• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده ها همچنان نگران وضعیت فرزندان دلبند خود در فرقه رجوی هستند

  • کد خبر : 9882
  • 09 آگوست 2017 - 11:46

حصار کشی و زندان سازی جدید فرقه آدم ربای رجوی در حومه تیرانا بیش از پیش خانواده های چشم انتظار را نگران کرده و این خبر جدید باعث نگرانی و نا امید شدن خانواده ها از آزادی فرزندانشان گشته است.
فرقه رو به زوال رجوی تنها راه جلوگیری از ریزش کلی نیروهایش زندان و تهدید و حصار کشی می داند، آمد و رفت های پی در پی بیوه ی رجوی به آلبانی ، فقط جهت اجازه زندان سازی از دولت آلبانی بوده است ، چون فکر می کند تنها راه جلوگیری از ریزش و فرار اسرای دربند حصارهای بلند است.
مریم خانم باید تا حال فهمیده باشد که دیگر نه خودش ، نه حصار و زندان ، جلوی ریزش و جدایی اسرای به جان آمده نخواهد گرفت.


البته با جابجایی افراد از برهوت بعقوبه عراق و ورود به آلبانی و استشمام آزادی سرفصل جدیدی برای خروج آنان خلق کرده و زمان آن رسیده که هیچ حصاری ، جسمی ، روحی ، فکری جلودار افراد گرفتار در بند فرقه بیرحم رجوی نیست و امید خانواده ها اول خدا بعد باز شدن چشم گوش فرزندانشان به دنیای آزاد و آزاد زیستن است.
جدایی و نجات یافتن صدها تن از فرقه از بدو ورود به آلبانی تا کنون نوید بخش آزادی همه اسرا می باشد و بیوه رجوی نخواهد توانست با حصار کشی و زندان سازی جلوی ریزش افراد خشمگین را بگیرد ، افرادی که بعد از گذشت بیش از سه دهه متوجه شدند که پشت دیوارهای هیچستان ، پوچی و تباهی است و به ناکجا آباد ختم می شود.
افراد فرقه متوجه شدند که درون فرقه ضد دین و ضد بشری رجوی ، دستور خداوند و سفارش انبیا و معصومین (ع) آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده به گور خواهند برد و بر همه افراد فرقه ثابت شده که راه آنان به بن بست منتهی می شود و سران فرقه ها باید درس عبرت از حسن صباح ( خداوند الموت ) بگیرند که افراد را در قلعه ارجان مثله می کرد و روح انسانیت و عواطف در وجود آنان را می کشت و از افراد برده و گلادیاتور می ساخت و آنان را فدایی مطلق می نامید که بعد از انجام عملیات ترور با دشنه زهرآلود خود را می کشتند ، و رجوی راه حسن صباح را ادامه و رحم زنان را خارج کرد و به جای دشنه قرص سیانور جهت خودکشی برای افراد بخت برگشته بوجود آورد و عاقبت کارشان جز تباهی و نام ننگی در تاریخ ثبت و به یادگار نخواهند گذاشت.
خوشبختانه جنایات و ظلم رجوی در حق اعضای در بند خود برکسی پوشیده نیست و دیگر نخواهد توانست جوانان ایران زمین را فریب دهد و روز از نو و روزی از نو دوباره اشرف ( زندان ) دیگری بسازد.
به کوری چشم رجوی ها دیگر هیچ جوان و نوجوان ناآگاه و خام خیالی نیست که تحت تأثیر فرقه ها قرار گیرد ، بادا که انتهای راه رجوی ها نابودی است.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز ایلام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9882

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی