• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
«جیران محمدی»، مادر رنج دیده یکی از جدا شده های فرقه رجوی در گفت و گو با فراق:

زمینه بازگشت فرزندم به ایران فراهم شود

  • کد خبر : 24200
  • 21 ژانویه 2020 - 13:17

مادر رنج دیده یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: بیش از ۳۲ سال است که چشم انتظار بازگشت فرزندم هستم و امیدوارم زمینه بازگشت او به ایران فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، جیران محمدی، مادر ۷۷ ساله «باقر محمدی سرواله» ظهر امروز در گفت و گو با فراق اظهار داشت: پسرم در اوایل دهه شصت و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عاشقانه و داوطلبانه رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد و با سپری شدن بیش از ۲۲ ماه خدمت صادقانه در جبهه متاسفانه در فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فکه به اسارت فرقه ضد بشری منافقین در آمد.

باقر محمدی عضو جداشده از فرقه رجوی

وی با اشاره به اینکه فرزندش بیش از ۳۰ سال در این فرقه اسیر بود، افزود: چندین بار با هماهنگی انجمن نجات راهی کشور عراق ( پایگاه
مخوف اشرف و لیبرتی ) شدم تا بتوانم فرزندم را از اسارت این فرقه در آورم، صرف نظر از اینکه نقش خانواده در به هم پاشیده شدن قلعه مخوف رجوی کم نظیر بود ولی متاسفانه من در این سفرها نتوانستم فرزندم را ملاقات کنم چون منافقین از حضور پررنگ خانواده ها در اشرف و لیبرتی در هراس بودند. این مادر رنج دیده و چشم انتظار تصریح کرد: شکر خدا تلاش خانواده ها بی ثمر نبود و حضور خانواده ها موجب شد که پایگاه اشرف و لیبرتی در روی نقشه عراق محو و نابود شود.

جیران محمدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یکسال است که فرزندم از چنگ فرقه رجوی آزاد شده و به جامعه آزاد پا نهاده است و در تیرانا منتظر بازگشت به ایران عزیز می باشد.
وی گفت: من با تنها فرزندم که معلولیت شدید ذهنی دارد و دارای پرونده در بهزیستی شهرستان سنندج می باشد، تک و تنها در زیر یک سقف زندگی می کنم و سایر بچه های دیگرم نیز تشکیل خانواده داده اند و هر کدام مشغول زندگی خود هستند.
این مادر چشم انتظار در پایان گفت: از مسئولین دلسوز ایران اسلامی استدعا دارم که زمینه ای فراهم نمایند تا فرزندم به ایران عزیز و آغوش خانواده بازگردد و در این اواخر عمری کنارم باشد، من با اندک مستمری که از صندوق بیمه ای دریافت می کنم می توانم زندگی وی را نیز تامین نمایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24200

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی