• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
مروری بر کارنامه سیاه فرقه سرکوبگر رجوی پس از اخراج به آلبانی

بیدار باش از ۵ صبح برای خیانت به ملت ایران

  • کد خبر : 24549
  • 16 فوریه 2020 - 10:28

فراق: پس از بالا گرفتن رسوایی های فرقه رجوی مبتنی بر دادن رشوه و دعوت سخنران های اجاره ای برای مراسم ها و شوهای سالانه منابع و خبرگزاری های متعددی از  رویه رشوه خواری سناتورها پرده برداشتند و افشاگری های گسترده ای منتشر نمودند از جمله  آسوشیتدپرس و فاکس نیوز در گزارش مستندی اعلام نمودند: یکی از وزرای دولت ترامپ و چند تن از مشاوران و نزدیکان وی به خاطر سخنرانی در محافل و اجتماعات سازمان مجاهدین خلق، مبالغ قابل توجهی از این گروه پول دریافت کرده‌اند؛ رودی جولیانی و نیوت گینگریچ از جمله مشاوران و نزدیکان ترامپ هستند که برای سخنرانی علیه ایران از سخاوتمندی‌های سازمان مجاهدین خلق سود جسته‌اند.

الین چائو، وزیر حمل و نقل کابینه دونالد ترامپ، اعلام کرده که فرقه رجوی برای ایراد فقط یک سخنرانی ۵ دقیقه‌ای، به او مبلغ ۵۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و از افراد نزدیک به دونالد ترامپ و از مشاوران حلقه درونی وی برای ایراد چندین سخنرانی در محافل و مجالس سازمان مجاهدین خلق، مبالغ هنگفتی دریافت کرده است؛

آسوشیتدپرس، در گزارش منتشره بر موارد بسیار زیادی از دریافت‌های مقامات دولت ترامپ و همچنین مقامات پیشین جمهوری‌خواه و دموکرات، نمایندگان و سناتورهای آمریکایی، انگشت گذاشته است که همگی آنان از سخاوتمندی‌های سازمان مجاهدین خلق بهره برده‌اند. در این گزارش هم چنین قید شده دریافت رشوه  توسط برخی سناتورهای آمریکایی از گروهک تروریستی منافقین آنچنان گسترده شد که «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین امریکا به وزارت خزانه داری این کشور برای توقف این روند دستور صادر کرد.

دراین گزارش آمده است که تعدادی از مقامات پیشین سنا و دولت ایالات متحده آمریکا از جمله سخنگوی سابق کاخ سفید و مشاور کنونی ترامپ یعنی «نیوت گینگریچ»، برای سازمان مجاهدین خلق سخنرانی کرده‌اند که رقم‌های دریافتی برخی از آن‌ها برای این سخنرانی اعلام شده است؛ اما بسیاری نیز از اعلام مبالغ دریافتی در ازای این سخنرانی‌ها خودداری کرده‌اند.

گزارش شبکه ۴ انگلیس هدف نهایی منافقین را ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده و اضافه می کند که آنها از طریق پرداخت رشوه به نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سیاست ضد ایرانی کاخ سفید را طراحی می کنند.

 بالاگرفتن جنگ و جدایی بین ترامپ و بولتون  و رودی جولیانی

می بینیم با همه پرداخت های گزاف و علیرغم سرمایه گذاری و دخیل بستن های رجوی و مریم قجر بر  روی رودی جولیانی و بولتون، نیکی هیلی و مردان رشوه خوار و منفعت پرست امروز شاهد رقم خوردن شرایط جدیدی هستیم. جان بولتون از دولت ترامپ اخراج شد و کتابی علیه ترامپ نوشته … و دعواهای این دو بالاگرفته، نیلی هیلی مورد تصفیه قرار گرفت و ناکام رفت و رودی جولیانی نیز سرنوشتی بهتر نخواهد یافت.

اخراج فرقه از عراق به آلبانی

پس از سال های مزدوری و همجواری با دولت صدام  و  سال ها زندگی خفت بار در اردوگاه اشرف،  لجبازی  رجوی بعد ازسقوط صدام به  قصد ماندن در عراق  ادامه یافت تا به زعم خویش ترور و اقدامات مسلحانه را ادامه دهد. اما سرانجام با فشارهای بین المللی و حکم اخراج دولت جدید عراق ،با به کشتن دادن حدود ۲۰۰ تن نهایتا  با  هزینه  دولت آمریکا به کشور پرحاشیه و فقیر آلبانی اخراج شدند. پس از کوتاه شدن دست رجوی و اعضای دست نشانده از امکانات نظامی و مرز های ایران  این گروه مجبور شد به  شیوه های دیگری  متوسل شود. 

نیروهای سالخورده ای که هم اکنون در دهه ۶۰ و ۷۰ زندگی و پابگور هستند  با اموزش های لازم  مشغول فعالیت در فضای مجازی برای تاثیر گذاری  منفی بر مردم و فضای سیاسی  کشور شدند.

 بدین ترتیب بود که شبکه۴ انگلیس،  مدتی پیش  گزارشی از اردوگاه  منافقین  در آلبانی منتشر کرد. و نوشت  این اردگاه  سالمندان  در منطقه ای روستایی واقع در خارج از شهر مانز  قرار گرفته که پیشتر برای نگهداری آوارگان و پناهجویان مورداستفاده قرار می گرفت.  اردوگاهی که هم  اکنون حدود ۲۵۰۰ عضو منافقین را در خود جای داده و تحت حفاظت دستگاه های امنیتی دولت آلبانی قرار دارد.

 البته  خبرنگار شبکه ۴ انگلیس  که برای  تهیه گزارش به اردوگاه منافقین رفته بود  با برخورد خشن مقام های آلبانی  و اعضای منافقین مواجه می شود. و حتی پس از ارائه کارت خبرنگاری خود اجازه ورود به داخل کمپ را پیدا نمی کند. به گزارش خبرنگار شبکه انگلیسی، بر اساس تدابیر امنیتی، غیر از اعضای این گروهک سایر افراد قادر به نزدیک شدن تا شعاع چند صد متری اردوگاه نخواهند بود.

تمام تلاش ها و توان گروه سالخورده  در دوران جدید منتهی به  فعالیت در فضای مجازی شد که  مهم ترین اقدامات، هشتگ سازی های تروریستی و جعلی درباره شرایط ایران است.

شبکه خبری الجزیره انگلیسی نیز  با انتشار گزارشی مستند از عملکرد  فرقه  در فضای مجازی  باعث افشای زوایای بیشتری از اقدامات خیانت کارانه جدید منافقین شد.  الجزیره در ان گزارش مستنداتی را منتشر کرد که نشان می داد کمپ جدید  منافقین در کشور آلبانی، به یک کارخانه اکانت سازی برای فعالیت در فضای مجازی علیه ایران تبدیل شده است.

الجزیره با دو نفر از اعضای سابق که موفق به فرار از کمپ آلبانی شدند، مصاحبه کرد و آنها اطلاعات زیادی از پشت صحنه فعالیت در توییتر و فضای مجازی را برای اولین بار بازگو کردند.

این اعضای سابق آقایان حسن حیرانی و حسن شهباز  هستند که   صراحتا اعلام می کنند هشتگ های #تظاهرات_سراسری، IranRegimeChange # و # براندازم برای تاثیرگذاری روی رسانه های اصلی و مردم ایران توسط منافقین ساخته شده و آنها موظف بوده اند که روزانه طبق دستورالعملی که به آنها داده می شود، روی موضوعات مختلف پیرامون این هشتگ ها و سایر هشتگ ها و پویش های مجازی، علیه ایران فعالیت کنند.

وظیفه این افراد کامنت گذاری، ریتوییت، لایک و… بوده تا به این وسیله هشتگ ها در توییتر بالا آمده و برتر شوند، تا از این طریق اولا روی ذهن مردم ایران تاثیر بگذارند و اغتشاشات را مدیریت کنند و سپس در رسانه های دنیا و اذهان مردم جهان، مردم ایران را مخالف حکومت مستقر در کشورشان جلوه دهند.

حسن حیرانی، در گفت وگو با لیسنینگ پست می گوید: «در کل می توانم بگویم که چند هزار حساب(توییتری) از سوی هزار تا ۱۵۰۰ عضو سازمان مدیریت می شوند.

حسن شهباز، از دیگر اعضای سابق می گوید: «کار ما این بود این اعتراضات را با پیدا کردن ویدئوها، نشر و بازنشر آنها را همراه با اظهارنظرهایی از جانب خود، پوشش دهیم.»

برنامه  روزانه جدید فرقه در آلبانی نشانگر فعالیت های این گروه است:  ساعت ۵ صبح بیدارباش ساعت ۶ صبحانه ساعت ۷ صبح کلاس آموزشی تا ۱۱ و سپس انجام دستورات و آموزش های گرفته شده در شبکه های اجتماعی، آنها باید یاد بگیرند با یک اکانت به گونه ای کار کنند که در داخل ایران به آنها اعتماد شود. دستورالعمل تشکیلاتی این است که اعضا نباید با مرتبط خود صحبت داشته باشند یا اصطلاحا voice بدهند. هر کدام در مرحله اول باید مجموعا ده اکانت داشته باشد و درپی دنبال کننده برای صفحات خود باشد. بخش پشتیبانی سایبری موظف است برای کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام، دنبال کننده به صورت قلابی و غیرواقعی تهیه کند

به گزارش شبکه الجزیره، لشکر توییتری منافقین همچنین روزنامه نگاران، دانشگاهیان و فعالانی که رایزنی را به درگیری ترجیح می دادند، هدف حمله قرار می دهند.

 خبر چینی ، مزدوری و همراهی با امپریالیسم، صهیونیسم و سعودی

ارتباط تنگانتگ با عاملین اطلاعاتی آمریکا و حمایت گسترده از اقدامات دولت آمریکا علیه ایران

 از دیگر اقدامات سخیف و خیانت کارانه منافقین پس از اخراج از عراق است.  گسترش مزدوری، خبرچینی، و باز نشر گسترده اقدامات دولت آمریکا علیه مردم ایران چون تحریم و تهدیدات مختلف در سال های اخیر همچنان که رو به فزونی گذاشته بطور مضاعفی نیز  این گروه تروریستی را نزد مردم ایران منفور و منزوی نموده است.

هیزم کشی و حمایت از شوهای سخیف نیکی هیلی علیه ایران

در حالیکه کشور یمن بیش از ۵ سال است در گیر جنگی نابرابر از سوی اشغالگران و سعودی و کشورهای دیگر شده دنیا شاهد کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و غیر نظامیان در بمباران های وحشتناک است . کشوری که تنها جرمش استقلال و آزادی است . هنگامی که  نیروهای یمنی برای دفاع و مقابله در برابر دشمنانی که با انبوهی سلاح های آمریکایی و اروپایی بیشرمانه با مردم بی پناه می جنگند برای اولین بار  از موشک استفاده نمودند . شوی نیکی هیلی شروع شد مبنی بر اینکه موشک مورد استفاده یمنی ها ساخت ایران است.

این شوی مضحک و کثیف  جز برای محدود کردن ، و تحریم و بهانه تراشی های مضاعف ، برای  فریبکاری بیشتر  و تحریف   خبری به  نمایش  گذاشته می شد   و در این  میان مزدوری  و هیزم کشی فرقه رجوی نیز تماشایی بود. که خوشبختانه اکنون کشور یمن  روزانه موشک و آتش بر سر دشمنان خویش می ریزد و محور مقاومت باج به شغال نمی دهد.

پروژه شکست خورده فضای سازی علیه ایران

یکی دیگر  از آخرین طرح های گروهک تروریستی منافقین که به نتیجه ای هم نرسید، طرح متهم سازی ایران در حمله به چند نفتکش در دریای عمان و همچنین بندرفجیره امارات بود.منافقین پس از این حادثه برای تشویق آمریکا به اقدام نظامی علیه ایران، مقابل ساختمان وزارت خارجه آمریکا دست به تجمع زدند تا دولت ترامپ را به موضعگیری رادیکال علیه ملت ایران متقاعد کنند.براساس فایل صوتی که بعدا لو رفت مشخص شد این طرح، طرحی مشترک میان منافقین و رژیم سعودی بود

البته نهایتا به  امریکای خیانتکار و همدستانش در منطقه  اثبات شد که نمی توانند با اقتدار ایران در بیفتند وبا ادعاهای واهی و همدستی مزدوران احمقی چون منافقین  بلوا به پا کنند.

 خروج حدود ۴۰۰ عضو از سال ۹۴ تا کنون و  افزایش مرگ و میر اعضا بر اثر سکته و سرطان و فشار های عصبی

 پس از اخراج اعضای فرقه به کشور آلبانی در همان سال  اول حدود ۲۰۰ تن موفق به جدایی و فرار از فرقه شده اند. که سران فرقه با مشاهده چنین وضعیتی به تلاطم افتاده و با ایجاد سخت گیری و شگردهای متعددی  تلاش کردند راه خروج اعضای ناراضی را با سختی و موانع زیادی مواجه نمایند. از جمله قطع مستمری، قطع کمک های کمیسیاریای پناهندگان ، تبانی با دولت و پلیس آلبانی مبنی برایجاد محدودیت، عدم  ارائه برگه های هویتی و پاسپورت ، عدم اجازه خروج از کشور آلبانی و انواع و اقسام دسیسه های مختلف که متاسفانه دولت  جیره خوار آلبانی نیز تا کنون به همدستی با فرقه ادامه می دهد.

علیرغم همه  سختی ها و اذیت  و آزار ولی در سالهای بعد نیز همچنان فرار و جدایی از فرقه ادامه داشته و هرساله دهها تن جدا می شوند.

علاوه بر این بسیاری از اعضای باقیمانده بخاطر گذراندن شرایط سخت در اردوگاه های مختلف اغلب به بیمارهای مختلف لاعلاج دچار شده و آمار مرگ و میر در اردوگاه دوهزار و پانصد نفره بصورت چشمگیری بالاست.

خبرهایی مبنی بر محدود نمودن فعالیت منافقین در فرانسه

در آبان ۹۸ برخی خبر گزاریها  به نقل از یک وب‌سایت انگلیسی اعلام کردند دولت فرانسه  تصمیم گرفته به حضور ۴۰ ساله گروهک تروریستی منافقین در این کشور پایان دهد.  وب‌سایت «اُدیسه‌آنلاین» خبر خود را به نقل از توییتر منتسب به «الکسی کوهلر» (Alexis Kohler) رئیس کارکنان کاخ الیزه اعلام کرد

در توییتیر منتسب به آلکسیس کوهلر ادعا شد که «در نشست ۲۹ اکتبر (۷ آبان) بین امانوئل مکرون و ژان ایو-لودریان (وزیر خارجه فرانسه) تصمیم گرفته شد به حضور ۴۰ ساله اعضای سازمان مجاهین خلق ایران (منافقین) در فرانسه پایان دهند؛

صحت یا عدم صحت این موضوع در هر حال در آینده بیشتر مشخص شد آنطور که بنا به خبرها مریم قجر ماه ها ست در کشور آلبانی مستقر شده و به مانند سابق نمی تواند تردد زیادی به فرانسه داشته باشد و علیرغم مزدوری و رشوه های فراوان با محدودیت های جدیدی مواجه شده است.

 هم چنین پایگاه تحلیلی لوبلاگ آمریکا با انتشار مطلبی با عنوان «آیا فرانسه در حال اقدام علیه سازمان مجاهدین خلق است؟» ضمن اشاره به وقایع مرتبط با خبری که اخیراً به نقل از توییت یک مقام فرانسوی دربارۀ محدودسازی فعالیت‌های منافقین منتشر و بعدا توسط کاخ الیزه تکذیب شد، نوشت: خبر ایجاد محدودیت برای منافقین در فرانسه «ضرورتاً بی‌پایه و اساس نیست.»

در ادامۀ این مطلب به سابقۀ گروهک تروریستی منافقین و فعالیت‌های آن اشاره شده و پس از آن دلایلی دربارۀ تمایل دولت فرانسه به محدودسازی و یا حتی اخراج منافقین از این کشور ارائه شده است. از جمله دلایلی که در این یادداشت به آنان اشاره شده، مخالفت دولت فرانسه با برگزاری مراسم سالانۀ منافقین در فرانسه است که به اعتقاد نویسندۀ یادداشت انگیزۀ اصلی دولت فرانسه از این مخالفت، تلاش برای گسترش روابط دیپلماتیک با تهران بوده است.

در پایان این یادداشت نیز نویسنده بیان می‌کند: اگرچه منافقین هنوز هم هر از چند گاهی اقداماتی در سنای فرانسه یا پارلمان اروپا انجام می‌دهند و با تعدادی از نمایندگان دیدار می‌کنند، ولی  این گروهک هیچگاه موفق نشده در نهادهای رسمی اتحادیه اروپا که با موضوع ایران مرتبط هستند جای پایی باز کند و اقدامات کوچکی که در پارلمان‌های مختلف انجام می‌دهد، نشان‌دهندۀ «تلاش‌های مذبوحانۀ» این گروهک برای بقاست و به هیچ وجه با تجمعاتی که در سالیان گذشته در فرانسه انجام می‌داده است قابل مقایسه نیست.

 اعلام ممنوعیت  تماس گروه های معارض ایران با مقامات دولت آمریکا

پس از سال ها مزدوری و خوش رقصی  عناصر فرقه ،امسال نیز شاهد خبر دیگری بودیم : به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ ، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با ارسال پیامی به تمامی مقرهای دیپلماتیک کشورش به دیپلمات‌ها دستور داده از دیدار بدون اجازه با گروه‌های معارض ایران خودداری کنند.

خبرنگار شبکه خبری «بلومبرگ» نوشته پامپئو در این پیام گفته انجام چنین اقدامی می‌تواند «دیپلماسی با حکومت ایران» را به خطر بیندازد.

طبق این ادعا، از جمله گروه‌هایی که پمپئو در این پیام از آن نام برده، «مجاهدین خلق» (منافقین) بوده است.

در بخشی از پیام ادعایی وزیر خارجه آمریکا آمده است: «ارتباط مستقیم دولت آمریکا با این گروه‌ها می‌تواند برای هدف ما جهت دستیابی به توافقی جامع با رژیم ایران که در آن به تمامی رفتارهای بی‌ثبات‌کننده این کشور پرداخته شده باشد مضر باشد.»واشنگتن مدعی شده هدف از این سیاست دستیابی به «توافقی جامع» است که در آن به تمامی نگرانی‌های ادعایی از رفتارهای ایران پرداخته شده باشد.

با آنکه مطالعات مختلف انجام‌شده توسط دستگاه‌های خود دولت آمریکا نشان داده‌اند گروهک منافقین از هیچ پایگاهی در میان مردم ایران برخوردار نیست.

مسدود کردن حساب افراد جدا شده

اخیرا نیز خبرهایی حاکی از مسدود کردن حساب افراد جدا شده از سازمان منافقین به گوش می رسد.

بنا بر اخباردریافتی افراد  جدا شده پس از مراجعه  به  بانک هایی در آلبانی ،  توسط کارمندان بانک به آنها گفته  شده  که به دستور پلیس  حساب های شما (افراد جدا شده ) مسدود شده است.

علت بسته شدن حساب های آنها تبانی و هماهنگی سران نابکارفرقه با وزارت کشور  آلبانی  است که  باعث مسدود نمودن حساب بانکی افراد جدا شده از فرقه شده اند. کارمندان بانک  ضمن ابراز همدردی  گفته اند که مامور هستند و معذور و کاری از دستشان ساخته نیست و دستور پلیس است

اجازه افتتاح  حساب های بانکی توسط وزارت کشور از ابتدا توسط خود کشور آلبانی امکانپذیر شده بود و این امکان  از حداقل های حقوق پناهندگی افراد است که  می توانستند  از  خانواده و بستگان خود  پول جهت کمک معیشتی  دریافت کنند

اما در حال حاضر  با این عمل ددمنشانه و رذیلاته فرقه فشار مضاعفی به اعضا جداشده وارد می شود که  مشخص می کند فرقه تا چه اندازه زبون و پست شده که بخاطرفشار به آنها  و هم چنین نسق کشیدن از اعضای ناراضی به انها نیزبفهماند که در صورت جدا شدن به سختی خواهید افتاد و کسی از شما حمایت نمی کند تا آنها را همچنان در زیر یوغ خود نگه دارد.

 محدودیت و بازداشت آقای احسان بیدی

 در همین راستا یکی دیگراز اقدامات بشدت تنفرانگیز و پلشت فرقه رجوی و  کشور آلبانی بازداشت و محدودیت های گسترده ای است که برای آقای احسان بیدی ایجاد نمودند.

و بار دیگر شاهد بودیم که چگونه  فرقه کثیف رجوی ماهیت فاشیستی و ضد مردمی خویش را عیان نمود آنهایی که مدعی آزادی هستند و ادعاهای آنها گوش فلک را کر می کند چگونه از یک فرد جدا شده به وحشت افتادند و با همه امکانات خود و توسل به دولت آلبانی این چنین به اذیت و آزار آقای احسان بیدی پرداختند.

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24549

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد