• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» خطاب به بازنشستگان پارلمان های آمریکایی و اروپایی حامی مریم رجوی

لال شوید و مشغول چرا در چمن‌زارهای «مریم» باشید

  • کد خبر : 214
  • 08 آگوست 2023 - 12:56

مسئول تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» خطاب به پارلمانترهای آمریکایی و اروپایی حامی مریم رجوی نوشت: شما مواجب بگیران حق اظهار نظر درباره ملت ایران را ندارید، ملت ایران ملتی بزرگ، آگاه، غیرتمند، شجاع و پیروز در تمامی میادین علمی و عملی هستند و نیازی به قیوم ندارند.

به گزارش فراق در پیام ثریا عبداللهی به مدعیان دروغین حقوق بشر و مواجب بگیران مریم قجر عضدانلو آمده است:

مدعیان مدافع حقوق بشر اگر تحمل شنیدن حرف حق و صدای مظلومیت خانواده های داغ دیده اسیران فرقه رجوی را دارید به این نوشته های مادر داغ دیده که مریم رجوی فرزندش را با وعده های فریبنده ربوده و بعد از گذشت چندین سال تلاش برای دیدار فرزندش هنوز از دیدن دلبندش محروم مانده بنگرید و بعد قضاوت کنید. امثال من بسیار است که شرح حال رنج های آن ها بسیار نوشته شده است. جریانی که شما از او حمایت می کنید و اکنون ژست حقوق بشری به خود گرفته کسی است که بالغ بر ۱۲ هزار ایرانی را به شهادت رسانده.

فرقه تروریستی رجوی ۲۵ هزار کرد عراقی را کشته است.

فرقه تروریستی رجوی در عملیات مرصاد (فروغ جاویدان) نزدیک بر ۲ هزار و پانصد ایرانی را به شهادت رسانده است.

فرقه تروریستی رجوی سربازان پشت سنگر جبهه های جنگ حق علیه باطل با بعثیان عراق را ربود و شبانه به پادگان اشرف انتقال داد و  به ظن خویش انتقام خود را از ملت ایران گرفت.

فرقه تروریستی رجوی با کمک و همکاری با سید الرئیس‌اش (صدام حسین) تمامی سربازان اسیر در زندان عراق را یا با شکنجه کشت و یا اینکه به اشرف انتقال داد تا سپر جان مریم قجر و مسعود رجوی ملعون باشند.

فرقه تروریستی رجوی جوانان ایران را از محل کارهای خود در کشورترکیه و یا از دیگر کشور های اروپایی با وعده های زندگی مرفه در آلمان فریب داده و چشم بسته وارد اشرف کرد.

فرقه تروریستی رجوی تمامی خانواده هایی که فرزندانشان اسیر این فرقه در اشرف بودند و خواستار حداقل حقوق انسانی (دیداربا فرزندانشان) در جلو مقر اشرف بودند به سنگ، آتش و آهن پاره بست.

فرقه تروریستی رجوی تمامی زنان و دختران جوان را به قصد تجاوز به اشرف انتقال داد.

فرقه تروریستی رجوی تمامی دختران را عقیم کرد که فرزند ناخواسته به دنیا نیاورند.

فرقه تروریستی رجوی زنان را از شوهرانشان جدا کرد (طلاق اجباری).

مریم رجوی به نام ذوب شدن در رهبری، تمامی زنان اغفال شده در اشرف را لخت و برهنه جلوی چشم شوهر خود یعنی مسعود رجوی رقصاند.

فرقه تروریستی رجوی خواب دیدن را برای مردان و زنان حرام دانست و آن را جزء گناهان کبیره خواند و برای آن غسل واجب کرد.

فرقه تروریستی رجوی داشتن حقوق و حق زندگی کردن را بر مردان و زنان حرام کرد.

فرقه تروریستی رجوی برای دفاع از حقوق اشرفیان، دستور داد تمامی زنان باید آفتاب سوخته باشند، و چهره زیبا و دست سفید داشتن را برای زنان حرام دانست.

فرقه تروریستی رجوی دستور داد تمامی مردان و زنان که از عملیات فروغ جاویدان سالم برگشته بودند باید تا چندین ماه دربنگالها زندانی و شکنجه شوند چرا که به تصور مریم قجر و مسعود رجوی برگشتگان از عملیات یا مزدوری کردند یا خود فروشی که سالم برگشته‌اند.

فرقه تروریستی رجوی تمامی کودکان را به اجبار از آغوش مادران جدا کرد و در کشور های اروپائی به دست مزدوران خود آواره و سرگردان کرد چنانکه بعد از گذشت چندین دهه هنوز از آنها خبری نیست و مادران چشم به راه کودکان و فرزندان خود هستند.

فرقه تروریستی رجوی عشق و دوست داشتن را ممنوع کرد.

فرقه تروریستی رجوی محبت و عاطفه به پدر و مادر و فرزند و همسر را ممنوع و گناه کبیره خواند.

فرقه تروریستی رجوی ترور دانشمندان ایرانیرا جزء افتخارات خود دانست.

فرقه تروریستی رجوی که مخالف توسعه انرژی صلح آمیز هسته ای در ایران است جریانیست که خود با همکاری دولت آمریکا، دولت بعثی عراق را تشویق نمود تا بمب های شیمیایی را بر سر ملت ایران اعم از کودکان و نوزادان و پیر و جوان بریزد و اکنون پس از سال ها خاتمه جنگ، عوارض همان بمب های شیمیایی در بین مردان و زنان ایرانی مشاهده می شود و هنوز هم ملت ایران شاهد شهادت عزیزانی هستند که مورد اصابت گلوله های شیمیایی قرار گرفته بودند.

مریم و مسعود رجوی جانیانی هستند که سالیان سال است بسیاری از خانواده های ایرانی را به انحاء مختلف داغدار کرده اند و از آشامیدن خون جوانان و غیوران ایران زمین، مست و لایعقل در بین ژنرال های آمریکائی و اعضای پارلمان اروپایی دست از پا نمی شناسد.

بله این افتخارات ۴۵ ساله مریم قجر عضدانلو است که آستینش تا به سر آغشته به خون جوانان ایران است.

خطاب به اعضای کمیته پارلمانی انگلستان، دیوید جونز، لرد کارلایل، لرد آلتون، متیو آفورد، استیو مک کیب، بارونس ورما، بارونس هریس، لرد دالاکیا، لرد هریس، لرد سینگ، لرد کلارک، لرد مکلین، بارونس ردفرن، لرد اینگلوود، لرد رابرتس و … که امروز برای مریم قجر دم تکان دادند، می گویم: شما مواجب بگیران حق اظهار نظر درباره ملت ایران را ندارید، ملت ایران ملتی بزرگ، آگاه، غیرتمند، شجاع و پیروز در تمامی میادین علمی و عملی هستند و نیازی به قیوم ندارند. باید به جرات و شجاعت تمام به شما بگویم که ملت ایران به آشغال ها و مزدوران و مفت خورانی چون شما ها نیاز ندارند، شما بهتر است به جیب خود و به خوش گذرانی خود با قجر عضدانلو و… فکر کنی.

شما کوچکتر از آنید که بخواهید نام ایران و ایرانی را به دهان کثیف خود بیاورید، شما فقط به افکار دموکراتیک خود که مشغول بودن با رقاصه‌هاست فکر کنید.

ما خانواده های ایرانی به شما و به بزرگتر از شماها هیچ وقت اجازه دخالت در امور ایران را نخواهیم داد، پس بهتر است که لال شوید و مشغول چرا در چمن زارهای مریم باشید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=214