• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

وقتی چراغ ها را خاموش کردند، رجوی فرار کرد

  • کد خبر : 22229
  • 07 سپتامبر 2019 - 9:33

در ماه محرم هستیم ماهی که امام حسین( ع) امام سوم شیعیان در سرزمین کربلا علیه یزید قیام کرد و مظلومانه با ۷۲ تن از یاران اهل بیت خود به شهادت رسید. امام حسین(ع) سرمشقی برای همه کسانی شد که برای آزادی علیه ظلم و ستم به پا می خیزند.

اما در این میان سران فرقه تروریستی و به طورخاص رجوی اعمال تروریستی اش را به قیام امام حسین( ع)  می چسباند و  به دروغ می گوید که سازمان عاشورا گونه عمل می کند و همه ساله سعی می کند با راه اندازی سینه زنی و عزاداری صوری در کمپ خودش را ره رو امام حسین (ع) جا بزند. یادم هست یک بار رجوی دجال گفت ما هم مثل امام حسین(ع) چراغ ها را خاموش می کنیم و هر کس نمی کشد برود ولی وقتی چراغ ها را روشن کردند کسی که رفته بود خودش بود. او ما را زیر بمباران های عراق گذاشت،  خودش مخفی شد و زنش را هم با چهار صد تن از سوگلی هایش به فرانسه فراری داد .

در مکتب آزادی امام حسین  بر خلاف تشکیلات پوسیده و قرون وسطایی رجوی سانسور و سرکوب، ممنوعیت ازدواج و ممنوعیت ملاقات با خانواده وجود نداشت. پس به دروغ خود را به امام حسین نچسبانید چون شما  و تشکیلات استالینی تان نه تنها هیچ نسبتی با امام حسین ندارید بلکه بخاطر عملکرد خائنانه و فرقه گرا یانه تان ضد مسیر قیام آزادی خواهانه و عدالت جویانه امام حسین هستید. 

یادداشت از: علی جهانی فرد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22229