• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

جنگ افروزی رجوی در جهت آزادی مردم ایران!

  • کد خبر : 24238
  • 26 ژانویه 2020 - 10:54

در برنامه ای تلویزیونی توجه ام به عکس علی رضا جعفر زاده، مزد بگیر فرقه جلب شد. این فرد در آمریکا  زندگی می کند و طی ۳۰ سال انقلاب درونی رجوی پا به اشرف نگذاشته که داستان ها دارد.

وقتی برنامه را دیدم متوجه شدم باز فرقه در مسیر جنگ افروزی، دروغ های دیگری  را علم کرده تا شاید بتواند ترامپ را  راضی کند و اعلام جنگ  نماید. حال راستش من ماندم این فرقه برای چه دنبال جنگ است. شاید برای آزادی مردم ایران! مدیونید اگر فکر کنید دنبال منافع اربابانش است و از این چیزها. این گونه خبر سازی ها فقط از این فرقه بر می آید که خریداری ندارد  مگر این که رسانه «صدای امریکا» که مدتها است دست در جیب فرقه دارد.

رجوی و رئیس جمهور خود خوانده و عقده ای بارها در نشست های مختلف گفته اند که آمریکا  آقای جهان است  و همه دولت ها حرف آنها را گوش می کنند و برای همین هم هست که چاپلوسانه و با خواری دنبال جلب رضایت آمریکا است و به هر خیانت و رذالتی در این راه دست می زند.

حالا این فرقه چرا به دنبال این گونه خبر سازی ها هست جز این که بخواهد وضعیت خودش را در برابر مردم ایران نشان بدهد یعنی دشمنی آشکار با مردم و طرفداری و مواضع دشمنان ایران؛ تا شاید تکه استخوانی جلوش بیندازند و حداقل به بازیش بگیرند تا بتواند حداقل به زندگی خفت بارش ادامه دهد.

 اینان جایگاهی در بین ایران و ایرانی ندارند و همه می انند که این فرقه فقط به ال قدرت و یا حداقل بازگشت به وضعیتی شبیه دوران صدام است که هیچ گاه در خواب هم آن را نخواهد دید.

غلام رضا شکری

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام / نجات یافتگان از آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24238