• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

در مراسم عزاداری اعضای انجمن نجات مرکز خوزستان عنوان شد: خانواده ها درصدد بازکردن مسیر برای حضور در آلبانی هستند

  • کد خبر : 22278
  • 08 سپتامبر 2019 - 12:32

اعضای انجمن نجات مرکز خوزستان مراسم عزاداری ماه محرم در دفتر این انجمن برگزار کردند.

به گزارش فراق به نقل از دفتر انجمن نجات خوزستان، این مراسم ۱۴ شهریور با حضور تعدادی از خانواده های خوزستانی اسیران تحت اسارت فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات خوزستان برگزار گردید. مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس زیارت وارث توسط یکی از خانواده های اسیران قرائت شد.

در ادامه مسئول انجمن نجات خوزستان ضمن تسلیت این ایام و تشکر از حضور خانواده ها در این مراسم معنوی گفت: اجازه می خواهم به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ انجمن نجات و اعضای جداشده فرا رسیدن ایام شهادت جانسوز امام حسین (ع)  و۷۲ تن از پاکبازترین یارانش را به شما تسلیت بگویم . فرصت را غنیمت شمرده و یاد خواهران و برادران و پدرانی که در سالیان قبل و در چنین روزهایی در جمع ما بودند و اکنون به ملکوت اعلی پیوستند را گرامی می داریم از جمله آقای نادر زارع، یار صدیق انجمن نجات خوزستان که طی سالیان در کنار دیگر خانواده ها و در سخت ترین شرایط علی رغم داشتن بیماری دست از تلاش برای آزادی برادرش برنداشت. همچنین مادر گرامی آقای حزبه پور و همسرمحترمه آقای باوی که درتمامی تلاش های این سال ها درکنار ما بودند. در ادامه مسئول انجمن نجات خوزستان با تاکید بر ویژگی های منحصر به فرد فلسفه عاشورا گفت علی رغم اینکه بیش از۱۴ قرن از حماسه خون فام و تاریخی قیام امام حسین و فلسفه عاشورا می گذرد ولی روز به روز درخشان تر و زنده تر بر تارک تاریخ معاصر می درخشد و در یاد و قلوب تودهای مردم زنده است. به راستی رمز و راز این ماندگاری درچیست؟ جز در یک کلام فداکاری، صداقت و پاکبازی تمام عیار ؟ خیلی از جریانات سعی کردند با آگاهی از عشق و ارادت مردم ایران به امام حسین از شخصیت برجسته وتاثیر گذار آن امام رئوف و فلسفه ماندگار عاشورا به نفع خود و در راستای منافع قدرت طلبانه خود استفاده ابزاری کنند که مهم ترین آن فرقه مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی بود.

برگزاری جلسات سخنرانی و پخش سروده ها وچاپ کتاب با ترفند سوءاستفاده از نام  و راه امام حسین بخشی از تاکتیک انحرافی رجوی بود ولی آگاهی و درک بالای مردم و شناخت مکفی آنها از ماهیت حرکت امام حسین مانع از آن شد .

مسئول انجمن نجات خوزستان در ادامه آخرین اخبار مربوط به وضعیت فرقه را به اطلاع خانواده ها رساند و تاکید کرد: طبق اخبار رسیده از مقراشرف سه و یا زندان مانز وضعیت خیلی بحرانی است و نیروها در اوج مسئله داری به سر می برند. مسئولین فرقه و از جمله مریم رجوی درب مقرشان را به روی همه به جز خانوادها باز می کنند و این نشان می دهد که این فرقه تا چه میزان از حضور خانواده ها درکنار اعضا وحشت دارد ولی خانوادها هم بیکار ننشسته اند و با حمایت از تلاش ها و برنامه های انجمن نجات در صدد هستند با انگیزه چند برابر مسیرخود را برای حضور در آلبانی و دیدار با عزیزانشان باز کنند و با تمسک به ابا عبدالله الحسین رهایی عزیزان خود را از اسارت فرقه تروریستی رجوی رقم بزنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22278