• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حمایت یک عضو جدا شده از اعتصاب غذای «مجید رجبی» / جنبش خانواده، جداشده و انجمن نجات تا فروپاشی کامل تشکیلات رجوی از پای نخواهند نشست

  • کد خبر : 20073
  • 25 مارس 2019 - 13:57

مجید رجبی، عضو جدا شده از فرقه رجوی با تمام توان علیه سیاست های سرکوبگرانه و ضد بشری فرقه دست به اعتصاب غذا زده تا با پرداخت بهای سنگین از جانمایه اش ، رسوایی سران این فرقه و همدستان و همپالگی هایشان در دولت آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان را در سراسر جهان طنین انداز نماید. فریاد مجید رجبی برای تنها خواسته اش که همانا رسیدن به ابتدایی ترین حق و حقوق قانونی خویش می باشد درست زمانی اتفاق افتاده که مدعیان دروغین حقوق بشر در اروپا همزمان در سرکوب اعتراضات مردمی از همدیگر سبقت می گیرند و تازه امروز دولت فرانسه که نام مهد آزادی و دمکراسی و حقوق بشر را یدک می کشید ، هرگونه تظاهرات علیه نظام سرمایه داری را ممنوع اعلام کرد و بلافاصله دولت آلمان نیز از این اقدام حمایت نمود.
اما خوشبختانه جنبش جلیقه زردها سرکوب شدنی نیستند و تازه به انگلیس و سایرکشورها و دولت های مدعی حقوق بشر سرایت نموده است.
جالب اینکه کمیساریای عالی پناهندگان که فلسفه تشکیل و موجودیت آن دفاع تمام قد از حق و حقوق پناهندگان در سراسر جهان می باشد امروزه در خدمت استکبار جهانی و سیاست های ضدبشری درست و دقیق علیه پناهندگان کار می کند و اهرمی در دست فرقه رجوی برای معامله برسر جان و روح و روان و ابتدایی ترین حقوق پناهندگان و نجات یافتگان از فرقه رجوی می باشد .
اما دیده ایم و باز هم خواهیم دید که همین مدعیان از این اهرم حقوق بشر چگونه علیه نظام و دولت ایران سوءاستفاده می کنند و چطور برای جاسوسان خودشان که در ایران دستگیرشده اند برای حقوق بشر حلق و حنجره خودشان را پاره می کنند.
اما این فقط یک روی سکه بود .
آن طرف دیگر سکه تاریخ یک دهه فعالیت خستگی ناپذیر و موفقیت آمیز خانواده ها ، جداشدگان و انجمن نجات در سراسر ایران ، در مقابل پادگان اشرف ، لیبرتی و آلبانی علیه سیاست های استثماری و فریب و ضد بشری فرقه رجوی بر ضد اسیران در بند می باشد که از آغاز تاکنون سرشار از موفقیت و پیروزی بوده است که برچیدن پادگان اشرف و رهایی بیش از ۸۰۰نفر از چنگال این فرقه و اخراج خفت بار فرقه از عراق را می توان به عنوان بزرگترین دستاورد این مبارزه خستگی ناپذیر بر شمرد .
حال خطاب به دوست عزیز جداشده ، مجید رجبی می گویم:
در حالی که جسم نحیف و آزرده ات را بر تخت می بینم و بر اثر اعتصاب غذا رخ زرد نموده ای اما ادعا و پافشاری و عزم خلل ناپذیرت برای احقاق حقوق پایمال شده ات خود نشان از اراده پولادین شماست که موفقیت و پیروزی نتیجه قطعی آن است .
اما بنده نیز که خود از جنایات رجوی زخمی عمیق بر تن دارم از همینجا با سلام و دورود بر پایداری و اقدام تحسین برانگیزتان ، از شما رسما اعلام حمایت نموده و از همه عزیزان و دوستان جداشده در اروپا به طور عام و در کشور آلبانی بطور خاص تقاضا دارم همه با حمایت از این اقدام مجید رجبی علیه این معامله کثیف ضد انسانی بین کمیساریای عالی پناهندگان با فرقه رجوی دست به اعتراض بزنند و با افشاگری ، اعتراض و اکسیون و تجمع مسالمت آمیز در مقابل سازمانهای بین المللی و مدعی حقوق بشرمیز رجوی را بر سر خودش خراب کرده و تا نیل به اهداف مجید رجبی یک دم از پای ننشینند .
همچنین به دوست خوبم مجید رجبی نوید می دهم که انجمن نجات و خانواده ها و جداشدگان مقیم داخل کشور نیز همچون دژ تسخیر ناپذیر از شما و تمام جداشدگان حمایت می کنند و در این مسیر هرگز شما را تنها نخواهند گذاشت و این تنها یک نوید و دلگرمی خالی نیست چراکه مفهوم آن و نتیجه این چنین حمایتی برای سران فرقه رجوی بارها به اثبات رسیده است و خود بهتر از هرکس می دانند که همواره در اینگونه مصاف ها با خانواده ها و جداشدگان سرنوشتی جز شکست محتوم ندارند .
و به طور کوتاه و مختصر خطاب به مریم رجوی و سران خودفروخته فرقه رجوی می گویم:
آزموده را آزمودن خطاست، به یاد آرید که شخص مسعود رجوی ابتدا با اتخاذ تصمیم مبنی بر اینکه از ورود خانواده ها به داخل پادگان اشرف بتواند به عنوان پیش قراولان نیروی های مردمی و هواداران خودش در ایران شورش به پاکند و به قول رجوی به نیروی خود وصل شود اما دیدید که دیری نگذشت چنان همین خانواده ها که نمونه کوچکی از مردم ایران بودند ، پوزه ات را به خاک مالیدند که با زبان و دهان آلوده ات فریاد زدی:” خانواده مساوی است با کانون فساد، ننگ ما ننگ ما فامیل الدنگ ما !!”
و این شعار اگرچه لایق و برازنده خودتان بود اما از آن سوزش و شکست مفتضحانه انتظار عکس العملی اینچنین هم از شما دور از انتظار نبود.
خروج خفت بارتان از پادگان اشرف را بیاد بیاورید که خانواده ها جلوی درب اشرف شمارا بدرقه می کردند .
پس این جنبش و کمپین خانواده و جداشدگان و انجمن نجات تا فروپاشی کامل تشکیلات شما یک دم از پای نخواهند نشست و راهی جز تن دادن به حقوق اسرا و جداشدگان پیش رویتان نخواهند گذاشت .
در آخر مریم خواهد ماند و جان بولتن ، ائتلاف اسرائیلی سعودی و رسوایی و شکست وداغ ننگ تاریخی برپیشانیتان.

یادداشت از: علی مرادی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20073