• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرقه رجوی همیشه وقایع را برعکس نشان می دهد

  • کد خبر : 23472
  • 08 دسامبر 2019 - 11:15

این روزها صدا و سیمای وابسته به فرقه رجوی حسابی درخصوص اتفاقات داخل کشور خوراک پیدا کرده و یک نفس در این خصوص حرف و تصاویر را تکرار می کنند.

در بین تمامی صحبتها یک نکته خیلی برایم جالب بود و آن این بود که آنها در رابطه با قطعی اینترنت در روزهای نا آرامی در داخل کشور کلی خبر پخش کردند و در این رابطه آنچنان صحبت می کردند که پنداری خودشان کمپانی متصل کردن نیروهایشان را به فضای مجازی و اینترنت دارند؟ در این خصوص که اینترنت قطع شده بود به دلیل اینکه کارم طوری هست که خیلی وابسته به اینترنت بیرونی نیستم، مشکل خاصی نداشتم. هرچند هستند بسیار افرادی که شغل و کار و درآمدشان وابسته به اینترنت است و کلی ضرر و زیان دیدند اما به هرروی این موضوع مقطعی بود و اینترنت هم وصل شد اما درخصوص مجاهدین که نیروهایشان را همچون اصحاب کهف در غار نگه می دارند و تا زمانی که در عراق بودند که هرگز اجازه وصل شدن به اینترنت که هیچ، حتی تلفن همراه را هم نداشتند از زمانی هم که به آلبانی فرستاده شدند به هیچ عنوان اجازه اینکه در هر سایتی ورود کنند یا اینکه بخواهند مثلا فلان مقاله علمی یا آموزشی یا ورزشی جستجو و به آن دسترسی پیدا کنند را ندارند.

حتی همین دسترسی محدود هم به اینترنت برای تمامی لایه های تشکیلاتی مجاز نیست و فقط افراد مشخص و نشان شده و آن هم برای انجام کارهای سازمانی که بایستی بصورتی باشد که دیگران هم متوجه شوندکه مثلا فلانی پای کامپیوتر چکار می کند و صفحه نمایشگر آنرا مشاهده کنند، اجازه داده شده است.

کلا فرقه متخصص این هست که صد و هشتاد درجه خودش را غیر از آنچه واقعا هستند نشان دهد. مثلا ذره ای به آزادی اندیشه، فکر، حقوق انسانها، آزادی بیان و هر چی از این دست موضوعات هست معتقد نیستند ولی آنچنان در خصوص این مسائل حرف می زنند که اگر کسی آنها را نشناسد و از نزدیک با آنها زندگی نکرده باشد، قطعا حرفهایشان را باور می کند و فریب ظاهر خوش خط و خالشان را می خورد.

حقیقتا سازمان مجاهدین به مانند یک بادبادکی شده است که دیگر حتی بادی هم از خود ندارد تا لااقل خودش را بیشتر به نمایش بگذارد.

یادداشت از: عباسی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23472

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»