کرونا دکان این سو استفاده سیاسی مریم قجر را بد جوری گل گرفت.

یادداشت از: غفور فتاحیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25506

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی