• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ملتی رو به اوج و فرقه ای که رو به نابودی است

  • کد خبر : 24491
  • 13 فوریه 2020 - 11:02

انقلاب ایران وارد چهل و دومین سال خود شد و در حالی که دشمنان نفرت انگیز این آب و خاک به دنبال نابودی ایران و مردم هستند و با فریب و تزویرهای  فراوان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن ملت ایران هستند پر افتخار، جشن چهل و دومین سالگرد انقلاب برپا شد.

ملتی که در طی قرن ها و سا لها سختی های فراوان کشید ولی پابرجا وصبور ایستاده است. مزدوران  و خیانتکارانی چون سازمان منافقین فکر می کنند با دشمنی و جاسوسی می توانند خیالات خام را خود به پیش ببرند.

چهل روز پیش شاهد عمل جنایتکارانه ترور سردار ملی ایران حاج قاسم سلیمانی بودیم. مرد بزرگی که نماد ملی و میهنی و تاریخ ایران است و با تشیع پر افتخار ۲۴ میلیونی پیکر مطهرش، ایرانیان، رسوایی و شرم عظیمی نثار دشمنان نمودند.

در حالی که با بهت تمام ناظر جست و خیز میمونی رجوی خائن در قبر و خوشحالی جانیان و جاسوسان وطن بودیم  اما وقایع چهل روز گذشته نشان داد که چگونه ملت ایران صبورانه بر مقاومت خویش افزود، پابرجا تر شد، محور مقاومت محکم تر به راه خود ادامه  می دهد و ملت عزیز ایران نیز خم به ابرو  نیاورد.

 ایران نه یک حاج قاسم که صدها و هزاران حاج قاسم بالقوه و بالفعل در دامان خویش پرورده است. مردمانی با صلابت و فهیم  که تن به ظلم و جور نمی دهند  و بر عزم اراده و استقلال خویش با افتخار و اقتدار پافشاری می کنند.

۲۲ بهمن امسال نیز ملت ایران یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر خائنان و مرگ بر منافق را سرداد و گفتند که  از ایران عزیز خویش، انقلاب و اسلام پاسداری می کنند و بارها مردمی که فرصت می یافتند مصاحبه کنند تکرار کردند که ما کشور ، وطن و آب و خاک خود را دوست داریم و تن به ظلم و تسلیم اجنبی نمی دهیم  و همچنان که به راه مقاومت و پایداری ادامه می دهیم انتقام خون شهیدان را از آمریکا و همدستان جنایتکارش خواهیم گرفت.

اما همانطور که در قرآن کریم قید شده دشمنان کر و کورند و نمی توانند درک کنند و الا هرگز دست به چنین جنایتی نمی زدند که این خون های ریخته شده عاقبت دامان همه آنها را خواهد گرفت.

کما اینکه شاهدیم که چگونه فرقه نفاق و خیانت پست و خوار شد و رجوی فرتوت و کثیف فکر می کند با سر از قبر بیرون درآوردن و باصدای لرزان و چندش انگیز و با چند یگان پوشکی می تواند کاری به پیش ببرد اما زهی خیال باطل که  هر چقدر ملت و وطن ایران به اوج می روند آنها رو به افول و به اضمحلال پس می روند و در آینده شاهد سقوط بیشتر خیانت کاران و منافقان در منجلاب نیستی خواهیم بود.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24491