• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

سازمان مجاهدین با کوچکترین آزادی برای اعضا، متلاشی می شود

  • کد خبر : 944
  • 07 جولای 2024 - 11:48
soltani

سازمان مجاهدین با فرقه بودن توانسته است به حیات خود ادامه بدهد وگرنه با کوچکترین آزادی برای اعضا، این فرقه متلاشی می‌شود.

به گزارش فراق، «بتول سلطانی» عضو سابق شورای رهبری فرقه رجوی، در مورد روش های سران این فرقه تروریستی برای نگه داشتن اعضای خود در اشرف و در بی خبری کامل گفت: «سازمان طی یک پروسه طولانی مدت شستشوی مغزی افراد، از احساسات مذهبی اعضای خود که غالبا شیعه هستند، حتی رابطه اعضا با امام حسین(علیه السلام)، سوءاستفاده کرده. مثلا مسعود رجوی می گفت من امام حسین(علیه السلام) را قبول دارم و از عاشورا صحبت می کرد؛ از نماز صحبت و بر اقامه نماز تاکید می کرد.»

بتول سلطانی شیرزنی که رجوی را رسوا کرد

 سلطانی افزود: «این فرقه در طولانی مدت با شستشوی مغزی اعضای خود را نگه می داشت. در چنین شرایطی رجوی موجب یک سری ازدواج اجباری شد و بعد هم دستور طلاق اجباری داد و کودکان را از والدینشان جدا کردند؛ در این فرقه هیچ رابطه خانوادگی به رسمیت شناخته نمی شود و حتی خواهر و برادرها هم نمی توانند یکدیگر را ببینند… بستر این شستشوی مغزی، ادعای نجات مردم ایران بود.»

این عضو جدا شده از فرقه رجوی، در مورد فرقه خواندن سازمان مجاهدین گفت: «در این گروه هر گونه رابطه و ملاقات خانوادگی ممنوع است. اعضای این گروه در یک فضای بسته هستند و با شستشوی مغزی و با فشار و اعمال تهدیدها، این شرایط را پذیرفته اند. این گروه با فرقه بودن توانسته است به حیات خود ادامه بدهد وگرنه با کوچکترین آزادی برای اعضا، این فرقه متلاشی می شود.»

جدال «بتول سلطانی» با مزدوران رجوی در فرودگاه تیرانا

 سلطانی در مورد عدم حضور مسعود رجوی در انظار عمومی و شایعاتی در مورد هلاکت وی گفت: «می دانم تا سال ۸۹ زنده بوده است و بعد از آن هم فکر می کنم هنوز زنده است و برای فرار از پاسخگویی، پنهان شده اند.»

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=944

نوشته های مشابه

02اکتبر
سازمان مجاهدین نمی‌گذاشت به یک پارک برویم
عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

سازمان مجاهدین نمی‌گذاشت به یک پارک برویم

30سپتامبر
گفتم اعدامم در ایران بهتر از این است که در کنار شما خائنین باشم
گفت‌وگوی مسئول انجمن نجات گیلان با اسیر جنگی که دو اسارت را از سر گذرانده است

گفتم اعدامم در ایران بهتر از این است که در کنار شما خائنین باشم