• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
آمارسازی و کشته سازی حیله همیشگی فرقه رجوی:

مانور روی کتابی با ۲۰ هزار دروغ / ۱

  • کد خبر : 23808
  • 30 دسامبر 2019 - 12:37

سازمان مجمع عمومی ملل متحد ۲۷ آذرماه امسال بر طبق روال مغرضانه همیشگی که به دنبال تحمیل اهداف سیاسی خود هستند. باز هم قطعنامه ای علیه وضعیت حقوق بشر در ایران تصویب  نمود.

جالب اینجاست منابع خبری  سازمان ملل متحد نه بر اساس شواهد و قرائن به ثبت رسیده بلکه صرفا بر پایه چند گزارش مجعول دریافتی از جریانات سیاسی و مخالفین  ایران در خارج کشور  استوار است که  نادرستی ادعاها و جعلیات آنها بارها  به اثبات رسیده است.  فرقه رجوی در کنار هم پیمانان جدیدش چون کشورهای  عربستان  و اسرائیل و آمریکا که دراین برهه زمانی بیش از همیشه  در مخالفت و معارضت با ایران معروفند  مبنای این گزارشات هستند.

آمار سازی ، جعل خبر، کشته سازی، وبه کشتن دادن اعضا و ترور مخالفین از شیوه های ثابت و مسبوق به سابقه منافقین است که اتفاقا در این زمینه تجربه و تبحر هم پیدا نموده اند.

آمارجعلی۱۲۰هزار اعدامی یکی از نمونه های بارز  دروغین  سازمان منافقین است که هیچگاه نتوانستند آن رابه اثبات برسانند و علیرغم ادعای آمار فوق  پس از ۲۰ سال بالاخره در  حوالی سال ۱۳۸۵ با اغراق و آمار سازی فراوان کتابی  شامل حدود  20 هزار اسم  منتشر شد  در حالی که بسیاری از اسامی مندرج در آن کتاب بارها عدم صحت و غیر دقیق بودنش افشا شد. (تعداد بسیار زیادی از اسامی موجود در کتاب ، تکراری ،  و حدود ۸۰ درصد بدون عکس و نشان دقیق، و هم چنین موارد زیادی حاوی اسامی افرادی بود که یا در سازمان در حال فعالیت بودند و یا اینکه  در ایران زنده  و درحال زندگی بودند)

از این گونه نمونه های جعلی و دفاعیات  حقوق بشری بر پایه های واهی در  سازمان منافقین کم نیستند که با تلاش های مذبوحانه سعی به اضافه کردن آمار و ارقام اعدام وکشته سازی در ایران در جهت پیش بردن منافع خویش  دارد.

از حمایت  از یک  فرد اعدامی که جرمش ربودن ۱۱ زن و سپس تجاور و  خفه کردن  آنها در جاده بین کرج و تهران گرفته تا حمایت از مسببان بمباران و  قربانی کردن   کودکان یمنی تا به کشتن دادن آشکار اعضای خود  که با اسناد و شواهد متقن موجود است.

و همچنان جای بسی تاسف است سازمانی که  در ترور مخالفین و به کشتن دادن اعضای خویش و بی اهمیتی نسبت به اولیه ترین حقوق انسانی اعضای خویش گوی سبقت را ازهمه ربوده در این گونه مواقع منبع خبری  بخش حقوق بشر سازمان ملل می شود که می بایست مدعی بیطرفی باشد

از دیگر نمونه ها مربوط به دهه  ۸۰  است  هنگام درگیری و کشمش های فوق العاده منافقین با دولت عراق بعد از بارها صدور حکم اخراج سازمان از عراق، رجوی تا سال ۱۳۹۲ بی رحمانه  ازخروج اعضا جلوگیری نمود و با دست خالی آنها را به جنگ با نیروهای عراقی گسیل می کرد و  اعلام کرد اگر ۱۰۰۰ نفر هم کشته شوند باکی نیست و ما در اشرف خواهیم ماند. و به خوبی اثبات کرد جان  انسان ها در این گروه ارزش ندارد و با همین استدلال در روز درگیری عملا سعی می شد آتش جنگ شعله ور تر شود و در حالیکه یکی از فرماندهان عراقی با زبان فارسی سه بار اعلام کرد ما قصد درگیری نداریم و هر کس که از انطرف خیابان ۱۰۰ به این طرف نیاید در امان است با این حال فرمانده هان  با خط گرفتن ازرجوی مستمر فرمان حمله و پیشروی می دادند که جنگ منجر به کشته و زخمی شدن حدود ۱۳۶تن شد.

 سراسر تاریخ پرنکبت فرقه رجوی که در راس آن مسعود رجوی قرار دارد مملو است از  این گونه کشته سازی وخشونت  به خاطر چهل سال به دنبال قدرت انتقام همراه با تضیع حقوق ، نسق کشیدن و  قربانی کردن اعضا و ترور بیش از ۱۲هزار تن از  مردم ایران. به همین دلیل مشخص می شود این بار هم با همین شیوه های تکراری  به یک باره آمار جان باختگان در وقایع آبان ماه از ۴۰ الی ۵۰  یکباره به ۱۵۰۰ تن  افزایش پیدا می کند در حالی که حتی بسیاری دیگر از جریانات ضد ایرانی حداکثر آماری که ارائه نمودند ۳۰۴ تن بود و عفو بین الملل نیز آماری در همین حدود ارائه داده بود. ولی سازمان منافقین  پس از گذشت یک ماه در عرض چند روز آمارجان باختگان را ده برابر می کند. و همین تناقضات  و همزمانی  عجولانه  تلاش برای آمار سازی درزمان  ارائه گزارش سازمان ملل عدم صحت  و سیاسی بازی این گزارشات را مشخص می نماید.

اینجا جای بسی سوال است که چگونه در حالی که  نسل کشی و قربانی شدن کودکان بیگناه یمنی ، مسلمانان روهنگیا ، و کشتار مردم بیگناه فلسطینی روزانه ادامه دارد.  و بیش  از یکسال است در فرانسه اعتراض مسالمت آمیز و غیرمسلحانه مردم برای معیشت و حق بازنشستگی به شدیدترین وجه سرکوب  و طی آن حداقل صدها تن کشته و مجروح و مصدوم می شوند و همچنان  سرکوب گسترده ادامه  دارد.  تا کنون حتی درصدی از آمار واقعی کشته ها و قربانیان مردم بیگناه  این کشورها  به چالش کشیده نمی شود و قطعنامه ای نیز جهت محکومیت بانیان اصلی از جمله عربستان و اسرائیل صادر نمی شود. اما در ارتباط با وقایع ایران با سیاسی نمودن هر اتفاقی بدون تحقیق و مستندات اغراق و پرونده سازی می شود.

ادامه دارد

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23808

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود