• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

همزمان با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی: حمایت های کمیساریای عالی سازمان ملل از جدا شده های فرقه رجوی قطع شد / خانواده ها از افراد جدا شده حمایت کنند

  • کد خبر : 19049
  • 05 ژانویه 2019 - 12:07

همزمان با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی تمام حمایت های کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهدگان آلبانی از جداشده های فرقه رجوی قطع شد.

عضو جدا شده از فرقه رجوی صبح امروز در گفت و گو با  فراق اظهار داشت: به دنبال زد و بند های فرقه رجوی با سازمان ملل، کلیه خدمات این نهاد بین المللی از افراد جدا شده قطع گردیده و هیچ خدماتی به آنها داده نمی شود.

محمد علی قدرتی تصریح کرد: فرقه رجوی با این فشارها می خواهد از ریزش و جدا شدن افراد جلو گیری کند و نیز از طرفی فشار زیادی روی جداشده ها باشد تا مانعی برای افشاگری آنها باشد.

وی افزود: این شرایط در حالی است که هر فرد در هر کشور حقوق پناهندگی دارد ولی مریم رجوی با لابیگری توانسته افراد جدا شده را از این حق قانونی محروم کند.

این جدا شده در پایان گفت: از تمام خانواده های اسیران فرقه رجوی درخواست دارم با نامه نگاریی و مراجعه به دفتر کمیساریا از افراد جدا شده حمایت کنند و به کشور آلبانی فشار بیاورند تا حق و حقوق پناهندگی آنها را پرداخت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19049

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!