• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سوء استفاده مسعود رجوی از عاشورا

  • کد خبر : 944
  • 07 ژانویه 2015 - 7:32

سوء استفاده مسعود رجوی از عاشورا

خانم بتول سلطانی عضو جداشده منافقین مطرح کرد؛

“سازمان طی یک پروسه طولانی مدت شستشوی مغزی افراد، از احساسات مذهبی اعضای خود که غالبا شیعه هستند، حتی رابطه اعضاء با امام حسین(علیه السلام)، سوءاستفاده کرده اند.”Soltani_18

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، خانم “بتول سلطانی” عضو سابق شورای رهبری گروهک تروریستی منافقین، در مصاحبه با خبرنگار جام نیوز، در مورد روش های سران این سازمان تروریستی برای نگه داشتن اعضای خود در اشرف و در بی خبری کامل گفت: «سازمان طی یک پروسه طولانی مدت شستشوی مغزی افراد، از احساسات مذهبی اعضای خود که غالبا شیعه هستند، حتی رابطه اعضا با امام حسین(علیه السلام)، سوءاستفاده کرده اند. مثلا مسعود رجوی می گفت من امام حسین(علیه السلام) را قبول دارم و از عاشورا صحبت می کرد؛ از نماز صحبت می کرد و بر اقامه نماز تاکید می کرد.»

 سلطانی افزود: «این فرقه در طولانی مدت با شستشوی مغزی اعضای خود را نگه می داشت. در چنین شرایطی رجوی موجب یک سری ازدواج اجباری شد و بعد هم دستور طلاق اجباری داد و کودکان را از والدینشان جدا کردند؛ در این فرقه هیچ رابطه خانوادگی به رسمیت شناخته نمی شود و حتی خواهر و برادرها هم نمی توانند یکدیگر را ببینند… بستر این شستشوی مغزی، ادعای نجات مردم ایران بود.»

حضور خانم سلطانی در اعتراضات علیه جنایات گروهک تروریستی منافقین

paris

حضور خانم سلطانی در اعتراضات علیه جنایات گروهک تروریستی منافقین

 

این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین، در مورد فرقه خواندن این گروهک گفت: «در این گروه هر گونه رابطه و ملاقات خانوادگی ممنوع است. اعضای این گروه در یک فضای بسته هستند و با شستشوی مغزی و با فشار و اعمال تهدیدها، این شرایط را پذیرفته اند. این گروه با فرقه بودن توانسته است به حیات خود ادامه بدهد وگرنه با کوچکترین آزادی برای اعضا، این فرقه متلاشی می شود.»

 وی در مورد خارج شدن نام این گروهک از لیست گروه های تروریستی آمریکا گفت: «این گروه، یک گروه تروریستی است و خود مسعود رجوی، تروریست بزرگ است. اینها با لابی گری و پول های هنگفتی که به مقامات آمریکایی دادند، توانستند نام خود را از لیست ترویستی آمریکا خارج کنند.»

 سلطانی در مورد عدم حضور مسعود رجوی در انظار عمومی و شایعاتی در مورد هلاکت وی گفت: «می دانم تا سال ۸۹ زنده بوده است و بعد از آن هم فکر می کنم هنوز زنده است و برای فرار از پاسخگویی، پنهان شده اند.»

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=944