• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده های اسیران فرقه رجوی از خراسان رضوی خطاب به کمیساریای عالی پناهندگی:اکنون تنها خواسته ما ملاقات با عزیزانمان در کشور آلبانی می باشد

  • کد خبر : 9896
  • 10 آگوست 2017 - 10:59

خانواده های اسیران فرقه رجوی از خراسان رضوی با انتشار بیانیه ای خطاب به کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل خواستار ملاقات با فرزندان خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

حضور محترم کمیساریا عالی پناهندگی سازمان ملل
با عرض سلام
احتراما باستحضار می رسانیم ، ما خانواده های افراد گرفتار در فرقه رجوی ساکن در استان خراسان رضوی می باشیم . اکنون بیش از سی سال است که اطلاعی از آخرین وضعیت جسمانی و روحی و روانی فرزندان عزیزمان که در آلبانی می باشند ، نداریم و فرقه مذکور هم هیچگونه اجازه ای جهت دیدار و یا ترتیب ملاقاتی ولو چند دقیقه به ما را نمی دهند . فرقه رجوی فرزندان ما را از ارتباط با دنیای خارج بویژه دیدار با خانواده هایشان محروم کرده است. آنها را مغز شویی نموده تا بتوانند فقط و فقط در خدمت اهداف و اعمال فرقه خود نگه دارند .
خانواده های استان خراسان رضوی که فرزندانشان در آلبانی تحت حمایت و پناهندگی سازمان شما یعنی نمایند گی کمیساریا عالی پناهند گی سازمان ملل در کشور آلبانی هستند، ولی متاسفانه نمی دانیم چطور در حصارهای تشکیلاتی فرقه رجوی نگه داری می شوند ، سئوال ما این است که : مگر طبق قوانین حق پناهندگی هر فرد جداگانه محاسبه نمی شود و هر فرد آزادانه حق انتخاب ندارد؟ ! پس چگونه هم چنان شما فرقه را نه تنها به عنوان نماینده و وکیل بچه هایمان پذیرفتید بلکه چشم بر روی زندگی آنها تحت تشکیلات فرقه رجوی هم بستید و این باعث شده هم چنان در یک کشور آزاد فرزندانمان گرفتار امیال و اهداف غیر انسانی و ضد حقوق بشری فرقه مذکور باشند .


اکنون پس از سی سال تنها خواسته ما ملاقات با عزیزانمان در کشور آلبانی می باشد حتی یکبار آنهم با هر روش و برنامه ای که شما برای ما تعیین نمایید. باشد تا آخرین آرزوی پدران و مادران پیر و چشم انتظار را برآورده کرده و ترتیبی اتخاذ نمایید که خانواده ها به راحتی بتوانند به دیدار عزیزانشان نایل شوند تا شاید تلنگری باشد در جهت نجات و آزادی آنها به دنیای آزاد و واقعی ، که براستی خداوند انسانها را آزاد آفرید .
بدون شک دعای خیر خانواده ها نیز شامل حال شما سروران گرامی خواهد گردید .
با احترام : جمعی از خانواده های خراسان رضوی که یکی از اعضای خانواده هاشان گرفتار در سازمان مجاهدین خلق در کشور آلبانی هستند.
توضیح : البته ما خانواده ها به صورت انفرادی از طریق تلفن و ایمیل نمایندگی های کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل در ایران ، ژنو ، عراق و آلبانی بطور مستمر پیگیر وضعیت عزیزانمان بودیم و خواهیم بود.
رونوشت:
نمایندگی کمیساریا عالی پناهندگی سازمان ملل در تهران
نمایندگی کمیساریا عالی پناهندگی سازمان ملل در مشهد
نمایندگی کمیساریا عالی پناهندگی سازمان ملل در کشور آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9896

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم