• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گفت و گو با نماینده کلیمیان در مجلس ایران به بهانه ادعای فرقه رجوی در حمایت از اقلیت های دینی: منافقین موجودات خیلی خطرناک هستند / منافقین کسانی هستند که یک خانم یهودی را شهید کردند / این فرقه مانده یکسری هوادار بالای ۶۵ سال در آلبانی هستند و در انتظار عزرائیل نفس می کشند

  • کد خبر : 20319
  • 18 آوریل 2019 - 7:35

نماینده کلیمیان در مجلس گفت:  منافقین متاسفانه چون مدعی دینداری بدون روحانیت هستند موجودات خیلی خطرناک و فرزندان خلف استالین هستند.به گزارش فراق، دکتر سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  هابیلیان، درباره اینکه چرا گروهک‌های تروریستی به دنبال ایجاد اختلاف میان ادیان الهی هستند گفت: استکبار به دنبال این است که به روش‌های مختلف بین ملت ایران ایجاد اختلاف کند. گاهی اختلاف شیعه و سنی گاهی قومی، نژادی و زبانی و گاهی نیز ممکن است جنبه دینی. چیزی که به استکبار شدیدا آسیب رسانده وحدت مردم ایران در پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری است. این چیزی است که به منافع استکبار آسیب رسانده و اینها می خواهند به هر شکلی این وحدت را از بین ببرند.

نملینده کلیمیان در مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه ادیان الهی چه باید بکنند تا مورد سوء استفاده تروریست‌ها قرار نگیرند افزود: پیروان حقیقی ادیان الهی باید همان رفتاری که تا حالا داشته‌اند ادامه دهند. عدم توجه به حرف‌ تروریست‌ها. اینها را آنقدر قابل نمی دانم که حتی بخواهم بد و بیراه بگویم.

مره صدق در خصوص ادعای فرقه رجوی برای حمایت از اقلیت‌های دینی در ایران گفت: من چیزی را که می خواهم یادآوری کنم این است که منافقین کسانی هستند که در سال ۱۳۶۱ یک خانم یهودی را که برای خرید به بازار رفته بود قربانی بمب گذاری کورشان کردند و این خانم شهید شد.

این نماینده مجلس افزود: اساسا منافقین در ایران یک فرآیند تمام شده است و هیچگونه هوادار و جایگاهی در بین مردم ایران ندارد. این فرقه مانده و یکسری هوادار بالای ۶۵ سال که در آلبانی در به در هستند و در انتظار عزرائیل نفس می کشند.

وی در پایان گفت: عملا هرموقع تفکرات دینی از روحانیت جدا شود تبدیل به یک فرآیند خطرناک و مخرب می‌شود. منافقین متاسفانه چون مدعی دینداری بدون روحانیت هستند موجودات خیلی خطرناک و فرزندان خلف استالین هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20319

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد