• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تشکر و قدردانی «نرگس بهشتی» از اعلام همدردی خانواده های عضو انجمن نجات / تقاص چشم انتظاری مادرم را از مسعود و مریم رجوی خواهم گرفت

  • کد خبر : 24310
  • 01 فوریه 2020 - 10:39

«نرگس بهشتی» از خانواده های فعال عضو انجمن نجات که این روزها به جهت درگذشت مادر مهربان خود عزادار است با ارسال پیامی از اعلام همدردی خانواده های انجمن تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش فراق، در متن پیام «نرگس بهشتی» آمده است: سلام، از تمام دوستان و عزیزانی که با ما در غم ازدست دادن مادر عزیزم همراه بودند تشکر و قدردانی می کنم. پیام های تسلیت عزیزان را یک به یک دیدم و تازه فهمیدم خانواده من چقدر بزرگ بوده، من در کنار این خانواده بزرگ، قدرتم روز به روز بیشتر خواهد شد.
من نرگس بهشتی، قسم می خورم به چشمهای باز مادرم، به قطرهای اشک مادرم، تقاص چشم انتظاری مادرم را از مسعود و مریم رجوی خواهم گرفت و تا روزی که نفس می کشم با فرقه کثیف رجوی مبارزه خواهم کرد. داغ از دست دادن برادرم مرتضی و داغ مادر چشم انتظارم خون من را بیشتر به جوش آورد. من به کمک شما خانواده بزرگم، پرچم رجوی را پائین خواهیم کشید. تقاص مادران و پدران چشم انتظاری که از این دنیا رفتند و دیدار با عزیزانشان به قیامت شد را خواهیم گرفت. دوستان وعزیزانم دیگر سکوت نخواهیم کرد، ما دست به دست هم همانطورکه اشرف و لیبرتی را نابودکردیم آلبانی را هم در هم می شکنیم. درود بر خانواده بزرگم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24310

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم