• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

بالاترین مقام مزدوری به مریم قجر داده شود که با موساد و آمریکا کار می کند

  • کد خبر : 17971
  • 29 اکتبر 2018 - 10:32

«مگر در داخل فرقه اعضا تلفن داشتند که با جایی تماس برقرار کنند که سریع این برچسب خودتان را به افراد جدا شده می زنید.»

درسایت فرقه رجوی مطلبی خواندم دلم نیامد چیزی سراین موضوع ننویسم . از آنجا که خوب با این گونه نوشتاری فرقه آشنا هستیم و می دانیم که چگونه فرقه نعل را وارونه می زند که خودش را مظلوم و دیگران را ظالم نشان بدهد باید گفت این هنر فقط از این فرقه برمی آید نه کس دیگر.

اگر بخواهم درچند جمله حرف ها را خلاصه کنم از همان ابتدا ببینید با چه شیادی شروع کرده، از موضوع عملیات تروریستی در پاریس و بعد آن را گره زده با آلبانی  و به این موضوع پرداخته خبرنگاری که آمده مزدور بوده است.

اولا خبر نگاران آزاد هستند که هر کجا بروند و هر مطلبی را چاپ کنند دوم، اگر درجه مزدوری بخواهند بدهند باید بالا ترین مقام مزدوری به مریم قجر داده شود که با موساد و آمریکا کار می کند. پس خواهشا کم مارک مزدوری به جداشدگان بزنید. سوم این که مگر در داخل شما اعضا تلفن داشتند که با جایی تماس برقرار کنند که سریع این برچسب خودتان را به افراد جدا شده می زنید .

چهارم نفراتی که از اینجا به خارج رفتند مثل سعداله و بهمن با پول خودشان رفتند و ما در جریان هستیم . چرا از فرستادن افراد خودتان مثل احمد تاجگردان و نادر سبزی خباز نمی گوید که چه چگونه و سریع بعد از چند هفته بیرون بودن به آلمان رسیدند؟ با کدام پول و کدام کانال رسیدند؟ نه این که کار خود فرقه بود تا مبادا موی دماغ سازمان شوند. چگونه است به آنها چیزی گفته نمی شود ولی هر کسی دست شما را رو کرده سریع مزدور می شود. کمی از آن صداقتی که می گویید برای خودتان هم به کار بگیرید و حرف درست را بزنید. از بس در دروغ و لجن پراکنی استاد شده اید دست «گوبلز» را هم از پشت بسته اید.

در حقیقت شما با همه بازی می کنید و ما هرگز وارد این بازی سیاسی شما به خاطر وطن فروشی نمیشویم. جاه و مقام در ایران برای شما ارزش است ولی مردم ایران هرگز این جاه و مقام را به شما نخواهند داد.  هرگز به آن خوابهای پنبه دانه در رابطه با ایران دسترسی پیدا نخواهید کرد.

مجید آتش افروز

جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17971