• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه خانواده های خوزستانی به سازمان های بین المللی: ما خواهان ملاقات با اسیران این فرقه درکشورآلبانی هستیم

  • کد خبر : 9602
  • 23 جولای 2017 - 10:34
 به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز خوزستان خانواده های اسیران فرقه رجوی این استان در همایش تشکیل کمپین آزادی اعضای تحت اسارت فرقه نامه ای به شرح زیر صادر کردند.

سازمانها، شخصیت ها و وجدانهای بیدار در سراسر جهان
سالیان طولانی از اسارت عزیزان ما درسازمان مجاهدین خلق می گذرد. سالیان تلخ و وحشتناکی که درحسرت شنیدن صداها و دیدن چهره های مشتاق دیدارشان برما گذشت.
براستی چه کسانی پاسخ گوی این تراژدی انسانی هستند؟
چگونه باید باورداشت که درهزاره سوم وعصرارتباطات و پیشرفته ترین امکانات برقراری تماس ، خانواده هایی باشند که از هرگونه تماس و یا ملاقات با عزیزانشان محروم باشند؟
سازمان مجاهدین خلق که رهبرانشان درمراسم ویلپنت پاریس از آزادی و منشورحقوق بشر وایران آزاد سخن گفتند چگونه است که برای سالیان خانواده های اعضای خود را از بدیهی ترین حقوق مندرج درحقوق بشرجهانی که همانا حق دیالوگ ودیدار آزاد است محروم داشته اند؟
به چه دلیل باید حق انتخاب مسیرآینده زندگی که رهبران این سازمان درهمین مراسم ویلپنت شعارآن را میدادند از آنها سلب گردد.
آیا این استاندارد دوگانه ازفهم مقوله حقوق بشر نیست؟
با درنظرگرفتن موارد بالا ما خانواده های اعضای تحت اسارت فرقه رجوی تمامی دولت ها ، سازمانهای حقوق بشری ، کمیساریای سازمان ملل وبلاخص دولت فرانسه را به موارد زیرجلب می کنیم.
۱ ) بعد از انتقال اعضا از عراق به کشورآلبانی برخلاف قوانین پناهندگی کمیساریای ملل که اعضا لاجرم می بایست درامورمربوط به اخذ مستمری وحقوق پناهندگی مستقیم طرف حساب کمیساریا باشند سران این سازمان با لابی گری و زد و بند ونقض آشکار حقوق پناهندگی اعضا عملا آنها را از اولیه ترین حقوق خود محروم ساخته اند.
۲ ) ما بدینوسیله خواهان به رسمیت شناختن حقوق پناهندگی آنها توسط مسئولین کمیساریا و دولت آلبانی و سلب اختیارات غیرقانونی از فرقه رجوی دراین خصوص هستیم .
۳ ) ما خواهان ملاقات با اعضای خویشاوند عضو این فرقه درکشورآلبانی و نامه نگاری با آنها می باشیم. فرقه رجوی با بکارگیری پیچیده ترین ومخرب ترین شیوه های مناسبات فرقه ای و مغزشویی و قطع کامل ارتباطات اعضا با جهان خارج عملا آنها را از حق مسلم آزادی فکر و بیان محروم نموده و نظم برده داری نوین برآنها حاکم کرده است. به همین دلیل و به هیچ وجه شایستگی کنترل امور اعضا را ندارد .
۴ ) ما توجه تمام افکارعمومی وسازمانهای حقوق بشری ، رهبران دولت ها را به حمایت از کمپین خانواده ها تلاش برای آزادی اعضا از اسارت مناسبات فرقه ای جلب می کنیم. به خصوص اینکه خبرهای نگران کننده ای از آلبانی در رابطه با تلاش سران این فرقه برای ایجاد یک مکان ایزوله درخارج از شهرمشابهه قرارگاه نظامی موسوم به اشرف درعراق به ما میرسد.
به امید همیاری شما در راستای تلاش برای آزادی اعضای تحت اسارت فرقه رجوی
خانواده های اعضای اسیران فرقه رجوی خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9602

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم