• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
دبیرکل بنیاد هابیلیان

معلمان باید جوانان را از هجمه منافقین در فضای مجازی مطلع کنند / ۵۰۰ عضو فرقه رجوی در هر شیفت کاری علیه ملت ایران فعالیت می کنند

  • کد خبر : 24459
  • 12 فوریه 2020 - 9:44

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: معلمان باید جوانان را از هجمه فضای مجازی و خوراک فکری منافقین مطلع کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌-تحلیلی فراق به نقل از هابیلیان، «سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» ۱۷ بهمن ماه در همایش «معلم، ولایتمداری و انتخاب صحیح» در همدان، اظهار داشت: معلمان باید جوانان را از هجمه فضای مجازی و خوراک فکری منافقین مطلع کنند و اگر این موضوعات موشکافی نشود، ممکن است در دام دشمنان گرفتار شوند؛ زیرا اقدامات منافقین برای ناآگاهان است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری آمریکا در خصوص ارائه خوراک فکری از سوی منافقین به جوانان این مرز و بوم گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از منافقین و در هر شیفت ۵۰۰ نفر روزانه در هشت ساعت کاری برای تولیدات مجازی علیه ملت ایران آن هم بدون آرم و مشخصات فعالیت دارند که اگر خط فکری آنها را نشناسیم، دچار مشکل خواهیم شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه اگر ایمان در جوانان شکل گیرد، می‌تواند معجزه کند، از عیان بودن ایمان در دفاع مقدس سخن به میان آورد و افزود: مردم با توکل به خدا و ولایت‌مداری توانستند تمام برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی به ترورهای انجام شده در کشور طی ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: حملات تروریستی یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بود به طوری که در کشور تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور توسط ۳۵ گروه تروریستی ثبت شده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ترور داشتیم تا این اواخر که شهید سلیمانی ترور شد، افزود: در حوادث تروریستی که در کشور ما رخ داد اغلب مردم عادی در کنار مقامات به شهادت رسیدند که این مسئله را در جایی دیگر نمی‌توان دید.

وی با تاکید بر اینکه گروهک منافقین بیشترین ترور را انجام دادند و مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا بودند، بیان کرد: سال ۹۷ آمریکا تصمیم می‌گیرد گروه منافقین را در لیست خود قرار ‌دهد، وزارت خارجه به صراحت می‌گوید این گروه بسیاری از مقامات و مردم ایران را ترور کرده و مردم از آن متنفر هستند، اما آمریکا با وجود این موضوع در نزدیکی کاخ سفید دفتری را به این گروهک اختصاص داده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه نسل جوان ما آنچه در دهه ۶۰ بر کشور ما گذشت را نمی‌دانند، تصریح کرد: در دهه ۶۰ شاید یک روز یکصد ترور هم داشتیم اما برخی جوانان ما هنوز آن روی دشمنان را نمی‌شناسند، نباید بگذاریم دشمن از فرصت عدم آگاهی جوانان علیه ما اقداماتی انجام دهد.

وی از آزادی عمل منافقین در کشورهای غربی و آمریکا سخن گفت و افزود: آزادی عمل اینها در کشورهای غربی به حدی است که تعجب‌آور است، آزادی و اختیارات آنها به حدی است که استخبارات عراق در دوران جنگ تحمیلی نداشت و کاملاً دست آنها باز است.

هاشمی‌نژاد موضوع مشکلات هسته‌ای کشور را نتیجه جاسوسی‌هایی دانست که از کشور شده بود و افزود: جاسوسان و منافقین این خدمت را به آمریکا کردند، بدون اینکه کسی متوجه شود؛ بنابراین ضربه‌ای که از داخل و خیانت آنها می‌خوریم، بسیار بیشتر از خارج است.

وی با اشاره به ترور و شهادت چهار دانشمند هسته‌ای اضافه کرد: این ترورها بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ بود که دشمنان به صراحت اعلام کردند ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در همکاری تنگاتنگ گروهک‌های تروریستی و موساد در اسرائیل، سیا در آمریکا و منافقین بود.

نوجوانان ما در معرض فضای مجازی خطرناک هستند

وی با تاکید بر اینکه دست جوانان ما در دست معلمان است و باید کاری کنیم از توطئه دشمنان درامان باشند، افزود: طرح تحریم بانکی و نفتی ما هفت سال قبل از آمریکا توسط منافقین علیه ملت ایران کلید زده شد؛ چون معتقد بودند باید ملت ایران در تحریم باشند تا کشورشان را تحت فشار قرار دهند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید نقشه دشمنان را بشناسیم و مردم را مطلع کنیم، نقش معلمان را در این زمینه مهم قلمداد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24459