• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

گروه های تروریست کردی از حضور در گردهمایی فرقه رجوی پشیمان شدند + متن بیانیه

  • کد خبر : 22435
  • 24 سپتامبر 2019 - 10:58

در پی فشارهای وارد شده به سرکردگان همراه با فرقه رجوی، کمیته موسوم به احزاب کردستانی در اطلاعیه ای اعلام کرد که از حضور در گردهمایی منافقین در نیویورک، پشیمان شده است.

به گزارش فراق، به دنبال اعتراض های گسترده هواداران گروه های تروریستی و تجزیه طلب کردی به اعلام حضور دهها عضو سرشناس گروه تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران در گردهمایی فرقه رجوی ، شب گذشته کمیته موسوم به احزاب کردستانی که متشکل از کومله، دمکرات، حزب آزادی کردستان و… هستند.

فرقه تروریستی رجوی امسال بر خلاف سال های گذشته که برای گردهمایی های خود، از مردم آفریقا و برخی کشورهای دیگر استفاده می کرد، تصمیم گرفته بود که از گروه های کردی استفاده کند.

به نوشته بولتن نیوز، هفته گذشته اعضای حزب منحله دمکرات کردستان ایران از همه زودتر اسامی نزدیک به ۷۰ عضو خود را در اختیار منافقین قرار دادند و مقرر شد شورای ملی مقاومت فرقه رجوی هزینه ایاب و ذهاب و پاداش این افراد را به حساب آنها واریز کند.

اما با افشای این خبر و بازتاب های مختلفی که این توافق در بین هواداران این گروه ها به همراه داشت و در پی فشارهای زیادی که به سرکردگان ضد انقلاب وارد شد در نهایت شب گذشته گروه های کردی در قالب کمیته همکاری احزاب کردستانی با صدور بیانیه ای کوتاه و بدون آنکه اشاره ای به توافقات پنهانی خود با منافقین داشته باشند تنها در چند سطر اعلام کردند که تصمیم گرفته اند در گردهمایی منافقین در نیویورک شرکت نکنند.

یک منبع مطلع در همین ارتباط گزارش داد که خانواده هایی که در ماجرای انفال کردهای عراق، عزیزان خود را از دست داده اند، قصد شکایت رسمی از گروه های کردی را به خاطر همراهی با منافقین دارند.

 این اتفاق بی سابقه باعث بهت و حیرت هواداران این گروه ها شده است و جمع زیادی از هواداران دمکرات، در اعتراض به این اقدام عجیب، از هواداری این گروه کنار رفتند.

 در خصوص اتحاد گروه های کردی با فرقه رجوی که در کشتار کردها و انفال کردهای عراق نقش بسزائی ایفا کرده است، برخی خبرها حکایت از آن دارد که سرکردگان گروه های تروریستی با رجوی نیز دیدار داشته و حاضر شده اند در ازای دریافت پول و امکانات رفاهی و اقامت ۱۰ روزه در نیویورک، با این گروه متحد شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22435

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!