• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پایان اعتصاب غذای عضو جدا شده از فرقه رجوی پس از ۵۰ روز / حقوق جداشده ها در تیرانا باید به رسمیت شناخته شود / پایان اعتصاب، آغازی برای تلاش بیشتر است

  • کد خبر : 20332
  • 20 آوریل 2019 - 10:57

مجید رجبی، عضو جدا شده از فرقه رجوی با انتشار پیامی، به اعتصاب غذای ۵۰ روز خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، پیام این جدا شده که روز گذشته در اعتراض به رسمیت شناخته نشدن حقوق پناهندگی جداشده ها، منتشر شده را در زیر می خوانیم: من مجید رجبی امروز بعد از ۵۰ روز اعتصاب غذا در اعتراض به پایمال شدن ابتدایی ترین حقوق پناهجویان ایرانی در تیرانا با احترام به درخواست انسان دوستانه بیش از ۱۲۰ نفر از شخصیت ها و فعالان حقوق بشر به اعتصاب غذای خود پایان می دهم. اما پایان دادن به اعتصاب غذا به معنی پایان فعالیت هایم برای به دست آوردن حق پناهندگی برای پناهجویان ایرانی در تیرانا نیست. به اعتصاب غذا پایان می دهم که بتوانم با انرژی بیشتر از راه های قانونی و به کمک وکلا و دوستانی که در این راه به ما کمک می کنند، مشترکا راه را باز کنیم. دلایل اعتصاب غذای من در ویدئویی که هفته پیش منتشر کردم بیان شده است. با تاکید بر اینکه ما انسان های مستقلی هستیم که به هیچ طرفی وابسته نیستیم، بار دیگر درخواست هایمان از کمیساریای عالی پناهندگان را تکرار می کنم :
۱- به رسمیت شناختن تک تک ما در آلبانی به عنوان پناهجو و دنبال کردن پروسه پناهندگی ما برای به دست آوردن پناهندگی در آلبانی یا دیگر کشورهایی که پناهنده می پذیرند.
۲- پرداختن حقوق پناهندگی برای گذران زندگی تا زمانی که استاتوی رسمی پناهندگی را دریافت کنیم.
۳- کمک به اسکان و داشتن سرپناه امن در آلبانی در مدت پروسه پناهندگی .
۴- آموزش زبان و آموزش های مورد نیاز برای وارد شدن در جامعه، با توجه به اینکه آموختن سریع زبان آلبانی برای مایی که از شرایط سخت جنگی جان به در برده ایم و با مشکلات جسمی و روحی روبرو هستیم. آسان نیست. همچنین اکثر نفرات در میانگین سنی ۶۰ – ۵۰ سال قرار دارند، این آموزش باید استمرار داشته باشد و افراد دسترسی به مترجم داشته باشند.
۵- دنبال کردن وضعیت پناهجویانی که بیمار هستند و باید تحت درمان قرار بگیرند.
۶- اختصاص دادن یک روانشناس برای آداپته شدن افرادی که بعد از مدتهای طولانی به دنیای آزاد قدم گذاشته اند. لازم می دانم به وضعیت افرادی اشاره کنم که تا کنون بارها دست به خودکشی زده اند و در وضعیت اسفناک روحی بسر می برند.
بار دیگر از تک تک کسانی که در این مدت مرا تنها نگذاشتند و به یاری من و دیگر دوستان پناهجو برخاستند صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم که مرا در این پروسه همچنان یاری و حمایت کنند.

مجید رجبی – تیرانا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20332

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی