• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مردم ایران اسلامی، وطن پرست و آزاده هستند +فیلم

  • کد خبر : 23791
  • 29 دسامبر 2019 - 12:44

با بهانه گرانی بنزین باند های ضد انقلاب فسیل شده و گروه های بازیچه عوامل عبری ، عربی ، غربی (منافقین) شتابان دست به کار شدند و در اواخر آبان ماه باز هم متاسفانه  به مردم ضربه های متعددی وارد ساختند.

 افراد فریب خورده و اجیر شده باندهای خارجی با ورود در صفوف معترضین اقدامات مسالمت آمیز مردم را منحرف نموده و باعث اغتشاش شدند.

 تخریب دهها بانک  و سرقت از آنها ، ویرانی و غارت ده ها مرکز خرید و اموال عمومی در شهرهای کوچک و پرت افتاده و ایجاد جو نا امنی و آتش سوزی و به خطر افتادن جان و مال و امنیت ، چیزی نبود که معترضین و مردم بخواهند. به همین دلیل  درهمان روز اول صف مردم از صف اشرار و یک سری  جوانان معترض ولی فریب خورده جدا شد.

 رفتن تیم های تروریستی در اطراف پالایشگاه های نفت و مراکز  برق و آب  و اماکن نظامی نشان دهنده اعتراضات مسالمت آمیز نبود بلکه نشان از  نقشه های شومی بود  که دشمنان ملت ایران سال هاست  به آن فکر می کنند.   نقشه برای بر اندازی و از بین بردن امنیت و اقتدار ایران و اجرای  پروژه های سوری سازی کشور.

آنهایی که سال هاست به دنبال پیاده کردن نقشه خاورمیانه جدید هستند که در مرکز آن بیش از هر چیز به تضعیف  ایران پر قدرت  می اندیشند. آنها می گویند اما ایران باید به کوچکی کشورهای کوچک منطقه شود.  و این  امری  است که هیج ایرانی نمی پذیرد و این بلاهت  دشمنان تاریخی و خائنین به ملت  است که عمق تاریخی ایران را درک نمی کند. 

 اما متاسفانه آنها با استفاده از غفلت و اغواسازی هر از گاهی  هزینه  سنگینی بر ملت  مظلوم تحمیل می نمایند  و  پروژه کشته سازی اجرا می شود و جان های بیگناهی از مردم نیز فدا می شود.

اما اینبار هم با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی طرح های دشمنان  ناکام  ماند. سنگر سازی و آتش زدن اموال عمومی و کشتن مردم با چاقو و سلاح های دست ساز بیش از پیش طراحان و عوامل داخلی آنها  را رسوا نمود و این در حالی بود که کشته های بیگناه نیز از طرف رهبر ایران نیز شهید خوانده شده  و حمایت از خانواده های آنها در دستور کار دولت قرار گرفت و باعث گیجی و سردرگمی و ضربه ای به با ند ضد انقلاب شد. 

بازهم بایستی تاکید کرد ایران کشوری با سابقه و پشتوانه  تاریخی و فرهنگ  کهن در خاورمیانه پر اقتدار ایستاده است  و از حق مشروع دفاع از حاکمیت خویش نمی گذرد.  وتبدیل اعتراض به اغتشاش و ناامنی برنامه دشمنان این ملت و آب و خاک است که ، پیشینیه تاریخی  و حتی نیازها و مشکلات  ما  برایشان اهمیتی ندارد. دشمنانی که  به خطر افتادن امنیت  ملت و جوانان جز اهداف آنان است.

چنین بود که اینبار  جوانان  با همت ایرانی گفتند ملتی که سوریه و عراق را از داعش نجات داده در دام آن نمی افتد  و با همت  امنیت و تمامیت ارضی کشور  خویش را حفظ و  پروژه سوری سازی را  خنثی  می کند.

آنان بدانند  عمر ضد انقلاب کوتاه است و به سرنوشت خائنینی چون روح اله زم بنگرند.

اعتراض حق ملت  است ولی اغتشاش نه ، دشمنان خارجی و مواجب بگیران آنها چون فرقه رجوی با ادعای بی ثبانی می کوشند تحریم ها را بیشتر کنند و از ملتی که به اغتشاش نه گفتن انتقام بگیرند.  در حالی که  تمام هزینه این مشکلات  را ملت ایران می پردازد چرا که  مردم ایران اسلامی ،  وطن پرست و آزاده  هستند و تن به ظلم و اسارت دشمن نمی دهند. امنیت حق ملت ایران است و آنان به خوبی  اهمیت  امنیت درک کرده اند.

تحلیلگران و دنباله روهای سبک مغز آنان درک نمی کنند ولی نسل جوان ایرانی به اهمیت این موضوع بیشتر فائق آمده است که آری اگر چه اعتراض حق ملت است ولی اعتراض هم نیاز به امنیت دارد.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23791