• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«رودی جولیانی» حیوانی کثیف که رود را هم نجس می کند

  • کد خبر : 9224
  • 03 جولای 2017 - 10:59

شهردار سابق نیویورک حیوانی کثیف و هوس باز می باشد که در نشست  منافقین در شهر پاریس از سیاست رئیس‌جمهور آمریکا برای براندازی نظام حاکم ایران حمایت کرد تا ماهیت نجسِ خود را نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق ، «جولیانی» که به رغم نداشتن سمت رسمی به عنوان مشاور غیررسمی «ترامپ» شناخته می‌شود گفت که سیاست‌های فعلی دولت آمریکا در قبال ایران با سیاست دولت قبلی این کشور متفاوت است.

شهردار سابق نیویورک در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری خود به براندازی نظام حاکم ایران کمک خواهد کرد.

«جولیانی» که یکی از سیاستمداران همیشه حاضر در نشست‌های منافقین و از علاقمندان خاصِ مریم رجوی! است، چند ماه پیش به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی تصدی پست وزارت خارجه یا دادگستری آمریکا در دولت ترامپ مطرح بود. در آن زمان رسانه‌های آمریکا به افشای مبالغی پرداختند که وی از فرقه رجوی دریافت کرده است. رابطه معنا دار این حیوانِ کثیف با مریم رجویِ هرزه زبانزد تمام اعضای فرقه رجوی شده است. برخی از جدا شده های فرقه رجوی جولیانی را فردی هوس باز معرفی می کنند که کارهای نجاست بار زیادی در زمان ارتباط با فرقه رجوی انجام داده است.

در نشست اخیر منافقین در پاریس علاوه بر «جولیانی»، «ترکی الفیصل»، شاهزاده عربستانی، چند مقام سیاسی و دیپلماتیک آمریکا از جمله «جان بولتون» و «نیوت گینگریچ»،  برخی شخصیت‌های اروپایی،  شماری از معارضان سوری خارج‌نشین و چند نماینده پارلمان مصر حضور داشتند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9224