• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فازِ وطن فروش های فارس زبان

  • کد خبر : 24959
  • 24 مارس 2020 - 14:07

فراق: داشتم برخی اخبار منتشر شده توسط فرقه تروریستی رجوی را نگاه می کردم که تناقض ذهنم را گرفت.

سوالی به ذهنم آمد که ابتدا می خواستم خودم پاسخ آن را بدهم ولی دیدم مسئول پاسخگویی به این تناقض و سوال که شاید سوال خیلی ها هم باشد من و یا شمای خواننده نیستید ، بلکه کسانی هستند که مدعی حقوق بشرو اپوزسیون نمایی می باشند.

سوال اصلی و اساسی این است که فاز این مدعیان از خدا بی خبر و میهن پرستان فورمالیستی چیست؟ حرف این هایی که فارسی صحبت می کنند و ظاهرا ایرانی هستند و برای ایرانیان دل می سوزانند چیست؟

حالا تناقضی که مد نظر من است را نگاه کنید، دولت ایران تلاش می کند همانند کشور کره جنوبی و با الگو برداری از نحوه اداره آن کشور در رابطه با ویروس کرونا و با آگاهی مردم و کمک از خود مردم بر این عارضه غلبه کرده و این ویروس را به کنترل خود در آورده و نهایتا هم برطرف نمایند هر چند که یک اجماع جهانی وجود دارد تا زودتر دارو و یا واکسن ویروس تهیه شده و در اختیار عموم قراردهند.

بعد از همه  مراحل فوق که عرض کردم، این عناصر از خدا بی خبر کاسه داغ تر از آش شده و ناراحت این هستند که چرا دولت ایران قرنطینه اعلام نمی کند و مردم را در خانه هایشان حبس نمی کند تردید نکنید اگر دولت قرنطینه اعلام می کرد این فرقه تروریستی موضع دیگری می گرفت و می گفت که: برای چه قرنطینه کردید؟ شما می خواهید مردم را در خانه هایشان زندانی کنید.  بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند که کجا خودشان را قرنطینه بکنند. می خواهید مردم را در ایام نوروزی زندانی کنید و از این حرفهای مفت که هیچ خمس و زکاتی هم ندارد.

دوستان خواننده ، توجه داشته باشید که فریب حرف های این فرقه شیطانی را نخورید، مردم ایران و حکومتش هر کاری بکنند اینها یک حرف مفتی برای گفتن دارند، هر کاری کنید، هر جا بروید، هر حرفی بزنید و یا اصلا هیچ جا نروید و هیچ کاری انجام ندهید و هیچ حرفی هم نزنید، باز این فرقه شیطانی گیر خواهد داد و بهانه تراشی کرده و پیراهن عثمان را بلند خواهد کرد که به همگان بگوید که نقض حقوق بشر صورت گرفته است.

فرقه تروریستی  چرا این کارها را می کند؟

خیلی واضح است، برای اینکه فضاحت ها و گنده کاری ها و نقض حقوق بشرهای خودشان لو نرود و یا اگر لو رفت بولد نشده و مورد توجه افکار عمومی قرار نگیرد. تلاش نمی کنم از نقض حقوق بشرهای این فرقه ضد انسانی بگویم زیرا فکر کنم که همگان در این رابطه به اندازه مکفی مطلع هستند ولی برای اینکه خالی از لطف نباشد فقط یک قلم به مانع تراشی فرقه در رابطه با ممانعت از دیدار خانواده های کسانی که در مناسبات مخوف رجوی زندانی هستند یکی از مهمترین نقض حقوق بشرهای این فرقه ستمگر است.

تا همین حالا که خدمت شما در حال نگاشتن این مطلب هستم حتی یک مورد وجود نداشته که این فرقه ضد انسانی اجازه دیدار به خانواده ای را در کمپ مرگ رجوی موسوم به اشرف ۳ داده باشد، حتی یک مورد وجود  نداشته، نه زمانی که در عراق مستقر بودند و نه اکنون که در کشور آلبانی مستقر هستند.

اما دوستان از بحث اصلی خودمان منحرف نشویم، نکته و تناقض اصلی و اساسی این بود که هر عملی چه مثبت و چه منفی از طرف مردم و دولت ایران انجام گیرد این فرقه تروریستی حرف مفتی و گمراه کننده ای خواهد داشت.

همچنان که به آمار و ارقامی که این فرقه تروریستی در سایت رسمی اش در رابطه با ویروس کرونا منتشر کرده توجه کنید، متوجه خواهید شد که چنان آمارهای عجیبی می دهد که کمتر کسی باور می نماید، زیرا این ویروس مختص ایران نیست و یک اپیدمی جهانی شده است و هر کشوری اکنون به فکر مردم خودش است نه اینکه به حرف های مفت فرقه رجوی گوش بدهد. ولی من پیشنهاد می کنم که فرقه رجوی کلاه خود را محکم بگیرد تا باد نبرد ، به جای اینها به اسرای در بند اشرف ۳ رسیدگی کنید تا از بابت کرونا تلفات زیادی نداشته باشید، هر چند جان آن نفرات هیچ ارزشی برای شما ندارد، کما اینکه در عراق هم که مستقر بودید در چندین نوبت  نفرات را گوشت دم توپ کردید تا مسعود رجوی گیر نیفتد. تلاش کنید که اسرای در بند خودتان را زنده نگه دارید، دلسوزی برای مردم ایران پیش کش شما باشد.

از این می سوزید که فروشگاه های ایران خالی نشده اند و مردم مایحتاج خود را می توانند به سهولت به دست بیاورند ، از این می سوزید که همچون فروشگاه های اروپایی در لندن و پاریس و برلین و رم و مادرید فروشگاه های ایران خالی نشدند و مردم ایران در حال تهیه مایحتاج یومیه خود هستند. از این می سوزید که اوضاع آن طور که انتظار داشتید نشده است و مردم توانایی این را دارند که نیازهای روزانه شان را به دست بیاورند. شما از خیلی چیزها می سوزید و دق می کنید.

تا آنجائی که به مردم ایران بر می گردد ان شا الله با رعایت های لازم و تدابیر درست دست اندرکاران  و با هوشمندی های مردم فهیم ایران تلفات این عارضه جهانی در کمترین حد خودش باشد، کما اینکه نسبت به سایر کشورهای دنیا به ویژه اروپائیان کم است، باید مبارزه کرده و بر آن غلبه خواهد کرد، ولی کسی از فارسی زبانان وطن فروش برای مردم دلسوزی نکند که باعث خنده حضار شده و ای بسا برای برخی هم مایه تهوع حالشان گردد.

یادداشت از: علی محمد زاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24959