• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گفت و گوی خواندنی پایگاه خبری-تحلیلی فراق با مکی رفیعی، از جدا شده های فرقه رجوی: اعضای فرقه نمی دانند مسعود رجوی کدام گور است/ رجوی طرز فراموش کردن خانواده را به فرد آموزش می داد / ۲

  • کد خبر : 9783
  • 31 جولای 2017 - 11:30

بخش اول

بخش دوم:

فراق: جدا شده های فرقه رجوی، مخزنی از اسرارِخیانت ها و جنایت های فرقه رجوی هستند. این افراد با بیان سرگذشت و بازگویی دیده های خود نقش مهمی در افشای ماهیت پلید این فرقه دارند.

بدون شک سخنان و افشاگری های این افراد سیمای واقعی فرقه رجوی را آشکار ساخته و این گفتارها در نهایت آگاهی بیشتر مقام های بین المللی، خانواده ها و حتی اسیران فرقه رجوی را موجب می گردد.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بدین منظور گفت و گویی خواندنی با آقای مکی رفیعی که از این فرقه کثیف فرار کرده انجام داده است که در سه قسمت منتشر می شود.

مکی رفیعی که با انگیزه کار  راهی کشور ترکیه شده بود توسط آدم ربایان فرقه رجوی ربوده شده و سر از اردوگاه اشرف در آورد. وی خاطرات جالبی از حضور خانواده ها در اشرف، مراسم های ساختگی دینی رجوی و نحوه فعالیت اعضای فرقه رجوی دارد  و با صبر و حوصله ای قابل تقدیر به تمام سوال های ما پاسخ دادند

بخش دوم این گفت و گو را در زیر می خوانید:

سوال ایجاد می شود اگر فرقه دنبال آزادی خانواده ها است چرا ضد خانواده های خودش است وچرا با ضدیت هرچه تمامتر با خانواده ها برخورد می کند ؟؟

رجوی طرز فراموش کردن خانواده را به فرد آموزش می داد و به وی می گفت هروقت که لحظاتی یاد خانواده خود افتادی باید آن لحظه را دستگیر کنی یعنی سعی کنی فکرت را عوض کنی وشب آن را در دفتر عملیات جاری بنویسی ودر جمع بخوانی واجازه به جمع بدهی که علیه این لحظه ضد ارزشی وضد مجاهدی صحبت کنن و بر علیه تو تیغ بکشند.

یکی دیگر از آموزش های ضدیت با خانواده این بود که اگر خانواده جهت ملاقات دم در اشرف آمد باید با آنها برخورد شدیدی کرد وبه شدت برخورد کرد.

فراق: مسعود رجویی چگونه وچرا مخفی شد درباره کسانی که با او ارتباط داشتن چیزی می دانید ؟

ببینید درزمان حزب بعث عراق  به علت قدرتی که صدام به مسعود داده بود ظلم های زیادی به همراه حزب بعث عراق علیه مردم عراق انجام داده بود . ظلم هایی از قبیل غصب کردن زمینهای زیادی از کشاورزان عراقی  وساختن قرارگاههای متعدد درآنها، کشتن مردم بی گناه عراق در انتفاضه یا انقلابی که مردم علیه صدام داشتند، کرد کشی وحمله به مردم کرد عراق ، قتل وغارت بیش از حد وهمدستی با مخابرات یا اطلاعات صدام حسین درکشتن زنجیروار معترضین عراقی وغیره که همگی موجب شد تا مسعود بعد از سرنگونی حکومت متحدش احساس خطر کند وخود را گم وگور کند . درباره اینکه کجاست وکدام گوری مخفی شده کسی نمی داند .

فقط این را می دانیم که فرار کرد وبابزدلی هرچه تمامتر نیروهای خودرا دم تیغ عراقی ها گذاشت وجهت اینکه بتواند چند صباحی بیشتر به زندگی خائنانه خودش ادامه دهد پا به فرار گذاشت.

فراق: چه شناختی از  شخصیت مریم رجویی داشتید رفتارهای او با اعضا چگونه است ؟

مریم قجر عضدانلو که خود را به رجوی لقب داده  پیش برنده حرفهای مسعود است .مریم رجویی در ابتدای سرنگونی حزب بعث مانند همسرش مسعود به فرانسه فرار کرد . ببینید درفرقه بحثی هست به نام فدای حداکثر که این فدای حداکثر باید از بالا باشد یعنی مسؤول یا فرمانده یا رئیس باید جلودار فدای حداکثر باشد ولی در عمل می بینیم که در فرقه این بحث نیز برعکس است یعنی مسؤول در تنگنا از صحنه فرار می کند وتحت مسؤول است که باید قربانی بشود.

مریم رجویی درابتدای سرنگونی صدام همراه شوهرش پا به فرار گذاشت ومعنای فدای حداکثر را به فرار حداکثر تبدیل کرد. راستش همیشه مریم می گفت در سردر مجاهدین نوشته شده فدا از نقطه بالا ولی دیدیم که چگونه فرار کردن وحتی در حمله عراقی ها درشش وهفت مرداد و در نوزده فروردین کسانی که کشته شدند تحت مسؤول بودند ومسؤولینی که دراشرف بودند مثل فهیمه اروانی، مژگان پارسایی، زهره اخیانی، صدیقه حسینی، رحمان داوری، احمد واقف وغیره دنبال سوراخ موش بودند ومعلوم شد که همه حرفهایشان شعاری بیش نیست وبا چنین شعارهایی افراد را خام  می کردند.

فراق: فرقه خانواده ها را چگونه برا اعضای خود معرفی می کند ؟؟

سوال خوبی کردید خانواده در فرقه هیچ جایگاهی ندارد بلکه به عنوان دشمن یک مجاهد خلق به ما معرفی می شد .ابن بحث لازمه موشکافی زیادی هست وباید دراینجا کمی تامل  کنیم ونباید از این سوال به سادگی گذشت.

خانواده دراسلام  و بقیه ادیان آسمانی جایگاه بسیار بزرگی دارد علاوه برآن کانون عاطفه خانواده است.

پس سوال ایجاد می شود اگر فرقه دنبال آزادی خانواده ها است چرا ضد خانواده های خودش است وچرا با ضدیت هرچه تمامتر با خانواده ها برخورد می کند ؟؟

فرقه چون عاطفه را دردرون افراد  خود می کشت و وجود خانواده با خط وخطوط رجویی منافات داشت به همین دلیل از همان ابتدای ورود فرد به فرقه طرز فراموش کردن خانواده را به فرد آموزش می داد و به وی می گفت هروقت که لحظاتی یاد خانواده خود افتادی باید آن لحظه را دستگیر کنی یعنی سعی کنی فکرت را عوض کنی وشب آن را در دفتر عملیات جاری بنویسی ودر جمع بخوانی واجازه به جمع بدهی که علیه این لحظه ضد ارزشی وضد مجاهدی صحبت کنن و بر علیه تو تیغ بکشند. تیغ کشیدن یعنی توهین وبد وبیراه گفتن درعملیات جاری علیه فردی که این لحظات را درجمع می خواند می باشد.

فرزندان دلبند و پر محبت آقای مکی رفیعی

پس فهمیدیم که فرقه رجوی آموزش ضدیت با خانواده را از ابتدا و بدو ورود به فرد یاد می دهد. حالا مرحله بعد این است که به هیچ عنوان نباید فرد با خانواده اش تماس تلفنی داشته باشد و تماس داشتن به مثابه دوستی سپاه پاسداران قلمداد می شود وچنانچه درخواست تماس با خانواده را داده باشد به وی می گویند که ها، داری پاسدار می شوی واز آنجایی که دشمن یک مجاهد خلق پاسدار است و فرد در آن طرف می باشد درخواست کننده به شدت تحت فشار قرار می گرفت.افرادی داشتیم ۲۰ سال با خانواده خود تماس نداشتند و فرقه اجازه تماس با خانواده را نمی داد وخانواده کاملا بی خبر از فرزندشان بودند.یکی دیگر از آموزش های ضدیت با خانواده این بود که اگر خانواده جهت ملاقات دم در اشرف آمد باید با آنها برخورد شدیدی کرد وبه شدت برخورد کرد.از جمله به آنها توهین کرد، به آنها سنگ زد و با آنها ملاقات نکرد وآنها را دشمن خود خواند وهمانگونه که شاهد بودید چه خانواده هایی که فرسنگها وهزاران کیلومترها مشقات سفر را به جان می خریدند تا بلکه عزیزشان را دقایقی ببینند و یا حتی صدایش را بشنوند و یا در آغوش بکشند ولی در بدو رسیدن با برخوردهای زشت و با انواع توهینها ، سنگ پراکنی ها و کارهای ضد ارزش دیگر مواجه می شدند . انشاالله وقتی وفرصتی بشود که این بحث را بیشتر وکارشناسی تر باز کرد.

ادامه دارد

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9783