• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ضرورت هوشیاری ملت ایران و کادرهای درمانی در مواجهه با ترفندهای فرقه منفور رجوی

  • کد خبر : 24950
  • 18 مارس 2020 - 12:39

با سلام خدمت خوانندگان محترم فراق و مردم ایران به ویژه خانواده هایی که در این عزیزان خود را به خاطر ویروس کرونا از دست داده اند.

دو موضوع مهم بود که فکر کردم با شما بزرگواران در میان بگذارم و هشدار بدهم.

مورد اول:

فرقه تروریستی رجوی که در این روزها به شدت فعال شده و به قول خودش از طریق تعدادی از مزدورانش به نام «کانون های شورشی» سعی می کند که جو داخل ایران را از این حالتی که هست متشنج تر نماید (گسترش ویروس کرونا). لذا از هر طریق ممکن می کوشد که در جامعه التهاب ایجاد کرده و مردم را به سمت آشوب و تظاهرات بر علیه دولت و حاکمیت هدایت نماید.

تروریست های رجوی تحت عنوان «کانون های شورشی» همواره تلاش می کنند که مسؤولین کشور را بی کفایت و بی لیاقت جلوه دهند، تلاش می کنند که جو روانی و نابسامانی را درجامعه اشاعه داده  و در نهایت به هدف پلید خود که به آشوب کشیدن جامعه است برسند.

در این میان تهدیدی به نظرم آمد که احتمالش وجود دارد و باید وزارت محترم بهداشت و دستگاه های امنیتی به این موضوع متمرکز شوند. تهدید از این قرار است در بیمارستان هایی که بیماران کورانایی بستری هستند و یا کسانی که به ویروس کرونا مشکوک هستند و بستری می باشند، عملیات های تروریستی انجام گیرد و بیماران را از طرق مختلف به ویروس کرونا آلوده کرده و در قدم بعد باعث مرگ آنان گردند.

دوستان عزیز باید به این موضوع حواس جمع بود و مراقب بود ، زیرا اگر دقت کرده باشید و سایت منافقین و یا سایت های وابسته به آنان را رصد کرده باشید خواهید فهمید که بسیار بر سر آمار و ارقام تلفات این اپیدمی فعال هستند و اخبار کاذب منتشر می کنند که حاکی از این است که دولت شفافیت ندارد و آمار و ارقام مربوط به کشته های ویروس کرونا را منتشر نمی کند و مردم را آگاه سازی درست نمی کند و اخباری از این قبیل. گویا که فقط در ایران این ویروس گسترش یافته و سایر کشورها از این مهم بری هستند در حالی که هم اکنون که بنده این مطلب را خدمت شما عزیزان می نویسم بیش از ۱۶۲ کشور درگیر این ویروس هستند.

خوانندگان عزیز، بنده و تمام دوستان دیگری که آشنایی دیرینه با این فرقه مرگبار و تروریستی داریم، اصلا بعید نمی دانیم که در این خصوص خرابکاری صورت بگیرد و تعداد آمار کشته های این اپیدمی به دلیل اعمال ضد انسانی و تروریستی فرقه رجوی رو به افزایش گذاشته و به نیات پلید خودشان برسند.

ضمن قدردانی از دکترها و پرستاران فداکار که سربازان خط مقدم این جنگ هستند تقاضا داریم خود این عناصر فداکار نیز به همکاران خودشان دقت لازم را داشته باشند و نسبت به هر موردی که مشکوک به نظر می آید کوتاه نیایند و اینگونه نپندارند که مرگ یک شخص طبیعی و سرنوشت بوده و از این رقم حرف ها اغلب در جامعه وجود دارد. لذا نیازمند یک هشدار امنیتی در این وانفسا هستیم.  باید حواس جمع بود و به هر مرگی دقت لازم را نمود. امیدوارم که در این مورد مشخص سهل انگاری انجام نگیرد و مسئولین ذی ربط اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند.

تهدید این نیست که ویروس کرونا تلفات بگیرد زیرا این ویروس در صورت عدم شناسایی تلفات خواهد گرفت، اما دوستان عزیز، تهدید این است که خارج از تلفاتی که کرونا می گیرد یک ویروس خطرناکتری وجود دارد که سالهاست از این ملت تلفات می گیرد و فرزندان این مرز و بوم را به کشتن داده و هم اکنون نیز تعدادی زیادی از فرزندان این ملت را در اسارت خودشان نگه داشته و مانع از آزادی آنان می گردد، مانع از دیدار و کوچکترین تماسی با اعضای خانواده می شود، به نوعی یک نوع ترور اجتماعی و روانی محسوب می شود پس چطور باید انتظار داشت که این چنین فرقه خطرناکی دست به اعمال ضد انسانی دیگری نزند؟ چه استدلالی وجود دارد که این حدس و گمان را منتفی نموده و بر عکس آن را ثابت نماید.

مورد دوم:

اینکه در یک نگاه ساده به رویدادهای اخیر، هر انسان منصفی به این نتیجه گیری درست هدایت می شود که در رابطه با اخبار های این روزها یک دستگاه منسجمی در حال خبرسازی های جعلی است و نهایت تلاش خود را وقف این کرده تا جو ملتهب جامعه را به نفع خود مصادره و بهره برداری نماید.

مثلا من درگروه خانوادگی فامیل خودمان مستمر این هشدار را به افراد خانواده می دهم که گول اخبار جعلی را نخورند و هر خبری را کپی پیست نکنند. منابع این اخبار اصلا معلوم نیست، اگر کسی دنبال اخبار درست است اول باید از منبع خبر مطمئن گردد. در این ایام انبوهی اخبار شایع شده بودند که بعد از ساعتی معلوم شد که پایه و اساس نداشته و کاملا دروغ بوده است.

اگر در سایت منافقین و سایت های مشابه و وابسته به این مخربین اجتماعی نگاه کنید به جز اخبار دروغ و غیر حقیقی هیچ خبر درست و حسابی دیگری نخواهید یافت به دلیل اینکه هدف آنان اطلاع رسانی نیست، بلکه آنان یک هدف بیشتر ندارند و این هدفشان زمان و شرایط نمی شناسد، فقط می خواهند تخریب اذهان نموده و افکار عمومی را مسموم و از راه به در نمایند. نمونه این خبرها را نگاه کنید:

«پمپ بنزین ها در حال تعطیل شدن هستند – تهران قرنطینه می شود – رئیس جمهور کرونا گرفته و چند تا از مسئولین در این رابطه دست اندرکار هستند – آمار کشته های کرونا بیش از ۱۵ هزار نفر است و…» قطعا که نمونه این خبرها را دیده  و یا شنیده اید.

بنابراین عزیزان در این دو مورد که هشدارش را دادم یکی از دیگری مهمتر بوده و حائز اهمیت هستند. مورد اولی که خدمت شما عرض کردم را امیدوارم که مسئولین امنیتی و بیمارستانی به آن توجه داشته باشند.  مورد دوم را هم امیدوارم که پدر و مادرها به آن توجه داشته باشند تا از قربانیان اخبار دروغ نباشند و فرزندانشان نیز قربانی این اخبار دروغ نشوند.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24950