• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

خشم فرقه تروریستی رجوی از بی توجهی ایرانیان خارج از کشور به نمایش های آنها

  • کد خبر : 21131
  • 06 جولای 2019 - 11:24

مریم رجوی در جریان سخنرانی در مراسم به اصطلاح کنفرانس بین المللی در مقر اشرف ۳ که با دعوت از برخی مواجب بگیران خارجی برگزارشده بود سوز و گداز و خشم وکین خود را از جامعه ایرانیان خارج کشور که تجمعات اخیر فرقه رجوی در واشنگتن و بروکسل را تحریم وموضع گیری های مشمئزکننده آنها در حمایت و تبلیغ سیاست های جنگ طلبانه امریکا و تحریم هرچه بیشتر مردم ایران را محکوم کرده بودند نشان داد.
مریم رجوی همانند همیشه با وقاحت و فرافکنی تلاش نمود این مخالفت ها را نوعی همکاری با حکومت ایران تلقی کرده و به نحوی استقلال و مشروعیت سیاسی آنها را زیر سوال ببرد.واقعیت این است که شخصیت ها و جریانات سیاسی وحقوق بشری ایرانیان درخارج کشور علی رغم اینکه موضع مخالف با دولت ایران دارند ولی همواره موضع گیری ها وارتباطات سران فرقه رجوی و همسویی آنها با دولت های خارجی وشیوخ مرتجع منطقه که به نحوی منافع ملت ایران را هدف قرار داده و از سیاست های جنگ طلبانه و تحریم های ظالمانه مردم ایران حمایت کرده اند را محکوم کرده اند و در طی این سالیان مستمرا جبهه خود را از آنها جدا کرده اند.

در جریان تظاهرات اخیر در بروکسل و واشنگتن که از طرف فرقه مجاهدین دعوت به تجمع اعتراضی شده بود همه به عینه سوت و کور بودن این مراسم ها و عدم استقبال جامعه ایرانیان خارج کشور از این مراسم ها را مشاهده کردند.
آنها فرقه رجوی را یک جریان ضد دمکراتیک و وابسته به سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل وعربستان می دانند که به دلیل فقدان مشروعیت مردمی برای قبضه کردن قدرت دل به امدادهای غیبی قدرت های خارجی بستند. هر ایرانی شرافتمند صرف نظر از مواضع سیاسی نسبت به نظام حاکم برایران تحت هیچ شرایطی همکاری واتحاد عمل با نیروهای اجنبی برعلیه منافع مردم ایران را نمی پذیرند و حس میهن پرستی و احساس مسئولیت عمیق نسبت به سلامتی و رفاه مردم به آنها اجازه نمی دهد که به خاطر دست یابی به قدرت اصول انسانی را قربانی کنند.
درمیان جریانات سیاسی درخارج کشور فرقه مجاهدین نمونه بی بدیلی است که اعتقاد دارد برای رسیدن به هدف وکسب قدرت می توان به هرشیوه ای دست زد. تحریک مقامات آمریکایی به جنگ، حمایت از تحریم های ظالمانه برعلیه مردم، دادن اطلاعات غلط  در مورد فعالیت های اتمی ایران بخش ناچیزی از بیلان خیانت این فرقه درحق مردم ایران است که هرایرانی ازاده و وطن پرستی را به موضع گیری وادار می کند.
مریم رجوی که سال ها در باور تاریخی مردم ایران به دلیل عمق خیانت ها به زباله دان تاریخ سپرده شده انتظار دارد دیگر جریانات سیاسی هم پا دراین مسیر بگذارند وبه همین دلیل وقتی باتحریم قاطعانه ایرانیان خارج کشور وجریانات سیاسی مواجه میشود این چنین احساس سوزش می کند چرا که دستش برای همه رو می شود و مرزبندی وصف خائنین از خادمین مشخص می گردد. مریم قجر در ناشیانه ترین شکل تلاش نمود که همانند همیشه و بدون اینکه به علت انزوای فرقه اش درمیان ایرانیان خارج کشور اشاره کرده و پاسخ گوی موضع گیری هایش در دامن زدن به آتش جنگ و حمایت از تحریم های مردم ایران باشد افکارعمومی در خارج کشور را به مزدوری وهمکاری با ایران متهم می کند تا بدین ترتیب همانند همیشه از پاسخ گویی طفره رود ولی مرزبندی جریانات سیاسی آنقدر شفاف ودقیق است وعملکردها به گونه ای روشن که نمی تواند از زیر پروسه خیانت های خود درحق مردم ایران شانه خالی کند.  درحافظه تاریخی مردم ایران با هیچ ترفند و توجیهی خیانت های فرقه رجوی قابل چشم پوشی نیست.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21131