• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

غارنشینان رجوی درباره خطرات تلفن هوشمند هشدار دادند

  • کد خبر : 17219
  • 11 سپتامبر 2018 - 17:27

غارنشینان باند رجوی، آن قدر در تاریکخانه های خود در اردوگاههای کار اجباری و مغزشوئی خود ، مانده اند که به همه چیز به دید یک تهدید می نگرند .

ترس و واهمه کاذب شدید ایجاد شده در فرقه رجوی ، انگار در وجود همه اعضاء و حتی خود رهبران ، با تک تک سلولهایشان عجین شده است .
فرقه رجوی و مسئولین و زنان شورای رهبری رجوی ، همه و همه ، در اوهام کودکانه غرق هستند . از سایه خود هم ترس دارند . یک نفر نیست بگوید که ، امروز در قرن ارتباطات و اینترنت و داده ها ، صحبت از جاسوسی حرف جدیدی نیست .
جهت اطلاع غارنشینان رجوی ، باید اعلام کنم که همه گوشی های موبایل ( بالای نود درصد ) ، امروزه هوشمند هستند و دستگاه عکس برداری و فیلم برداری در هر دو طرف، میکروفن و جی پی اس دارند . این جملات مضحک رجوی ها، هر کودکی را می خنداند .

یعنی چه ؟ این جملات ، از کجا نشأت می گیرد ؟
آیا تکرار بدیهیات ، تکرار الفبای ارتباطات ، از زبان یک سازمان خیلی مدعی ، مشمئزکننده و تهوع آور نیست ؟
لااقل بهتر است ، این نوع تفکرات قرون وسطائی ، بیرونی نشود . این آبروریزی های فرقه رجوی ، آبروی نداشته آنها را هم به باد می دهد . واقعیت این است که فراوانی اطلاعات و عدم نظم منطقی داده ها در فرقه رجوی ، سبب ترس و دلهره ای می شود که آن را فقط می توان«اضطراب اطلاعاتی» نامید . واقعیت سرسخت تر نیز این است که در عصر داده و توسعه ، اطلاعات و دیتاها ، در دسترس همگان است ، چه برسد ارگان های امنیتی و اطلاعاتی، به طور نمونه ، ما روزانه شاهد هستیم که فرقه رجوی در اطراف اردوگاه مانز ، حفاظت فیزیکی شدیدی را راه انداخته است . حتی نزدیک شدن به چند صد متری دیوارهای این قلعه ، ناممکن است و در آخرین نمونه ، شاهد برخورد تند ، نگهبانان حفاظت فیزیکی حصارهای مانز ، با یک زن خبرنگار انگلیسی بودیم.
چه چیز پوشیده و نهانی در پس این پرده ها، هست که دیگر به عنوان اطلاعات محسوب می شود ؟
همه اسامی ، آمار نفرات ، همه بیوگرافی ها ،همه آموزشهای در حال اجرا ، اعم از تشکیلاتی و اجرائی و حتی موارد اطلاعاتی و امنیتی ، امروز دیگر بر کمتر کسی پوشیده است . خانواده ها فقط دنبال دیدن عزیزان و یک ملاقات ، یا یک خبر ساده از عزیزان خود هستند . نه ، می خواهند کسی را ترور کنند و نه دنبال ربودن افراد هستند . سران باند رجوی هم ، با امنیتی کردن کاذب موضوع ، سعی در نگه داشتن اسرای حاضر در فرقه ، بهرقیمت هستند .
دیگر در عصر داده ها ، هیچ چیز بر کسی یا دولتی ، پوشیده نیست .
مسئولین باند رجوی و رهبران آنها ، امروز در مواجهه با حجم بیش از حدی از اطلاعات دسته بندی نشده ، دچار سردرگمی شده و در ناتوانی از تصمیم گیری ، میان دانستن و برخورداری از همه یا بخشی از آن معلومات و داده ها ، یا صرف نظر از بخشی از آن ها ، دست و پا زده و دچارنوعی سرسام و بی تصمیمی شده اند .
اگر بپذیریم که بزرگترین دایره‌المعارف امروز جهان (ویکی پدیا) توسط میلیون‌ها کارمندی ایجاد شده که برای کار خود حقوق نمی‌گیرند.
اگر بپذیریم که روزانه بیش از پنج میلیون ساعت از وقت مردم جهان صرف وب گردی های ساده اینترنتی می شود.
اگر بپذیریم که امروز، فیس بوک کشوری شلوغ‌ تر از آمریکاست و دو سال دیگر، با همین روند رشد،‌ بزرگ ‌تر از چین خواهد بود.
می‌توانیم تصور کنیم که دنیا دیگر نه محدود به آن مرزهای فیزیکی باند رجوی است که ما فکر می‌کردیم و نه مشغول آن کاری که ما فکر می‌کنیم. دنیا بساط خود را جمع کرده و در نقطه‌ی دیگری از ذهن و زمان، مشغول ایجاد یک تاریخ و جغرافیای جدید است.
شاید این بار بتوانیم، جلو‌تر یا حداقل همپای بقیه باشیم. دنیای جدید، دنیای خواسته های دموکراتیک است. این‌بار هر یک از ما، می‌توانیم برای بهبود زندگی و رفاه خود و اقتصاد جامعه خود، گام‌های اثربخش برداریم. عقب ماندن از این جریان جدید، هیچ بهانه‌ای را پذیرا نخواهد بود. بیاییم این بار در این ایستگاه، خواب نمانیم.
اردوگاه های فرقه رجوی از کوچک و بزرگ ، از زندان مانز تا اورسورواز، تا کوچکترین خانه های تشکیلاتی و تیمی ، ایستگاههای خوابی هستند که در تلاشند ، همه را به عدم و نیستی و فنا سوق دهند.

یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17219

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی