• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افشاگری بزرگ روزنامه اسپانیایی، فرقه را به هم ریخت

  • کد خبر : 24602
  • 20 فوریه 2020 - 9:58

فراق: در نیمه دوم بهمن ماه یک روزنامه بسیار مهم اسپانیایی دست به یک افشاگری زد که صحنه سیاسی اسپانیا را دچار شوک و ناباوری نمود و در اتحادیه اروپا هم بسیار مورد توجه قرار گرفت.

روزنامه «ال پائیس» یکی از معتبرترین روزنامه های اسپانیا می باشد  که خوانندگان بسیاری را در کشور اسپانیا برای خودش سرمایه کرده  و توجه خیلی از افکار عمومی و سیاستمداران اسپانیایی را به خود معطوف می دارد.

روزنامه الپایس طی یک افشاگری و رونمایی از دخالت های فرقه رجوی در عرصه سیاسی کشور اسپانیا نوشت که: «سازمان مجاهدین خلق هر ساله گردهمایی های بزرگی برگزار می کند که در آن ویدال کوادراس (نماینده سابق اسپانیا در پارلمان اروپا) بیش از ١۵ بار به عنوان سخنران این گردهمایی ها شرکت کرده است. در این گردهمایی ها همچنین میهمانان دیگری از اسپانیا همچون نخست وزیر پیشین اسپانیا خوزه ماریا ازنار و خوزه لوئیس رودریگز زاپاتِرو و معاون سابق نخست وزیر اسپانیا ماریا ترزا فرناندز دو لا وِگا حضور داشته اند.»

در ادامه این افشاگری بزرگ سیاسی و جالب، نویسنده مقاله اضافه می کند که :

« براساس تحقیقات به عمل آمده از رابطه سازمان مجاهدین خلق با نمایندگان اسپانیایی، این گروه  نه تنها ۸۰ درصد از مخارج کارزار انتخاباتی  وُکس در انتخابات سال ۲۰۱۴ پارلمان اروپا، بلکه مخارج روزمره این حزب راست افراطی نظیر مخارج حفظ و نگهداری مقر این حزب در مادرید، حقوق کارکنان حزب، هزینه درمان سانتیاگو اباسکال رئیس حزب در آن زمان، خرید مبلمان دفتر، کامپیوترها و … را تأمین کرده است.»

قطعا خیلی از افراد حاضر در صحنه مبارزه با این فرقه تروریستی می دانند که این حمایت های نمایندگان اسپانیایی و سایر نمایندگان پارلمان های کشورشان و یا پارلمان اروپا،  نه به خاطر مریم رجوی است، بلکه به خاطر دلارها و یوروهای  کلانی است که سردمداران فرقه در اروپا به جیب آنان سرازیر می نماید. 

در دنیای امروزی همگان می دانند که حمایتی از هیچ گروه اجتماعی و سیاسی در کار نخواهد بود الی اینکه پول کلانی در بین باشد .پس واضح است که وقتی شخص «آلخو ویدال کوادراس» می آید و از مریم رجوی حمایت می کند عاشق چشم و آبروی این فرد نیست بلکه یک معامله در میان است.

از این معامله ها فرقه رجوی به صورت چشمگیری دارد و شامل تمام کسانی است که در نمایش های مسخره این گروه نفرت برانگیز می آیند و سخنرانی های چند دقیقه ای می کنند. حتی محض نمونه یک مورد پیدا نمی شود که گفت این فرد واقعا مجانا آمده و میخواهد کمک کند و یا ارادتش را به این گروه تروریستی برساند، نخیر، نیست. تماما معامله هست. البته این معامله ها بستگی دارد به اینکه وزن سیاسی طرف مقابل چقدر است .  آلخو ویدال کوادراس به دلیل اینکه مدتی نائب رئیس یکی از شاخه های پارلمان اتحادیه اروپا بود از وزن سیاسی نسبتا قابل توجهی برخوردار بود. این یعنی که قیمتش زیاد بود، لذا برای نشان دادن اینکه این فرقه از وزن آن چنانی برخوردار است که شخصیت هایی مثل ویدال کوادراس از فرقه حمایت می کنند باید آنان را جذب می کردند! جذب هم که فقط با پول امکان پذیر است.

این داستان سر دراز دارد، ولی آنچه مهم است این که این گونه معاملات در دنیای کنونی زیاد انجام می گیرد و چیز عجیبی نیست ولی آن چه که این موضوع مشخص را برجسته و بولد کرده است بی آبرویی این فرقه تفرقه بر انگیز است که سابقه خوبی در عرصه سیاسی ندارد، حتی لیست تروریستی که سال ها در آن به سر برد یکی از نمونه های بارزی است که بیانگر بی آبرویی این فرقه است و  بدین خاطر است که روزنامه ها تا می توانند دست به افشاگری می زنند زیرا برای افکار عمومی آنان اصلا قابل پذیرش نیست که احزاب سیاسی و مردمی آنان توسط یک گروه قرار بگیرد که سابقه تروریستی در کارنامه اش دارد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24602