• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

هزارمین تعهد نامه

  • کد خبر : 9868
  • 08 آگوست 2017 - 10:21

خبرهای شنیده شده از داخل فرقه رجوی این است که یکی از مسئولین بالای شورای رهبری فرقه به همگان از قول مسعود رجوی ابلاغ نموده و گفته است که “رهبری پیام داده که همه اعضا دوباره تعهدنامه و سوگندنامه و نقشه مسیر جدید بنویسند”.

اولا چرا خود رهبری مستقیم پیام نداده و از طریق کس دیگری گفته است؟ در صورتیکه سر سوگند نامه ها همیشه خودش مستقیم پیام صوتی میداد. احتمالا نتوانسته از قبرش بلند شود و کسی دیگری را پیام رسان خودش کرده است.

شنیده ها حاکی است که نفرات داخل تشکیلات از این موضوع استقبال نکردند و گفته اند که باز برای هزارمین بار از ما تعهدنامه می خواهند و قضیه را لوث کرده اند.

در تعهدنامه و نقشه مسیر قبلی اعضا نوشته بودند که تعهد می دهند در رکاب مسعود رجوی بمانند. ظاهرا تعدادی نزدیک به ۱۰۰ نفر تعهد نامه جدید را ننوشتند که این نشان دهنده این است که این نفرات دیگر نمیخواهند در رکاب رجوی خائن بمانند.

همچنین گفته شده که کار اول و آخر مسئولین این است که این تعداد نفری که تعهد نامه را امضاء نکرده اند را به هر طریقی راضی کنند تا بنویسند.

سالها با خود من و دیگران هم این کار را کردند. الان که مخصوصا از لحاظ سیاسی هم برایشان بد تمام میشود و مجبورند به اعضا باج بدهند و در برابر خواسته های آنها کوتاه بیایند.

اعضای شورای رهبری نفراتی که امضاء نکرده اند را صدا میکنند و با لبخند ملیح به آنها میگویند: “اصلا مهم نیست که تعهدنامه را امضا نمی کنی. ما میدانیم که تو انقلابی بزرگی هستی. الان مشکلاتی در ذهنت هست که ما کارمان همین است که مشکلات تو را حل کنیم و خواسته هایت را برآورده نمائیم”. یا اینکه می گویند: “اگر پول بیشتری برای گشتن و تفریح نیاز داری بگو و ما به تو میدهیم”، و کلی از این موارد که میتوانم چندین صفحه برایتان بنویسم.

الان بر فرض که اصلا مسعود رجوی خائن هم زنده باشد و خودش هم پیام داده باشد. این که پیام با صدای خودش نیست این را میرساند که بغایت اوضاع در داخل فرقه خراب است. می داند که تعدادی سرباز خواهند زد و نمی خواهد با آنها رودررو شود.

خود من از افراد داخل تشکیلات شنیدم که اوضاع درونی به شدت وخیم است. کار به جایی رسیده است که جای مسئول با تحت مسئول عوض شده است. این موضوع نشان دهنده آن است که نفرات به خود آمده اند که دیگر نباید به این فرقه در شرایط فعلی رو بدهند. هر کجا که تهاجمی عمل کرده اند باعث عقب نشینی فرقه شده اند و هر کجا کوتاه آمده اند فرقه بدتر فشار آورده است.

من قلبا از تمامی اعضای فرقه رجوی می خواهم که دیگر گول مسعود رجوی را نخورند. کسانی که تعهدنامه را امضاء نکرده اند قطعا در موقعیت بهتری قرار دارند. این خودش گام بزرگی برای آزادی و رهائی همیشگی است.

با امید به آن روزی که تک تک اعضا را در فضائی آزاد در آغوش بگیرم.

یادداشت از جدا شده فرقه رجوی در آلبانی به اسم مستعار زینال شهیدی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9868

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی