• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه رجوی از کتاب و انتقال تجربه به مردم، می ترسد

  • کد خبر : 23104
  • 13 نوامبر 2019 - 8:40

فرقه رجوی اخیراً طی یک برنامه تلویزیونی فرافکنانه، اذعان کرده که جمهوری اسلامی با ما جنگ کتاب و دانش و فرهنگ راه انداخته است.

امروزه اگر از مردم کوچه و خیابان نظرسنجی و پرسش شود که کتاب چیست و از کجا می آید، به جز انبوهی که با کتاب و کتابت سر و کار ندارند و بیشتر با اینترنت و تلویزیون و رسانه ها، مشغول و مصروفند، مابقی طبعاً خواهند گفت که کتاب  یعنی درد و زخم و تجربه و دانش و اطلاعات، و کتاب از کاغذ و مرکب و قلم و نویسنده و چاپخانه و کتابخانه و از این دست می آید. این را از یک محصل دبستان نیز بپرسیم، پاسخی عقلانی و قانع کننده خواهد داد به شرط این که، راه دور نرویم و به بیراهه نزنیم.

منافقین اما بر سیاق قبل و آنچه که از رهبران بی سواد و نادان شان آموخته اند، مدعی اند که هر آنچه کتاب و کتابت است، از دشمنان شان می آید و دشمنان شبانه روز در حال کتابت و تولید اثر و اندیشه و فرهنگ و انتقال دانش و تجربه به مردم هستند.

فرقه، از کتاب و کتابت و انتقال دانش و تجربه به مردم، می ترسد و این دعوا و چالش را زمین خود نمی دانند. آنان از ابتدا گفتند که مرغ یک پا دارد و آن هم خشونت و مبارزه مسلحانه است. اگر کسی خارج از خشونت و زندان و تبعید و آوارگی، حرف تازه ای و چیزی بگوید و بنویسد، دارد علیه مجاهدین خلق توطئه و خیانت می کند و یا این که زمینه را برای کشتار آنان فراهم می کند. خطری که کتاب دارد، اسلحه ندارد.

کتاب سلاحی است که از جهل و جنون، جان می گیرد در حالی که سلاح و زندان، به آنان جان می دهد. به همین دلیل است که از جرقه و جنگ و زندان و شکنجه و آوارگی و همه این ها، نمی ترسند بلکه سود می برند و سوخت می گیرند در حالی که از افشاگری و روشنگری و اندیشه و عقلانیت و خواندن و نوشتن و تجربه و تفکر و اطلاعات، سوخت و جان و انگیزه و نیروهای زوار در رفته شان را از دست می دهند.

فرقه رجوی در خفاء و جنگ پنهانی، همیشه دعوای اندیشه و روشنگری داشته است. آنان در دسامبر سال ۲۰۱۴ نیز ادعا کردند که جمهوری اسلامی بر علیه ما ۴۲۸ جلد کتاب نوشته و این از اهمیت و قدرت و خطر ما حکایت می کند و جمهوری اسلامی از نوشتن و تکثیر این کتاب ها در صدد زمینه سازی ترور رهبری سازمان است.

زمان که گذشت و رهبری فرقه ترور نشد بلکه مفقودالاثر شد، هم اکنون باز هم پا را در یک کفش کرده اند که دوباره جمهوری اسلامی به خاطر اهمیت و خطر و محبوبیت ما، علیه ما ۵۲۶ جلد کتاب به اضافه متعلقاتش رو کرده تا با ما مقابله کند.

فرقه رجوی به جای این همه غر و نق و دعوا و فرافکنی و انرژی گیری، کاش یک بار و تنها یک بار به جای این که به خواهند دیگران را با قهر و قدرت، تغییر دهند، خود را بدون قهر و قدرت، تغییر می دادند تا ببینید که چطور جهان درون و بیرون شان به طور صد در صد تغییر خواهد کرد اگرچه این تغییر، از کشتن و کشته شدن سخت تر است.

هدف فراق گسترش اطلاع رسانی در حوزه خیانت های فرقه رجوی است و انتشار برخی مطالب الزاما به معنای تایید کامل محتوای آن نیست.

انتهای پیام / ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23104

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی