• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برانگیختن اعضا به دشمنی با خانواده از کثیف ترین جنایت های رجوی است / چرا رجوی این همه از خانواده اعضای خود ترس دارد؟

  • کد خبر : 21603
  • 31 جولای 2019 - 11:10

خانواده دشمن ترین دشمن فرقه رجوی است. این ادعا نه تنها یک حرف مفت نیست بلکه یک واقعیت سرسختی است که قبل از هر کس سران فرقه بارها و بارها به آن علنا اذعان و اعتراف کرده اند.

البته که چنین رویکردی ریشه در اندیشه سران فرقه و شخص رجوی دارد.

اندیشه ای به غایت ضد بشری و غیرانسانی که فقط و فقط بیانگر کوته بینی، تنگ نظری و جاه طلبی شخص رجوی است. برخلاف تمامی ادعاها این فرد تهی از هرگونه احساس انسانی، مهر و محبت، عطوفت و مردم دوستی است.

هیچ کس به اندازه کسانی که در فرقه بوده اند قادر به درک این واقعیت نیست. کینه، عدوات و دشمنی رجوی و سران فرقه با خانواده اعضا غیر قابل وصف است.

برانگیختن اعضا به دشمنی کردن با خانواده هایشان کار یک رجوی و از کثیف ترین جنایت های رجوی در حق کسانی می باشد که دار و ندار، هستی و نیستی، عمر و جوانی و جان آنها را به نیستی و نابودی کشانده است.

در قدم اول تمام تلاش سران فرقه این است که به همه به قبولانند که خانواده ضد مبارزه است بنابراین باید دور خانواده و مناسبات خانوادگی را خط کشید در غیر این صورت با موجی از اباطیل و یاوهای سران فرقه مواجه خواهی شد. وابسته به خانواده ضعیف النفس، اهل پرداخت و قیمت دادن برای مبارزه نیستی، اهل جنگ و مایه گذاری نیستی، قابل اطمینان و اتکا نیستی عنوان می شود و تا دلتان بخواهد اباطیلی از این دست می گویند تا فرد را به مرز انزجار از خانواده برسانند.

تمامی این یاوها را بارها و بارها شخص رجوی و به دنبال او سران فرقه تکرارکرده اند.

تمامی کسانی که در فرقه بوده اند حتما به یاد دارند که رجوی با وقاحت و بی شرمی تمام فریاد می زد که هرکس پدر، مادر، زن و فرزند خودش را بیش ازمن دوست بدارد لایق من نیست.

بنگرید اوج خودخواهی، خودپرستی وشقاوت این حقیر فرومایه را و در ادامه ضدیت با خانواده اعضا کار را به جایی رساند که رسما اعلام کرد خانواده خوب و بد نداریم همه سر و ته یک کرباسند. باید همه را به دست فراموشی سپرد و به این ترتیب تمامی پیوندهای خانوادگی را ازهم گسست و تلاش کرد که هرگونه رابطه با خانواده را ضد ارزش و گناهی نابخشودنی جا بیندازد. دشمنی این دار و دسته با خانواده ها حدو مرز ندارد. ازهیچ هرزه گویی وفحش درحق خانواده ها دریغ نکرده و نمی کنند. تمامی مارک ها، تهمت ها و یاوه ها را نثار خانواده ها کردند البته که تمامی این چرندیات لایق شخص رجوی است چون او باعث و بانی و بنیانگذار تمامی مزخرفاتی است که سایر سران فرقه برعلیه خانواده های اعضا بر زبان می آورند.

چرا رجوی این همه از خانواده اعضای خود ترس دارد؟ چرا نوک تیز تمامی حملات و مبارزه این دار و دسته برعلیه خانواده ها است؟ بدون اغراق اغلب وقت ها نشست های درونی فرقه را حول خانواده و فحاشی و داستان سرایی علیه خانواده ها جلو می برند. تمام  تلاش آنها برخلاف ادعاهایی که دارند سرنگونی خانواده ها است نه چیز دیگری، چون خانواده ها را عامل فروپاشی و دشمن شماره یک تشکیلات و مناسبات ضد انسانی خودشان می دانند. پس باید خانواده ها را به طور مستمر هدف توهین و تحقیر قرار دهند که البته راه به جایی نخواهد برد. کابوس وحشت رجوی ازخانواده ها تا انهدام و فروپاشی فرقه ادامه خواهد داشت .

نوشته : م. میلاد

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21603

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی