• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فعالیت گسترده جداشده ها از پاریس تا بروکسل : اگر راست می گوئید درب آلبانی را به روی خانواده ها باز کنید

  • کد خبر : 9237
  • 03 جولای 2017 - 11:58

وقتی خبر تجمع نفرات جدا شده  فرقه رجوی در اروپا و فرانسه بر علیه فرقه در راستای افشاگری علیه این سازمان در ویلپنت پاریس و سوز و گداز مریم رجوی را شنیدم خیلی تعجب نکردم چون می دانم هر نفر جدا شده از سازمان به عنوان یک سند زنده و انکار ناپذیر از افشای دجالیت سازمان می باشد وهر نفر جدا شده از سازمان به مثابه تیر خلاص بر پیکر سازمان می باشد .افشاگری هر یک نفر از اعضا که سالیان طولانی از بهترین روزهای عمر خود را در مناسبات سراسر فریب و دروغین سازمان گذرانده است به لحاظ تاثیر گزاری و روشن کردن افکار عمومی معادل کل مراسم هایی است که در طی این سالیان با هزینه های هنگفت در شوی ویلپنت پاریس برگزار شده است.
سوال من از سرکردگان فرقه رجوی این است شما که ویلپنت را برگزار و این همه در بوق و کرنا می کنید و می گویید که همه ایرانیان خارج کشور در آن شرکت می کنند چرا از حضور چند نفر جدا شده از فرقه  این گونه به وحشت افتاده اید ؟ اینها که چند نفر بیشتر نیستند بگذارید آنها هم حرفهای خود را به جهان بگویند ؟
مطمئنا به خاطراینکه مناسبات این سازمان تماما بر فریب و دروغ بنا شده کوچکترین حرکتهای افشاگرانه اعضای سابق که سالیان با پوست وگوشت خود ترفند های دروغ رهبران را لمس کرده اند فرو خواهد پاشید.
پس بی دلیل نیست که رهبران این سازمان همیشه سعی دارند مناسبات خود را بسته نگاه دارند !
به نظر من اگر فرقه درست میگوید و ادعا دارد که یک فرقه آزاد و دمکراتیک میباشد به همین ایرانیان خارج کشور و به اصطلاح حامیان خارجی خود در فضای آزاد و بدون فشار حق اظهار نظر و آزادی بیان و انتقاد از عملکردهای این فرهق را بدهند. اگر رهبران فرقه در ادعای خود سر سوزنی صداقت دارند درب پایگاههای خود در آلبانی را به روی خانواده های اعضای تحت اسارت باز کنند تا خانواده ها بتوانند آزادانه با فرزندانشان بعد از سالیان ملاقات نمایند.آیا به نظرتان از این سازمان تروریستی چیزی باقی خواهد ماند؟
ص . اهوازی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9237

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی