• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

محمود کریمی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: از هر تلاشی برای نجات و رهایی برادر کوتاهی نخواهم کرد

  • کد خبر : 13608
  • 06 مارس 2018 - 9:00

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی گفت: برادرم سرباز لشگر ۹۱ زرهی اهواز و خدمتش در حال اتمام بود که در سال ۶۷ در منطقه موسیان در عملیات جنگی اسیرشد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات، محمود کریمی برادر عبدالکریم، در دیدار با مسولان انجمن مرکز کرمانشاه اظهار داشت: ما برای مدتی از سرنوشت او بی اطلاع بودیم و مدتها گذشت تا اینکه فهمیدیم رجوی سرکرده فرقه تروریستی رجوی دریک معامله ننگین با صدام دیکتاتور وقت عراق فرزند ما را به اسارتی دیگر و بی پایان برده است.

وی با بغض و ناراحتی اظهار داشت: در منطقه ما که کردستان می باشد فرقه رجوی به لحاظ ایدئولوژی ومرام و مسلک چه در گذشته و اوایل انقلاب وچه اکنون هیچ گونه سنخیتی با منطقه ندارد ودلیلی هم برای اینکه برادر من داوطلبانه وآگاهانه در آن فرقه بماند نیست .

کریمی با اظهار تاسف از وضعیت خانواده خود گفت: هفت خواهر را سرپرستی و امرار معاش کردم و پدرهم در فراق عبدالکریم دارفانی را وداع گفت و تا آخرین لحظه حیاتش چشم به در بود  و هم اکنون نیز مادرشان به شدت ناراحت و از این فراق رنج می برد .
او از برادرش عبدالکریم می خواهد نگذارد  دیدار با مادرش هم به قیامت افتد وهرچه زودتر ازهرطریقی می تواند با مادرش تماس بگیرد و با اوحرف بزند و یا درخواست ملاقات دهد .
محمود کریمی ضمن تشریح اوضاع سخت خانواده بعد از اسارت برادرش عبدالکریم دردست صدام وسپس رجوی اظهار داشت: از هرگونه تلاشی برای نجات ورهایی برادرش کوتاهی نخواهد کرد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13608

نوشته های مشابه