• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یک اسم هم از فرقه جنایتکار رجوی به زبان نیامد

  • کد خبر : 23233
  • 25 نوامبر 2019 - 10:19

از کسانی که مستند ساز و یا در شبکه های اجتماعی فعال هستند خواهش دارم برای اینکه بتوانیم از فریب خوردن جوانان جلوگیری کنیم و کسانی را که از شیوه های فریب دادن و ماهیت فرقه رجوی داعشی آشنائی ندارند، آگاه کنیم، مصاحبه ها و نوشته های جدا شده از فرقه رجوی را در بین مردم به طور خاص نسل جدید به صورت جدی پخش کنند.

با گران شدن بنزین مردم در چند شهر ایران به گرانی بنزین به صورت مسالمت آمیز اعتراض نموده و همچنین ابراز نگرانی از سخت شدن معیشت و گرانی حاصل از بنزین را به صورت علنی ابراز می کردند .

برگزاری تجمع و اعتراض به گرانی بنزین و مطالبات مردم حق طبیعی و قانونی ملت بوده و هست و مردم حق دارند اعتراض و مطالبات خود را به شکل قابل قبول بیان کنند .

مردم ایران هم در رابطه با گرانی بنزین و تاثیر آن بر زندگی خود در شهرهای مختلف اقدام به  اعتراض کردند اما با وارد شدن یک عده اراذل و اوباش و البته همراهی یک عده که از ماهیت و هدف این اراذل خبر نداشتند متاسفانه اعراضات مردم در بعضی از شهرها به سمت خشونت کشیده شد . با شروع اعتراض طبق معمول مریم قجر داعشی با صدور پیام خواست از اب گل آلود ماهی بگیرد و اعتراض و مطالبات به حق مردم را به عنوان قیام و شورش جا بزند.

البته تنها مریم قجرداعشی برای سوء استفاده از اتفاقات تنها نبود بلکه شازده هم از کنار میز قمار خانه و کاباره های لاس وگاس پیام داد و ادعا کرد در کنار مردم و با مردم هست! 

پمپئو، وزیر خارجه جنایتگر آمریکا نیز که ملت ایران را با تحریم در تنگنا گذاشته است و حتی اجازه صادرات دارو و پانسمان بیماران پروانه ای را نمی دهد از شورش و آتش زدن اموال مردم توسط اراذل اوباش ابراز خوشحالی نمود و اظهار کرد در کنار مردم ایران هست البته با تنگنا گذاشتن مردم در دسترسی به دارو و امکانات.

اما طبق معمول شاهد آن هستیم مریم قجر داعشی و شازده و یک عده علاف هم از خانه‌های امن و راحت خود در آمریکا، کانادا، و اروپا خشونت در تظاهرات را تشویق می کنند و جرات ندارند به ایران بروند و در تظاهرات شرکت کنند و در قیامی که ادعا می کنند با ارزش هست شرکت کنند.

نتیجه پیام دادن و دخالت مریم قجر داعشی و رجوی روح پلید سرکشیده از قبر طبق معمول چه شد ؟.

از  آنجا که مردم ایران از فرقه رجوی داعشی نفرت دارند و حاضر هستند از مطالبات به حق خود بگذرند ولی به هیچ عنوان بر پیشانی شان مهر مزدور رجوی داعشی خورده نشود، این بار هم همان اتفاق افتاد . با اینکه مردم خواسته و مطالبه به حق داشتند و دارند برای اینکه نشان بدهند هیچ وصلت و هیچ هم فکری با فرقه رجوی داعشی را ندارند از تجمع و اعتراض دست کشیدند.

همچنین به عین دیدیم که با شروع اعتراضات و تجمعات حتی یک اسم سران فرقه رجوی در بین اعتراض کننده به زبان نیامد و این خود نیز نشان دهنده آن است نسل جدید هیچ آشنائی حتی با اسامی سران جنایتکار این فرقه ندارند و کسانی هم که به قول معروف، «دهه شصتی ها»، از فرقه رجوی جنایتکار وطن فروش متنفر هستند و حاضر نیستند اسم سران جنایتکار فرقه رجوی را به زبان بیاورند .

جا دارد در اینجا به یک نکته اساسی اشاره کنم؛ ازکسانی که مستند ساز و یا در شبکه های اجتماعی فعال هستند خواهش دارم برای اینکه بتوانیم از فریب خوردن جوانان جلوگیری کنیم و کسانی را که از شیوه های فریب دادن و ماهیت فرقه رجوی داعشی آشنائی ندارند، آگاه کنیم، مصاحبه ها و نوشته های جدا شده از فرقه رجوی را در بین مردم به طور خاص نسل جدید به صورت جدی پخش کنند. این روش می تواند در هوشیار ساختن نسل جدید موثر باشد و مطمئن هستم با آگاه شدن نسل جدید از ماهیت جنایتکارانه سران فرقه رجوی هرگز به دنبال خواسته های نا مشروع آنها نخواهند رفت و دار دام فریب و نیرنگ سران فرقه رجوی داعشی نخواهند افتاد .

همیچنین از هموطنانی که در چند روز گذشته اموالشان از طرف اراذل اوباش و مزدروان فرقه رجوی عربستان و … خسارت دیده خواش می کنم و تقاضا می کنم به صورت فردی از اراذل، اوباش و یا کسانی که با فرقه رجوی داعشی و دیگر مزدوران اروپا و امریکا نشین ارتباط دارند شکایت و درخواست خسارت مادی و معنوی بکنند .

دریافت خسارت از اراذل و اوباش و مزدوران فرقه رجوی و عربستان که دست به تخریب و آتش زدن اموال مردم کرده اند  ثابت خواهد کرد که سران فرقه رجوی داعشی، شازده، پمپئو، بن سلمان و دیگر وطن فروشانی که این اراذل اوباش و مزدوران خود را تشویق به تخریب و آتش زدن می کردند برای رهائی آنها حاضر نخواهند شد حتی یک دلار برای آنها برای جبران خسارت بپردازند و این افراد به حال خود رها خواهند کرد .

مریم قجر داعشی، شازده، پمپئو، بن سلمان و وطن فروشان ریز و درشت مطمئن باشند از حوادث اخیر در ایران برای آنها تنبونی دوخته نخواهد شد.

یادداشت از: محمد رزاقی – پاریس

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23233

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی