• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سردار «سلیمانی» زندگی خود را فدای امنیت و آزادی ملت ایران کرد / رجوی حقیر چون سگی دم تکان داد

  • کد خبر : 23928
  • 04 ژانویه 2020 - 11:47

روز گذشته سردار دل های ایرانی «حاج قاسم سلیمانی» به دست آمریکای جنایتکار ناجوانمردانه  ترور شد و به شهادت رسید.

جز اسرائیل  خبیث کشور دیگری از این اقدام بزدلانه و شریر حمایت نکرد.  سردار سلیمانی، شخص بزرگی بود که نه تنها مرزهای ایران را برای ما با اقتدار نگه داشت بلکه به افتخار و قدرت ایران افزود و تمام زندگیش را فدای امنیت و آزادی ملت ایران نمود.

 اما منافقین و رجوی قلابیِ حقیر چون سگی دم تکان داد  و بی شرمانه از این عمل انزجار آور حمایت نمود.

 در حالی که خبرها نیز حکایت از این دارد که  اعضای فرقه  به دستور تشکیلاتی  به آماده بادش در آمده  و از ترس به لانه خزیدند . در حال  حاضر جز توئیت کردن از زیر زمین جرئت حرکت دیگری ندارند.

دشمنی و تاریخچه به شهادت  رساندن مردم  ایران پر است از ناجوانمردی  اردوکشی ، و خیانت های آشکار فرقه رجوی و همراهی با دشمنان کثیف و تاریخی مردم ایران. چه آن زمان که دست در دست صدام علیه مردم کشور خویش جنگید و چه این زمان که پس از سقوط صدام بلافاصله به نوکر اجنبی یعنی صهیونیسم کثیف و آمریکا دشمن  ترین مردم ایران تبدیل شد.

درحالی که دوست و دشمن  باور دارند که سردار سلیمانی نقش اساسی و ارزنده ای در از بین بردن داعش در منطقه داشته و کشورهای  سوریه و عراق را از لوث  داعش نجات داد  و با فدا کردن جانش به ملت ایران بزرگی  و اقتدار و امنیت بخشید، تنها خائین پست و حقیری چون رجوی مفلوک   به سر مستی می پردازند.

به پاس سربلندی و شکوه و عظمت این سرداربزرگ، ایران به خروش درآمد و همگان دیدند که چگونه او را ستوده و  مایه سربلندی و قدرت  خویش می دانند. سردار شجاعی که هیچگاه از مرگ نهراسید و همواره در وسط میدان بود تا اینکه قهرمانانه شهید شد.

 اما در مقابل رجوی مفلوک حقیر  برای زوزه کشیدن خود را سالهاست در  لانه  و  زیر زمین و در بین زنان مخفی کرده و تنها  لیاقتش  کاسه لیسی و دم تکانی برای اربابان خارجی است.  

اما منافقین بدانند با قراردادن خود در سایه دشمن خون ریز هیچگاه احساس امنیت نخواهند کرد و بدون شک انتقام در انتظار همه دشمنان ایرانیان و این آب و خاک است.  آمریکای جنایتکار و اسرائیل  شاید تصور کنند توانسته اند ضربه ای به ملت ایران وارد آورند، اما بسی خیال خام که  مردم ایران در طول تاریخ پر اقتدار و پر فراز ونشیب خویش هماره چون کوه در برابر ناملایمات ایستاده است و اگر چه سخت و طولانی ولی سربلندی خویش را حفظ نموده اند. خواری و حقارت و پستی بر دشمن و خائنان چون ننگ ابدی باقی خواهد ماند.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23928

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی