• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

روز مادر بر مادران رنج کشیده اسیران فرقه رجوی مبارک باد

  • کد خبر : 24544
  • 15 فوریه 2020 - 14:20

درود بر خوانندگان محترم سایت فراق و با تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن روز زن و مادر، امیدوارم که در پرتو عنایت خاصه خداوندی همیشه در سلامت روح و روان و جسم قرار داشته باشید.
با سلام به حضرت فاطمه زهرا (س) و خاندان پاک و مطهر آن حضرت و با تبریک به مناسبت میلاد خجسته این بانوی بزرگوار و با امید به اینکه تا فرا رسیدن میلادی دیگر از بزرگ بانوی عالم نبوت و خجسته زن اسلام پاک و مطهر محمدی اسرای در بند فرقه تروریستی و آدم ربای رجوی همه اسرا آزاد شده و به نزد خانواده ها و مادران عزیز و پدران پیرشان برگردند.
در چنین روز با عظمت و مقدسی، میلاد بزرگ بانوی پنج تن آل عبا جای تبریک خاص و ویژه دارد که با اجازه شما بزرگواران خودم را در این تبریک سهیم می دانم و به آن افتخار می کنم.
در این روز خاص تبریک به مادران رنج دوری کشیده عرض می کنم، تبریک به مادران در حسرت دیدار فرزندان، تبریک به مادران چشم گریان و قلب پریشان، تبریک به مادران در آرزوی دیدار عزیزان در بندشان، همچنین تبریک به مادران آسمانی که در حسرت دیدار عزیزانشان چهره در خاک کشیدند و با قلبی پر از درد و رنج و با روحی زخمی و مجروح امکان دیدار دیگری را نیافتند.
در چنین روزی که ما به جشن میلاد بزرگ بانوی عالم اسلام محمدی نشسته ایم آرزومندم که هر چه زودتر در کنف حمایت حضرت فاطمه زهرا (س) ، مادرانی که هنوز به کوری چشم رجوی ملعون هستند و آرزوی دیدار عزیزانشان را دارند به آرزوی قشنگشان که همانا دیدار فرزند و عزیزانشان هستند برسند.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24544