• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سران فرقه رجوی بویی از شرم، رحم و مروت نبردند

  • کد خبر : 22408
  • 18 سپتامبر 2019 - 9:30

یکی از روش های مورد استفاده رجوی ها برای فرار از پاسخگویی ، زیر ضرب توهین و فحاشی و افتراء قرار دادن منتقدین و مخالفان شان برای مرعوب کردن آنان است .

رجوی ها از به کارگیری هیچ کلمه یا جمله ناپسند و زشتی فروگذار نمی کنند.

آنچنان که سخنان ، اطلاعیه ها و مقالات منتسب به فرقه و رهبران آن مملو از فحاشی و ناسزا است که برخی از آنها را نمی توان تکرار نمود .
تلویزیون میهن تی وی یکی از معدود رسانه هایی است که در کشورهای غربی قرار دارد و سخنان جداشدگان و مخالفان رجوی ها را منتشر می کند . مسائل مطرح شده در این تلویزیون آنچنان رجوی ها را به وحشت انداخته است که علیه آن موضع گیری کرده و شروع به توهین و افترا علیه مجری آن نموده و تلاش کردند تا مثل همیشه با ترفند تخریب ، خودشان را از جوابگویی به انتقادات مطرح شده در برنامه های این تلویزیون بدر ببرند .
رجوی ها در حالی از این تلویزیون به وحشت افتاده اند که خودشان با کمک جنگ طلبان غربی و اسرائیلی ، امکانات رسانه ای زیادی در کشورهای غربی در اختیار دارند اما چون هزاران دروغ رجوی ها با یک یا دو افشاگری بیان شده در این تلویزیون رو شده و سرشان مثل همیشه به سنگ می خورد ، اقدام به تخریب این تلویزیون و مجری آن نمودند . این ترفند رجوی ها به گفته قرآن مانند کف روی آب است و نه تنها دردی از دردهای بی درمان آنها دوا نمی کند بلکه این واکنش ها نسبت به سخنان افشاگرانه باعث آبروباختگی بیشترشان هم می شود . زیرا توان پاسخگویی به مسائل مطرح شده را نداشته و به همین دلیل از فرهنگ فحاشی و توهین استفاده می کنند که باعث افشای بیشتر ماهیت خودشان می شود .
در این رابطه به دستور رجوی ها مقاله ای علیه مجری این تلویزیون و یکی از منتقدین فرقه که در این تلویزیون صحبت کرده بود در سایت های فرقه درج شده که خواندن آن بدلیل وجود انبوه فحش و تهمت و همچنین بدلیل عدم پاسخگویی به انتقادات و مسائل مطرح شده از طرف منتقدین ، خسته کننده و کسالت آور است .
اما در کمال تعجب در بخشی از این مقاله چنین نوشته اند : «عفت کلام مانع از این است که بیشتر و صریحتر در این مورد توضیح بدهم.»
حالا ببینیم در حالی که مدعی رعایت عفت کلام هستند چه چیزهایی را در این مقاله نوشته اند . البته اینها تنها مشتی نمونه خروار است :
۱- دکاندار حقیر

۲- مجری پیشانی سفید

۳- لومپن

۴- سنگ پای قزوین

۵- حیوانات مرده و نیم مرده

۶- یک کاپوی مخبط

۷- تشنه به خون

۸- دروغگو

۹- خالی بند

۱۰- وراج

۱۱- مغازله کثافت و نجاست

۱۲- خودفروش

۱۳- رذل

۱۴- مردابهای پر از گند و لاشه

۱۵- شارلاتان

۱۶- کف به دهان آورده

۱۷- جیره مواجب بگیر

۱۸- تحفه بی‌مانند

۱۹- مخبط السلطنه ابله

۲۰- زیاده‌خور

۲۱- بی سواد

۲۲- بی معرفت

۲۳- بی شرف

۲۴- لات

۲۵- عربده کش

۲۶- زالو و کرم

۲۷- خائن

۲۸- تفاله قانقاریایی

۲۹- محکومان منفوری که جزام و سرطان تمام قلب و مغز و دستشان را فرا گرفته

۳۰- در حراج یومیه شرفشان، حیا را خورده و آبرو را قی کرده‌اند

۳۱- درنده‌ای دریده، با همان خصلت زنده خواری

۳۲- یک رأس گربه رقصان بی‌سواد اصطبل هفت خط

۳۳- یک برنامه تلویزیونی سراپا دروغ و تهمت

۳۴- نه ‌از سواد و معرفت بویی برده و نه ‌از شرف حرفه‌ای

۳۵- شغل اصلی‌اش یعنی چارواداری و لات بازی و عربده‌کشی

۳۶- موجوداتی که هربار هویت خودشان را عوض می کنند

۳۷- یک کرم یا زالو به عنوان مادر خرج سفره را می‌چیند تا کرم یا زالوی دوم، یعنی کاپوی مخبط، به زبان بیاید .

۳۸- کپک سبزی که بر قلب آنها روئیده سرطانی است درمان ناشدنی

۳۹- پیوند مهوع دو زالو که کاری جز مکیدن خون ندارند

این همه توهین و فحش در حالی بود که از یک سو در این مقاله نوشته بودند : «عفت کلام مانع از این است که بیشتر و صریحتر در این مورد توضیح بدهم» و از سوی دیگر به خاطر حضور در اروپا محدودیتی دارند ، نمی توانند تمام فحش ها و تهمت هایی که رجوی ها دل شان می خواهد را بیان کنند .
با این اوصاف تصور کنید در قرارگاه جهنمی اشرف و در زمان حاکمیت صدام که همه چیز در کنترل رجوی ها بود با مخالفان و اعضای منتقد یا اعضایی که قصد جدایی از فرقه را داشتند چه می کردند و چه چیزهایی به آنها می گفتند .
حالا دیگر دست رجوی ها برای همه رو شده و فحاشی های شان دیگران را متوجه ماهیت آنها نموده است . این همان ماهیت واقعی رجوی ، مریم قجر ، مهدی ابریشمچی و دیگر سران این فرقه جهنمی است که ما جداشدگان آن را از نزدیک دیده و لمس کرده ایم و گواهی می دهیم که آنها بویی از حیا نبرده اند ، همانگونه که بویی از رحم و مروّت نبرده و در سنگدلی و ستمگری کم نظیر هستند .

یادداشت از: صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22408