• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

چهره واقعی امپریالیسم و رجوی

  • کد خبر : 23998
  • 07 ژانویه 2020 - 11:22

در روزهای  گذشته دنیا شاهد برملا شدن چهره واقعی امپریالیسم جهانی بود، که با ترور سردار نظامی یک کشور رقم خورد و طی آن سپهبد سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ملتی را عزادار نمود .
استکبار جهانی و در راس ان آمریکای جهانخوار که همیشه به دنبال تروریسم در جهان بوده و به خصوص در منطقه خاورمیانه اقدامات شومی را انجام می داد، بامداد جمعه در یک عملیات تروریستی که کاملا تمام جوانب آن را نیز به عهده گرفت، سردار سلیمانی و همراهانش را در خاک یک کشور ثالث به شهادت رساند. آمریکا با این عمل کریه خود چهره جنایتکارانه و تروریستی خود را بیش از پیش آشکار نمود و به جهانیان ثابت شد که خود امپریالیسم مهد ترور و حمایت از تروریسم می باشد و هیچ جای شک و تردیدی در آن نیست .
اما سران منحوس فرقه ضاله رجوی که همانند کفتارهایی می مانند که به دنبال مرده خواری باشند، بعد از شهادت سردار سلیمانی به جشن و پایکوبی در برخی کشورهای حامی تروریسم پرداختند و در روزهایی که کل ملت ایران عزادار هستند این از خدا بی خبرها به جشن و پایکوبی مشغول شدند که البته به خواست خداوند آخرین جشن آنها نیز خواهد بود .
ترامپ جنایتکار که خود و دولتش به طور آشکار حامی تروریسم در جهان می باشد برای آنکه چند روز دیگر باید در برابر نمایندگان کشورش به سئوالات آنها پاسخ داده و استیضاح شود و برای آنکه از زیر چنین فشارهای روانی بتواند خودش را نجات دهد ، اقدام به یک عمل تروریستی در خاک یک کشور ثالث و بر علیه یک سردار نظامی کشور دیگری نمود که این عمل جنایتکارانه اش نقض آشکار تمامیت ارضی آن کشور ثالث (عراق) و نیز بر هم زدن تمامی قوانین و عرف بین المللی می باشد.  به زبان ساده تر خود ترامپ بزرگترین تروریست جهانی هست که بر خلاف تمام شعارهای تو خالیش اقدام تروریستی انجام داده و برخی کفتارها مانند سران فرقه رجوی به آن اقدام تروریستی که برخواسته از دل کثیف آنها بوده خوشحالی نمودند که ملت ایران همانطوری که در زمان شهادت سرداران و خادمان خود این عمل شنیع آنها را دیده بودند اکنون نیز بر آن واقف بوده و انزجار خود را از آنها اعلام نمودند .
البته همه می دانند که دیگر عمر سازمان تروریستی رجوی به پایان رسیده و در این روزگاران نفس های آخر خود را فرو می بلعد ولی این خائنین حتی در این واپسین لحظات نیز عناصر فرتوت و بیمار خود را آزاد ننموده و حتی با این عمل تروریستی پدرخوانده ذهن آنها را بیشتر از گذشته مشغول جنایتهای آنها نموده و به آنها وعده پیروزی می دهند که البته خواب گرانی است که آنها در رویای خود آن را می بینند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23998

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی