• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مریم رجوی و مزار اشرف

  • کد خبر : 9433
  • 14 جولای 2017 - 12:06

کسانی که روزگاری پادگان اشرف را به عنوان دژمستحکم و تسخیر ناپذیر و یگانه مأمن خود دانسته و از آنجا تمام جنایات خود را سازماندهی می کردند، امروز با گستاخی تمام ، بی اشرف و بی شرف ، از فرط درماندگی شعار «هزار اشرف» سر می دهند!
در حالی شعار «هزار اشرف» ! فریاد می زنند که خفتن در آغوش امپریالیستها را به مراتب بهتر و برتر از تکیه به خلق قهرمان ! و ملت خود می دانند! و البته نمود بیرونی این ادعا سیرک های غیر ایرانی سالانه آنهاست.
بیوه مرحوم رجوی ! با پیش گرفتن سیاست های آبکی اش ، سعی در چفت و جور کردن خزعبلات همیشگی اش داشته و با ادعاهای کذائی مدعی داشتن پایگاه گسترده مردمی در داخل است ! در حالیکه ۴۲ میلیونی را که در انتخابات رای دادند و تحریم بانو را لبیک نگفتند خائن و سازشکار نامید…!
اگر آمار کودکان و سالمندان و … را هم کم کنیم، وبه ۴۲ میلیون سازشکار ! اضافه کنیم ، نمیدانم این عجوزه هزار رنگ! از کدام پایگاه مردمی دم می زند.
با استناد به ادعاهای فرقه کذاب! گویا که حمایت بیش از ۵ میلیون نفر از شیوخ و مردم کشور عراق را یدک می کشیدند! اما در جریان اخراج از اشرف و لیبرتی و عراق یک نفر از آن ۵ میلیون نفر هم به حمایت از جماعت رجوی بپانخواستند! وبرعکس در پروسه اخراج ، لعن ونفرین های مردم عراق بدرقه راهشان شد! و بی شک آمار پایگاه های مردمی شان در داخل کشور ، مثل آمار ۵ میلیون عراقی خواهد بود.
اینطور که پیداست این قبیله با سران رسوایش با این شعارها ره به کعبه وطن نخواهند برد! و حداکثر در همان ترکستان تیرانا پیرتر و پیرتر شده و مضمحل خواهند شد و…
بیوه این امام عصر قلابی غائب! و دم ودنبالچه هایش در درون فرقه ! امروز بیشتر از قبل ،همه امیدشان اینست که مسئولین کاخ سفید! و متحدانشان ! درمنطقه کاری کنند و آنها را که صدام حسین ملعون در رساندنشان به دارالخلافه تهران ناکام ماند را به ام القرای وطن برسانند!
اما غافل از اینکه:
اولا ، تروریستهای گاوچران آمریکائی ! اگر خیلی زرنگ باشند، در توازن قدرت در دنیا ، حداکثر بتوانند گلیم زهوار در رفته و کشتی به گل نشسته خود را بیرون کشیده و اقتصاد ورشکسته خود را با آویختن به دامان اعراب نفتی و عربستان و … و خوش رقصی برای عربهای منطقه نجات دهند.
ثانیا ، مردم ایران نشان دادند که همیشه تعیین تکلیف وضعیت داخلی کشورشان در پای صندوق های رای روشن خواهند کرد و در مقابل دشمنان خارجی با حفظ وحدت و یکپارچگی از منافع ملی خود دفاع خواهند کرد.
” مریم ” ارابه کش گناه و خیانت!
باید خود را آماده محاکمه وحسابرسی کند و جواب پولشوئی ها و اعمال تروریستی اش را بدهد و از کلمات دهن پرکن و پر طمطراق ، مثل آزادی و وطن و خلق و … دست بکشد. با بادبادک هوا کردن و پرچم های رنگی در سالن های اجاره ای و با دلار های کثیف خیانت و همکاری با سران تروریست جهان ، نمیشود «سرنگون» کرد و از سرنگونی فقط همان کلمات و نوشته های روی کاغذ های رنگی در ویلپنت نصیبتان خواهد شد.
ویرانه های اشرف و ویرانه های تشکیلات تنها چیزی است که این عجوزه می تواند به آنها تکیه کند!
سازمانی که تنوع و تعدد آراء را نمی پذیرد و قائم به ولایت یک نفر بوالهوس واحیانا مرحوم ! است ، پرسش پذیر نیست و پرسشگران را داغ می کند، چطور می تواند داعیه ی آزادی و دمکراسی سر دهد!
اکنون خون مظلومان و صدای در گلو مانده ی عزیزان در اشرف و لیبرتی و آلبانی دریایی شده و در جوش و خروش است و شما سران فرقه با دستانی خون آلود و خونریز باز بر طبل بی عاری و خیانت می کوبید! اما طوفانی در راه است و بساط شما بزودی برچیده خواهد شد.
عمر و جوانی ما را تباه کردید ، مادران و پدران پیرمان را چشم براه جگرگوشه هایشان گذاشتید ، بر دریای خون جوانان پاک این مرز و بوم سوار کشتی خیانت و وطن فروشی شدید!
اما بترسید از آه مادران و پدران و صداهای در گلو خفه شده در اشرف و لیبرتی و آلبانی !
و خداوند در مورد امثال شما ، در آیه ۷ سوره مبارکه بقره چه خوب فرموده که :
« ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم عشاوه و لهم عذاب عظیم »
” خداوند بر دلها و بر گوشهایشان مهر زده و بر چشمانشان پرده ای قرار دارد و برای آنها عذاب بزرگی است ”
فرید

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9433