• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اگر شرایط سرنگونی فراهم است، مدعی رهبری قیام در کدام بیشه لمیده؟

  • کد خبر : 23448
  • 07 دسامبر 2019 - 9:44

ارگان های تبلیغاتی فرقه رجوی از روزهای اول شروع اعتراضات مردمی در بوق های تبلیغاتی خود مستمر می دمیدند که شهرهای ایران یکپارچه در شورش و آشوب است و قیام مردم وارد مرحله تعین تکلیف و سرنگونی شده است.

مجریان و تحلیل گران این فرقه در انعکاس خبرهای اعتراضات مردم و وضعیت شهرها چنان تبلیغ و تحلیل می کردند که گویی ظرف چند روز آینده کار جمهوری اسلامی تمام است. اگرچه برای ما که سالیان دراین فرقه بوده ایم این شیوه به کارگرفته شده وتحلیل های آبکی و من درآوردی مسئولین شناخته شده است و بیش از هر چیز مصرف داخلی داشته و برای مغزشویی اذهان اعضای بخت برگشته وتحت اسارت ذهنی، عینی و منحرف کردن از وضعیت وخیم تشکیلاتی و بن بستی که  در آن گرفتار هستند به کارگرفته می شود ولی اگر بخواهیم از نگاه یک ناظر بیرونی وکاملا بی طرف این ادعاها و تحلیل های فرقه را بررسی وتجزیه تحلیل کنیم اولین سوال منطقی از مسئولین ارگان های تبلیغاتی وستاد سیاسی فرقه این است اگر چنانکه شما می گویید سرتاسر شهرهای ایران غرق در شورشگری است و کنترل بیش از ۱۰۰شهر از دست ارگانهای امنیتی ونظامی خارج شده و هر لحظه احتمال سرنگونی وجود دارد پس چرا در چنین شرایط خطیری رهبری شما که مدعی رهبری قیام را دارد خود را علنی نمی کند و همچنان در بیشه لمیده است؟

با توجه به شناختی که از رجوی دارم  وی استاد بی بدیل فرار در سربزنگاه های تاریخی و سرفصل های مهم است. حال از وی انتظار ندارم که ریسک کرده و به داخل ایران بیاید تا در کنار مردم بیش از  100شهر شورش و انقلاب را به نتیجه برساند اما از او  انتظار می رود که حداقل این جسارت را به خرج داده و یک پیام تصویری بدهد تا بعد از سالیان غیبت حداقل چشم نیروهایش به جمال نامبارکش روشن شود. به راستی سران فرقه رجوی چرا در چنین شرایطی که به قول خودشان جامعه غرق در شورش و عصیان است و ادعا دارند احتمال سرنگونی وجود دارد باز رجوی را علنی نمی کنند؟ پس یا به قول ترکی الفیصل مرحوم شده و یا از طرف اربابانش به خاطر گذشته خیانت بار و غیرقابل اغماضش تحت اجبار مجبور شده خفقان گرفته و در صحنه سیاسی خود را علنی نکند.

ولی در هر دو صورت موضع گیری بنگاه های خبرپراکنی بی بی سی و صدای آمریکا در طی هفته های اخیر که علنا با اعلام اینکه فرقه رجوی هیچ پایگاهی در میان مردم ایران ندارند و هیچ یک از طبقات شرکت کننده در اعتراضات اخیر را نمایندگی نمی کنند یکبار دیگر ثابت کرد زوزه های سران این فرقه در دستگاهای تبلیغاتی شان صرفا مصرف داخلی داشته و می خواهند چند صباح دیگر سر این نیروهای بخت برگشته را شیره مالیده وکام تلخ خودرا شیرین کنند.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23448